برگزیده های پرشین تولز

بازی State of Decay 2 رده بندی سنی شد

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
State of Decay یک بازی زامبی-محور است که در سبک اکشن طراحی شده و ترکیبی از المان‌های نقش‌آفرینی و حالت بقا را نیز در خود جای داده است. بازی مذکور در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و سازندگان پس از آن دومین نسخه بازی یعنیبازی State of Decay 2 را معرفی کرده‌اند که حال به نظر می‌رسد تا عرضه آن مدت زمان زیادی باقی نمانده است.

در جدیدترین اخبار بازی اخیرا بنیاد ESRB که وظیفه درجه بندی سنی بازی‌های ویدویی را بر عهده دارد، به بازی State of Decay 2 رتبه M را داد و آن را برای افراد بزرگسال مناسب دانست. این موضوع به این معنی است که مراحل ساخت بازی به پایان رسیده است و هم‌اکنون State of Decay 2 قابل بازی است.

بنیاد ESRB با دادن رتبه Mature به این بازی در مورد آن نوشت:

این یک بازی سوم-شخص و اکشن است که در آن کاربران در جایگاه چندین بازمانده در بازی حضور پیدا می‌کنند که در دنیایی که سراسر آن را زامبی‌ها فرا گرفته‌اند، برای بقای خود تلاش می‌کنند. بازیکنان در شهر‌ها و حومه‌ آنها به دنبال منابع می‌گردند و به نبرد با گروهی بزرگ از زامبی‌ها می‌روند. چوب بیسبال، چاقو، نارنجک‌، مسلسل و اره‌‌برقی‌، سلاح‌هایی هستند که کاربران از آنها در نبرد‌های تن‌به‌تن با زامبی‌ها استفاده می‌کنند. برخی از سلاح‌ها باعث می‌شود که بدن زامبی‌ها به چند تکه تقسیم شود و در برخی از صحنه‌ها شاهد خون‌ریزی‌های شدید هستیم. اگر بازماندگان دیگر به ویروس زامبی‌ها آغشته شوند، بازیکنان باید به زندگی آنها خاتمه دهند و باید از فاصله نزدیک به سر آنها شلیک شود که این امر کاربران را با صحنه‌هایی خونین روبه‌رو می‌کند. در حین بازی کاربران می‌توانند محیطی همانند درمانگاه را ایجاد کنند که به آنها اجازه می‌دهد در آن به تهیه دارو‌ها بپردازند. الفاظ رکیک و فحاشی نیز در حین گفتگوهای بین کاراکتر‌های این بازی به گوش می‌خورد.

بازی State of Decay 2 حالت همکاری چندنفره‌ای (Co-Op) را که طرفداران خواهان آن بودند، نیز ضمیمه خود کرده است که ۴ کاربر به طور همزمان می‌توانند به تجربه این بازی بپردازند. علاوه بر حالت چهار نفره، سازندگان در بیانیه‌های خود اعلام کردند که محیط و نقشه پروژه جدید آنها نسبت به نسخه پیشین گسترده‌تر است.

ماه گذشته نیکول، مدیر انجمن‌ حاضر در استودیو آندد لبز، اعلام کرد که او و اعضای تیم اطمینان دارند که بازی در تاریخ نامشخصی از بهار ۲۰۱۸ به دست کاربران می‌رسد.

بازی State of Decay 2 برای ایکس‌ باکس وان و پی سی (ویندوز 10) منتشر می‌‌شود و از سیستم کراس پلتفرم (Cross-platform) نیز پشتیبانی می‌کند. با نزدیک شدن به عرضه بازی اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.
منبع: 118 فایل
 
بالا