برگزیده های پرشین تولز

بازی God of War باس های اختیاری خواهد داشت

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت گیم‌اینفورمر جزئیات جدیدی از این بازی به اشتراک گذشت.

بازی God of War را می‌توان مورد انتظارترین بازی سال ۲۰۱۸ به شما آورد زیرا بعد از مدت‌ها انتظار بالاخره قرار است تا دوباره با یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای خلق شده تاریخ وارد ماجراجویی جدیدی شویم. حال در تازه‌ترین اخبار بازیمطلع شدیم که کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War در مصاحبه‌ی اخیر خود با وب‌سایت گیم‌اینفورمر اطلاعات جالبی از بازی به اشتراک گذاشته است. اول از همه او تایید کرد که بازی دارای برخی باس‌های اختیاری است که پیش از این شاهد این قابلیت در بازی‌های این مجموعه نبودیم و تمام بازی‌های این سری تنها دارای مبارزات اجباری با باس‌ها بود.

در ادامه بارلوگ تایید کرد که به مانند بازی‌های قبلی این مجموعه کریتوس می‌تواند نوار سلامتی خود را افزایش دهد اما نحوه انجام این کار تفاوت‌هایی با نسخه‌های قبلی خواهد داشت. متاسفانه هیچ اطلاعات دیگری در مورد چگونگی انجام این کار اعلام نشده است. او همچنین درباره بخش قایق‌ها که ۲۵ تا ۳۰ درصد گیم‌پلی بازی را تشکیل می‌دهد، توضیح داد که قایق‌ها شیوه‌ای متفاوت برای پیمایش و جابه‌جایی به حساب می‌آیند و تعاملات سرگرم‌کننده و جالبی در جریان آن اتفاق می‌افتد. با این حال بارلوگ اطمینان داد که چیزی برای نگرانی طرفداران وجود ندارد زیرا بازی صرفا درباره سفر با قایق نخواهد بود.

او همچنین با در نظر گرفتن نگرانی‌ طرفداران درباره فقدان دکمه پرش اظهار داشت که در این مورد جای نگرانی وجود ندارد و بازیکنان در بازی احساس فقدان نخواهند کرد. بارلوگ همچنین افکار خود درباره آینده سری God of War و اینکه آیا او بازی بعدی این مجموعه را کارگردانی خواهد کرد یا خیر، به اشتراک گذاشت. او اظهار داشت که احساس شگفت‌انگیزی درباره این مجموعه دارد اما معتقد است که هر دنباله‌ای (اگر وجود داشته باشد) درست مثل سه بازی اصلی باید توسط شخص دیگری کارگردانی شود. طبق گفته بارلوگ این موضوع یک چشم‌انداز و دیدگاه جدید برای این مجموعه به ارمغان می‌آورد اما با این حال او نمی‌خواهد از این مجموعه دور شود (به احتمال زیاد به این موضوع اشاره می‌کند که اگر این شانس را داشته باشد، به کارگردانی دنباله‌ی مجموعه تمایل خواهد داشت).
بازی God of War در تاریخ ۳۱ فروردین ۹۷ (۲۰ آوریل) به صورت انحصاری برای PS4 منتشر می‌شود. شما می‌توانید تا زمان انتشار بازی با مقاله «دفتر خاطرات: از المپوس تا میدگارد با God of War» مروری بر خاطرات‌تان از این مجموعه محبوب و قدیمی داشته باشید و با مقاله «نگاهی ویژه به تغییرات برجسته بازی God of War» تغییرات نسخه جدید بازی و دلایل ایجاد آن را بیشتر بشناسید.


منبع:

118فایـــل


زومجی
 
بالا