برگزیده های پرشین تولز

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

abines

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
0
سن
38
در سفر به تایلند و در تور تایلند و در سفر به پاتایا باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا را نیز حتما ببینید. پاتایا جاذبه های توریستی بسیار زیادی دارد که دیدن هیچ یک خالی از لطف نیست. توجه داشته باشید که این باغ نیز جزو مراکزی است که از صبح تا ساعت ۵ عصر بیشتر باز نیست و برای دیدن این باغ زیبا باید سحر خیزتر از دیگر مسافران پاتایا باشید.

آفتاب که فراوان است و هر چه باشد استواست و آب نیز به وفور یافت می شود و نتیجه نیز باغ بسیار بسیار سر سبز و بسیار زیبایی است که واقعا حیف است این همه مسیر را برای دیدن پاتایا سفر کرده و این باغ را از نزدیک ندیده باشید. پاتایا را عمیق تر بگردید. پاتایا فقط در واکینگ استریت و کافه های شبانه خلاصه نمی شود.

برخی از هم وطنان ما در سفر به پاتایا اصلا کل روز خواب هستند و شب بیدار بوده و شب ها جز یک سری امورات و کارهای تکراری واقعا کار دیگری از آنها دیده نمی شود. در پاتایا دیدنی های فراوان وجود دارد که باید ببینید وگرنه سفر شما به پاتایا نیز همانند سفر اغلب دیگر هم وطنان سطحی و تکرار مکررات خواهد بود.

در باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا علاوه بر لذت بردن از این همه گل و گیاه و رستنی های استوایی که هر یک در نوع خود بی نظیر هستند می توانید نمایش های بسیار جالبی از فیل ها را نیز تماشا کنید.

با دیدن تصاویر این باغ نیز می توانید به عظمت و زیبایی های این باغ بسیار زیبا پی ببرید. باز یادآوری می کنم در تور تایلند لنگ ظهر از خواب بیدار نشوید و ساعت ۴ هوس رفتن به این پارک را بکنید. این پارک تا ساعت ۵ بیشتر به روی عموم باز نیست و البته برای لذت بردن از زیبایی های آن، باید در طول روز و در نور آفتاب به این محل بروید.

در این باغ سرگرمی های زیادی خواهید یافت. علاوه بر بازی فیل ها می توانید نمایش های متنوع از ورزش بومی تایلند ببینید و …
 
بالا