برگزیده های پرشین تولز

بالا بردن حجم خدمات به مشتریان توسط فناوری های دیجیتال ‏

وضعیت
موضوع بسته شده است.

behidoco

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 می 2017
نوشته‌ها
48
لایک‌ها
3
محل سکونت
اصفهان
از بسیاری جهات، فن آوری های دیجیتال اثرات قطبی مخالف برای مصرف کنندگان و شرکت داشته اند: برای مصرف کنندگان، زندگی ساده و ارتباطات بیشتری ایجاد شده است توسط دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند و نوآوری از جمله رسانه های اجتماعی. برای شرکت ها، از سوی دیگر، کسب و کار پیچیده تر شده است و نیاز به مدیریت بسیاری از کانال های ارتباطی دارند و نقاط تعامل با مشتریان افزایش یافته است از جمله در فروشگاهها، تلفن، اینترنت، ایمیل، رسانه های اجتماعی، و برنامه های تلفن همراه.

new-technology-1.jpg


چالش عصر جدید
با وجود بسیاری از کانال های ارتباطی، سیستم عامل، و دستگاه ها برای دریافت درست مطالبات مشتریان، شرکتها اغلب در تلاش برای ساختن مسیرهای موثرتر و بهتری جهت استفاده در تعاملات با مشتری هستند.مشکل اصلی اینجاست که شرکتها نمی توانند معیارهای درستی برای اندازه گیری موفقیت در ارتباط با مشتریان خود داشته باشند. مشتریان در مورد تجارب خود صحبت می کنند، مثبت یا منفی- در میان دوستان و خانواده این صحبتها گسترش می یابد و رسانه های اجتماعی تاثیر هر یک را، مدافعانه و یا منتقدانه، گسترش می دهند.

چالش سازمانهای پیر
در این حوزه شرکتها تلاش زیادی می کنند که به هر نحو ارتباط معناداری با مشتریان خود ایجاد کنند تا بتوانند نکات مثبت را به نفع خود نشر داده و از انتشار اخبار بد کنترل نشده در خصوص برند خود جلوگیری کنند. این گونه فعالیتها یک چالش جدی برای سازمانها و مدیرانی است که به صورت سنتی فعالیت می کنند و کمتر از تکنولوژیها و ابزارها در کسب و کار خود بهره می برند بدون آنکه متوجه این موضوع باشند که مشتریان آنها در این زمان از طریق سایر رقبا ویا سایر شرکتهایی که در مسائل دیگر با آنها در ارتباط هستند از طعم شیرین تکنولوژی چشیدند.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله دیگر ما را به عنوان “قدرت اقتصاد فن آوری” را در ادامه مطالعه فرمایید
منبع:بهیدو
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا