برگزیده های پرشین تولز

بازی We Happy Few تاخیر خورد

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
نسخه نهایی بازی We Happy Few که قرار بود در تاریخ ۲۴ فروردین به بازار عرضه شود، تا تابستان سال آینده تاخیر خورد و استودیو کامپالشن، دلایل این تاخیر را اعلام کرد.

حتما با بازی We Happy Few که از بازی مشهور BioShock الهام گرفته و در سبک بقا است آشنایی دارید. این بازی از سال ۲۰۱۶ به صورت دسترسی پیش از موعد برای پلتفرم پی سی (از طریق استیم) و کنسول ایکس باکس وان (از طریق Xbox Game Preview) منتشر شد. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کامپالشن، سازنده و ناشر بازی We Happy Few، اعلام کرده که نسخه نهایی این بازی با تاخیر عرضه خواهد شد.

پیش از این قرار بود نسخه نهایی بازی We Happy Few در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ (۱۳ آوریل ۲۰۱۸) منتشر شود اما طبق خبر منتشر شده توسط استودیو کامپالشن، این بازی تا تابستان ۲۰۱۸ برای بازنگری در داستان شخصیت آرتور (یکی از سه شخصیت قابل بازی) تاخیر خورده است.

سم ابت، تهیه کننده بازی We Happy Few در اظهار نظری خطاب به طرفداران این بازی اعلام کرده است که:

نقل قول:
خیلی از مواقع ما هیجان زده می‌شویم تا لحظات بیادماندنی، عجیب و غریب و جالب را هر چه زودتر برای شما به تصویر بکشیم اما ما احساس کردیم دو ساعت اولیه داستان شخصیت آرتور نیاز به بازنگری و رفع ابهام دارد و بازی آن طور که ما می‌خواهیم آغاز نمی‌شود. بنابراین برای رفع اشکالات موجود تصمیم گرفتیم تا بازی را با تاخیر در تابستان ۲۰۱۸ منتشر کنیم.

علاوه بر این سم ابت خبر خوبی را برا آن دسته از افرادی که بازی We Happy Few (نسخه استیم) را در مرحله دسترسی پیش از موعود و با قیمت ۵۱ دلار خریداری کردند، منتشر کرد:

نقل قول:
با توجه به بازخورد طرفداران و گلایه آنها از قیمت بالای بازی We Happy Few در مرحله دسترسی پیش از موعود و به علت تاخیر پیش آمده، تمامی مبلغ هزینه شده به کاربران استیم قابل باز پرداخت خواهد بود و در صورت نیاز می‌توانند خرید بازی را لغو و مبلغ آن را دریافت کنند و در زمانی نزدیک به تاریخ انتشار بازی، دوباره می‌توانند برای پیش خرید بازی اقدام کنند.

بازی We Happy Few در حال حاضر برای پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس وان به صورت دسترسی پیش از موعد و با قیمت ۵۱ دلار در دسترس قرار دارد و نسخه نهایی آن علاوه بر پلتفرم‌های ذکر شده، برای کنسول پلی‌ استیشن 4 نیز عرضه می‌شود.

منبع: 118فایل
 
بالا