سایت ساز وبزیخرید بک لینک

باز هم اين E1 مشكل ساز شد..

شروع موضوع توسط IranClassic ‏7 ژوئن 2004 در انجمن شبکه

  1. IranClassic

    IranClassic کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10 مارس 2004
    نوشته ها:
    44
    تشکر شده:
    0
    .......................................
     
  2. بازدیدیار - افزایش بازدید سایت و سیگنال های برندخرید بک لینک
  3. aryagohar

    aryagohar کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏31 جولای 2003
    نوشته ها:
    680
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    Iran

    كارت مخابراتي چيه ديگه؟ 2 تا مودم مي خواد نه كارت
    اشغالي فقط مي تونه از بلاك بودن كانال ها يا داون بودن خط باشه
    مومن مودم صاايران ديگه چي بود كه خريدي.
     
  4. aryagohar

    aryagohar کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏31 جولای 2003
    نوشته ها:
    680
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    Iran
    براي اينكه وضعيت خط دستت بياد Buzzer رو براي كنترلر e1 اكتيو كن تا اگه داون شد بوق بزنه ببين شايد خط هي قطع و وصل ميشه.
    تنها دليلي كه فكر مي كنم باعث كاهش پهناي باندت بشه نويز رو خط فيزيكي شماست كه باعث بالا رفتن CRC Error مي شه.
     
  5. _arash_

    _arash_ Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏28 ژانویه 2004
    نوشته ها:
    199
    تشکر شده:
    9
    محل سکونت:
    Iran
    يك show modem summary از اكسس سرور بگيريد و نتايج را اينجا بنويسيد تا اساتيد بررسي كنند
     
  6. parse1

    parse1 Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏1 آپریل 2004
    نوشته ها:
    55
    تشکر شده:
    0
    سلام
    منم همين مشكل رو دارم يوزر ها كه وصل ميشن از 28 تا 48 ميزنه مشكل چيه ؟؟؟؟؟
    مودم آزمون کیفیت + اکسس سرور 5300

    ParsE1>show modem summary​
    Avg Hold Incoming calls Outgoing calls Busied Failed No Succ​
    Time Succ Fail Avail Succ Fail Avail Out Dial Ans Pct.​
    00:12:24 546 56 120 0 0 0 0 0 0 91%​
     
  7. mehran215

    mehran215 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏5 دسامبر 2003
    نوشته ها:
    52
    تشکر شده:
    0
    سلام . منم چنين مشكلي دارم.​
    Avg Hold Incoming calls Outgoing calls Busied Failed No Succ
    Time Succ Fail Avail Succ Fail Avail Out Dial Ans Pct.
    00:14:41 2079 279 116 0 0 0 0 0 0 88%
     
  8. _arash_

    _arash_ Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏28 ژانویه 2004
    نوشته ها:
    199
    تشکر شده:
    9
    محل سکونت:
    Iran
    چون از من سوال كرديد عرض ميكنم اما شما با ديد كارشناسي نگاه نكنيد

    در گزارش شما Succ Pct رقم 32% را نشان ميدهد كه بسيار پايين است در خطE1 نرمال بايد بالاي 85% باشد كه به احتمال قوي ايراد از مركز مخابراتي است كه كانال 2mb را به شما اختصاص داده
    گرچه هر ايرادي در سيستم هاي رايانه ايي غير ممكن نيست اما از اين كه اين ايراد از پيكر بندي سيستم شما باشد يسيار ضعيف است و احتمال قوي تر ايراد در پيكر بندي سيستم هاي مخابراتي است

    يك سوال : آيا امتحان كرديد كه 30 كانال شما در خط E1 پر ميشود يا نه؟

    توضيح براي show modem summary

    Router# show modem summary


    Incoming calls Outgoing calls Busied Failed No Succ
    Usage Succ Fail Avail Succ Fail Avail Out Dial Ans Pct.
    96% 3 3 0 11 0 11 16 1547 17%

    توضيحات اعداد و ارقام بالا

    Incoming and Outgoing calls شامل ناشي از موارد زير است

    Calls dialing into and out of the modem.

    Usage—Percentage of the total system uptime that all the modems are in use. 1
    Succ—Total calls successfully connected. 2
    Fail—Total calls that did not successfully connect. 3
    Avail—Total modems available for use in the system. 4

    Busied Out=
    Total number of times the modems were taken out of service with the modem busy command or the modem shutdown command.

    Failed Dial =
    Total number of attempts the modems did not hang up or there was no dial tone.

    No Ans =
    Total number of times call ringing was detected, but the calls were not answered by a modem.

    Succ Pct.=
    Successful connection percentage of total available modems.
     
  9. _arash_

    _arash_ Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏28 ژانویه 2004
    نوشته ها:
    199
    تشکر شده:
    9
    محل سکونت:
    Iran
    چون فرموديد خط فيزيكي را عوض كرديد پس احتمال ايراد در خط فيزيكي كم است در هر حال مخابرات براي شما اين خط را مي تواند تست كند و احتمال هم هست در LTG مخابرات باشد و چندين و چند احتمال ديگر در سالن هاي متعدد مخابرات باشد.
    احتمالا مشكل شما در مخابراته

    توصيه اخلاقي :
    سعي كنيد با كارمند هاي سالن دستگاه دوست صميمي شويد مطمئن باشيد از اين دوستي هيچ وقت ضرر نمي كنيد.اما با برخورد تند نه تنها هيچ نتيجه ايي براي شما و ما به دنبال نداره بلكه ديگر كسي به حرف هاي ما و شما توجه نمي كند
     
  10. _arash_

    _arash_ Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏28 ژانویه 2004
    نوشته ها:
    199
    تشکر شده:
    9
    محل سکونت:
    Iran
    در مورد مودم

    چرا مودم هاي صاايران گرفتيد ؟ گرچه من چندان نديدم از مودم هاي صاايران كسي تعريف بكنه اما چند تا از همكار هاي من اين نوع مودم دارند من چند دقيق پيش با يكي از اونها تماس گرفتم و ازايشون سوال كردم خيلي راضي بود و
    Succ pct=85% بود و گفت تا حالا هيج مشكل جدي با اين مودم ها نداشته
    اما اگر امكانش بري شما ميسر هست حتما با يك مودم خوب خط را امتحان كن
     
  11. _arash_

    _arash_ Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏28 ژانویه 2004
    نوشته ها:
    199
    تشکر شده:
    9
    محل سکونت:
    Iran
    اين مسئله مربوط به نحوه ارسال و دريافت پاكت ها و همچنين آخرين تنظيمات سوييچ هاست

    در حال حاضر مشتركيني كه جزو كاربراني باشند كه از دو سوييچ EWSD ( اوسته) و NEAX ( _جزو سوييچ هاي با ظرفيت بالا كه در اكثر مراكز مخابراتي كشور نصب هستند_ ) در اتصال به اينترنت استفاده مي كنند داراي تفاوتهاي بسياري هم در سرعت اتصال و هم دريافت/ارسال داده ها مي باشند كه عموما اين مسئله مربوط به تنظيمات و نوع سخت افزار هاي موجود در سوييچ هاي مخابرات مي باشد
     
خرید و فروش ارزهای الکترونیکیخرید و فروش اتوماتیک ارزهای الکترونیکی عسل طبیعی و گرده گل ایرانی