برگزیده های پرشین تولز

www.net-tours.net

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 فوریه 2017
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
0
سن
25
در دنیای امروزی اكثر كشورها سعی بر تقویت صنعت گردشگری خود دارند. محقق شدن این هدف وابسته به جاذبه های گردشگری است. سنگاپور كشوری در جنوب شرقی آسیا است كه نمونه و الگوی مناسبی برای پیشرفت در صنعت گردشگری است. در چند دهه ی اخیر سنگاپور از جزیره ایی با مردمان فقیر و تهی دست كه ماهیگیری تنها راه گذران زندگی شان بود ، به یكی از قلب های تپنده ی گردشگری شرق آسیا تبدیل شده اند. جاذبه های گردشگری سنگاپور نقش اصلی را در رسیدن به این مهم ایفا كرده اند ، كه ما در ادامه این مقاله به بررسی باغ خلیج سنگاپور كه سالانه میلیون ها بازدید كننده دارد می پردازیم

%D8%A8%D8%A7%D8%BA_%D8%AE%D9%84%DB%8C%D8%AC_%D8%B3%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1


باغ خلیج سنگاپور را باید نمونه ایی بارز از تحقق رویا با واقعیت دانست. مساحت این مجموعه باغ زیبا به بیش از 100 هكتار می رسد. در طراحی این مجموعه باغ عظیم طراحان سنگاپوری از بسیاری از طراحان آمریكایی و اروپایی پیشی گرفتند و این طرح بی نقص را ارائه دادند. اگر شما نیز مسافر تور سنگاپور هستید ، بازدید از باغ خلیج سنگاپور را فراموش نكنید..

%D8%A8%D8%A7%D8%BA_%D8%AE%D9%84%DB%8C%D8%AC%20_%D8%B3%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1


گذشته از معماری زیبا و جذابیت فوق العاده ایی كه باغ خلیج سنگاپور دارد ، به نمادی زیبا برای سنگاپور تبدیل شده است به گونه ای كه هر گردشگری كه به سنگاپور نزدیك می شود ( كشتی ویا هواپیما ) این مجموعه باغ عظیم را مشاهده خواهد كرد. هدف از ساخت این مجموعه علاوه بر جذب گردشگر، ایجاد باغ شهری است كه در شلوغی و سر و صدای شهر سنگاپور محلی آرام برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان سنگاپوری است. در ماه ژانویه و در بهبوهه ی كریسمس جشن های مختلفی در باغ سنگاپور برگزار می شود. اگر شما هم مسافر تور ارزان سنگاپور هستید ، شركت در این جشن ها را از دست ندهید.

%D8%A8%D8%A7%D8%BA_%D8%AE%D9%84%DB%8C%D8%AC_%D8%B3%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1_


علاوه بر امكاناتی كه در این باغ برای بازدید كنندگان در نظر گرفته شده است ، در نزدیكی كانال خلیج مارینا باغ های میوه ایی قرار دارند كه درب آن ها بر روی عموم باز است و می توانید از آن ها استفاده كنید. در بخشی نیز آبشار ها و فواره هایی قرار دارند ، كه منظرهای زیبایی را برای عكس های سلفی ایجاد كرده اند . كمی جلوتر محوطه ایی برای قایقرانی و ورزش های آبی نیز در نظر گرفته شده است ، اگر همراه خود كودك و یا خرد سالی را دارید استفاده از این امكانات این محوطه را توصیه نمی شود . اگر شما مسافر تور سنگاپور نوروز 96 هستید ، گذراندن اوقات در این باغ را هم در برنامه سفر خود قرار دهید . امیدواریم كه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد . شما می توانید برای آگاهی از جزئیات و قیمت تور سنگاپور به وبسایت نت تور مراجعه كنید .
 
بالا