برگزیده های پرشین تولز

بازی با قوانین بازارچه توسط مدیران : دلیل چیست ؟

m.mirfazeli

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2012
نوشته‌ها
7,501
لایک‌ها
1,237
محل سکونت
Golestan
بنده در قسمت بازارچه عمومی یه تاپیکی زدم با این موضوع : فروش ویژه قلم پوشاننده لک zanderm

توضیحات :
Zanderm یک محصول صرفا پوشاننده ویتیلیگو است که بوسیله یک قلم اپلیکاتور کمک می کند تا شما فورا نقاط ویتیلیگو خودرااستتارنمایید.این محصول مقاوم در برابر عرق، مقاوم در برابر سایش و مقاوم در برابر آب است. این بدان معناست که شما میتوانیدپوشش طولانی مدت داشته باشید. این محصول به سرعت خشک میشود وبه راحتی مورداستفاده قرارمیگیرد. این محصول بامواد طبیعی و مورد تایید متخصصین پوست ومو به طور کامل در ایالات متحده آمریکا ساخته شده است. Zandermضد حساسیت و بسیارملایم است، و آن را یک راه عالی برای پوشش بیماری ویتیلیگو دریک دقیقه و بدون دردسر و قابل استفاده درهرکجا و هر زمان خواهدبود .

که تاپیک بنده رو به دلیل نقض قوانین بازرچه پاک کردن بند 7 ماده ب که میگه خرید و فروش محصولاتی که با سلامتی افراد رابطه مستقیم داشته باشند (دارو و مکمّل‌، لوازم آرایشی و بهداشتی، البسه و لوازم شخصی دست دوم).

محصولاتی که با سلامتی افراد رابطه مستقیم : این یعنی هر چیز خوراکی و ارایشی بهداشتی ممنوع پس مواردی مثل عسل و سایر خوراکی های دست ساز خانگی ، برنج مواد خوراکی مثل قهوه و ... که الان داره فروش میره ممنوعه این موارد که مستقیم اتباط داره با سلامتی افراد داره مجازه ، مواردی مثل کرم پوست غیر مجازه ( با این کار نداریم که انواع روغن حیوانات داره فروش میره ) در این مورد هم به دلیل عدم اطلاع مدیر این بخش باید بگم لوازم آرایشی و بهداشتی ( عظر و ادکلن هم شامل این دسته هست پس باید کل اون بخش غیر مجاز باشه درسته ؟ )

متاسفانه یه مدیری که اصلا سواد کافی از قوانینی که این انجمن گذاشته نداره و نمیتونه تشخیص بده قوانین رو و 100% سلیقه ای عمل میکنه ( من برخورد کردم به این نوع رفتارش و خود مدیر کل تو اون قضیه اومد گفت این مدیر اشتباه کرده ولی کاری نکردن حالا کاربر بود دست به اخراج )

اینو به امید جواب گرفتن نزدم چون جواب منطقی در کار نیست و عملا کاری هم انجام نمیشه تو کل این 5-6 سالی که من عضو این انجمن هستم یه مدیر با این سطح دیدگاه پائین دیدم فقط که اونم ....

خدا بیامرزه یکی از اساتید عزیز من رو تو مقطع ارشد که میگفت ..... و ..... باربردار به آدمیان مردم آزار


 
بالا