برگزیده های پرشین تولز

webafra.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 جولای 2014
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
4
سن
34
محل سکونت
تهران
تور بالی
آیا تا کنون به بالی رفته اید؟ بالی جزیره ای بسیار زیبا در اندونزی است. کشور هایی که در حاشیه دریا ها و اقیانوس ها قرار گرفته اند، به درستی از این مزیت مهم استفاده کرده و خود را به یکی از کشور های توریستی در دنیا بدل کرده اند که هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود بکشانند. و از این طریق اقتصادی پر رونق و پویا برای کشورشان ایجاد کنند. بالی یکی از آن مناطق گردشگری است که بسیار زیبا بوده و پر از جاذبه های دوست داشتنی، سواحل و جزایر مسحور کننده است. که شما میتوانید در یک تور ارزان بالی، از این جاذبه ها دیدن کرده و لذت ببرید. بالی سواحل بسیار زیبایی دارد که سمینیاک، یکی از معروف ترین و دیدنی ترین آن ها است. ساحل سمینیاک با مناظر زیبا و خیره کننده ای که دارد، در بین مردم بالی و گردشگران بسیار مشهور شده است. این ساحل دیدنی، مکانی بسیار مناسب و آرام برای تماشای غروب هیجان انگیز آفتاب، در کنار کسانی که دوستشان دارید است. در سمنیاک میتوانید هتل های لوکس و 5 ستاره مشرف به دریا را برای اقامتتان انتخاب کرده و سپری کردن روز های سفرتان را برای خود بسیار لذت بخش نمایید. رستوران ها و کافه های لوکس و دنج، به درستی خود را در این ساحل زیبا جای داده اند تا تمامی نیاز گردشگران را به یکباره تامین نمایند. پیشنهاد سایت نت تورز به شما این است که اگر نیازمند یک مکانی آرام و زیبا در تور بالی هستید، ساحل سمینیاک را از دست ندهید. سواحل بالی به همین جا ختم نمیشوند و باید بگوییم که بالی، تعداد زیادی ساحل دیدنی دارد که از جمله آن ها، میتوان به ساحل کوتا، ساحل لگیان، ساحل زیبا و تماشایی جیمباران، ساحل نوسا دوآ و ساحل سانور بالی اشاره کرد که همگی بسیار هیجان انگیز و دارای امکانات فراوانی هستند.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D9%84%DB%8C%281%29.jpg


از سواحل بالی که بگذریم، به قسمت دوست داشتنی تور بالی، که مراکز خرید بالی است میرسیم. بالی مراکز خرید فراوانی دارد که همگی در نوع خود بی نظیر هستند. شما میتوانید تماشایی ترین مراکز خرید را در محله کوتا بیچ بیابید. این محله دارای بازارچه های سنتی و همچنین مراکز خرید مدرن و شیکی است که میتوانید هر آن چه را که مورد نیازتان است را در آن خریداری کنید. در فروشگاه های مدرن این محله، میتوانید برند های معروف دنیا را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب تهیه کنید و همچنین در بازار های سنتی، میتوانید بهترین و زیبا ترین صنایع دستی را به همراه بهترین سوغاتی ها تهیه کنید و اگر در بین گشت و گذارتان، هوس خوردن یک غذای لذیذ کرده اید، میتوانید در رستوران هایی که در این منطقه آماده خدمات رسانی هستند، استفاده کنید. همه ی این امکانات سبب شده که محله کوتا بیچ، بسیار معروف و از مهمترین نقاط خرید و فروش کالا در بالی باشد. از دیگر مراکز خرید در بالی میتوان به جیمباران، که علاوه بر خرید، میتوانید لذیذ ترین غذاهای دریایی را در آن میل نمایید، و همچنین مرکز خرید سانور بیچ، اوبد، گالریا، دیسکاوری، ماتاهاری، لوته مارت و لی بی پلازا که محلی مناسب برای خرید لوازم الکترونیکی است، اشاره کرد.

اگر شما هم مشتاق شده اید که بالی را مقصد هیجان انگیز خود قرار دهید، تور بالی از شیراز میتواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. همچنین شما در سایت نت تورز میتوانید تور بالی از تهران، اصفهان و مشهد را برای خود برگزینید. شما در تور بالی میتوانید از جاذبه های گردشگری ای مانند پارک آبی واتربوم، موزه بالی، معابدی مانند معابد مادر و لوط، آتشفشان کینتامانی، پارک فیل ها، بانجی جامپینگ هیجان انگیز و غواصی در آب های بالی دیدن کنید.
 
بالا