برگزیده های پرشین تولز

بامیلو بدترین فروشگاه اینترنتی

dishlame

Registered User
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2010
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
12
بعد از مدت ها خرید از فروشگاه های اینترنتی معروف این بار به سراغ بامیلو رفتم که ای کاش نمی رفتم !
پس از سفارش دادن کالا بعد از 3 روز هنوز بسته را آماده سازی و ارسال نکرده بودند !! در حالی که فروشگاه دیجی کالا حداکثر 2 روز بعد تحویل میدهد

خلاصه سفارش را کنسل کردم و شماره حساب گرفتن ، هنوز بعد از بیش از یک هفته هزینه عودت داده نشده است ، و هر روز هم تماس میگیرم و می گند که سفارش شما هنوز کنسل نشده !!! ( اگه کنسل نشده چرا نرسیده دست من ! اگه شده که باید پولش بیاد به حسابم )

واقعا در برابر سایت های مشابه که خرید زیاد داشتم ازشون بسیار ضعیف تر و کندتر هستند .
کارشناس های مودبی دارن اما عینا چند نفر گفتن که با ما شما تماس میگیریم و پیگیری رو انجام میدهیم !! اما هیچ کدام این کار را انجام ندادند و فقط می خواستند از سر باز کنند .
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,197
لایک‌ها
20,078
محل سکونت
اوهایو - دیتون
تبلیغات زیادی هم دارن انجام میدن
به احتمال زیاد حجم کارشون بالاست نمیرسن درست حسابی که این یک ضعف هست
 

mohsenshahbazi

همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
4,025
لایک‌ها
3,825
محل سکونت
اصفهان
من هم تجربه مشابهی از بامیلو داشتم . گرچه خرید من فقط یه فلش ساده بود . حدودا 2 یا 3 هفته طول کشید تا ارسال کنن . هیچ یک از راه های تماسشون هم اصلا در دسترس نبود . فقط یک بار از طریق ایمیل support جواب دادن که اونم نوشته بود سفارش در حال پیگیری هست .
نمیدونم وقتی که ظرفیت رسیدگی به سفارشات رو ندارن برای چی این قدر تبلیغ میکنن پس ؟ به جای 1/4 این پول تبلیغات , میدادین نیرو میگرفتین برای رسیدگی به خرید ها و پیگیری ها !
 

cms

Registered User
تاریخ عضویت
31 می 2009
نوشته‌ها
1,157
لایک‌ها
1,237
دقیقا داره برعکس دیجی کالا عمل میکنه
دیجی کالا وقتی شروع بکار کرد سالها تبلیغ نکرد ولی با بهترین شکل ممکن با مشتری برخورد کرد و دیدیم به کجا ها رسید.
بامیلو نیومده صدها جا تبلیغ کرده ولی شیوه ای برعکس دیجی کالا در پی گرفته و به حقوق مشتری احترام نمیذاره
این طرز برخورد احمقانه که جلوی مشتری دولا راست بشن ولی در عمل هیچکاری انجام ندن مثل خدمات کامپیوتری محل ماست جلوت دولا راست میشه ولی کارتو راه نمیندازه همه مشتریاش پریدن جدیدآ هم رد میشدم دیدم نشسته داره با باروبندیلش! یقول دوقول بازی میکنه. یا مثل عطاویچ که تبلیغات چرب گسترده کرد ولی آشغال دست مردم داد مشتریهاش کم شدند
 

iranexplorer.net

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2003
نوشته‌ها
2,896
لایک‌ها
2,151
از جاهایی که تبلیغات گسترده میکنند باید ترسید. با این اوضاع اقتصادی ، توجیه عقلانی نداره چون این کارشون... پس عملا:

اپراتورها برای 3G و 4G که هنوز آنتن دهی ندارن اما بمباران شعار سرعت بالا میدن اما عملا سرویس دیال آپ هم نیست
ADSL های گمنام که حجم دزدی و تعرفه دزدی میکنند، پشتیبانی صفر
بعضی فروشگاه های اینترنتی که زیاد تبلیغ میکنن اما موقع پردازش سفارش کند و بد عمل میکنند
تبلیغات تلویزیونی که نصفش دروغه و جنس آشغال و تاریخ گذشته هست (روغن حلزون یادته؟ برنج های فاسد و ....)
تبلیغات SMS ای (که معلوم نیست از کدوم اپراتوری ارسال میشه و چرا ملت باید هزینه الکی بدن؟ مثل همینا که میگه با ارسال عدد فلان جایزه بگیر)
پــــــــدیده شاندیز (نیاز به توضیح ندارد!)
و ........
در پس این تبلیغات سودجویی و کیفیت بد خدمات منتظر مشتری بیچاره هست.

چند وقت پیش تماس گرفتم Hiweb برای سرویس اینترنت، بخش فروش گفت " برای محدوده مسکونی شما فقط سرویس ویژه یک ساله امکان ارائه هست" و روزی دو بار تماس میگرفت و اصرار اصرار که بیا بخر خوبه! و آنتی ویروس یک ساله رایگان (!) هم میدیم بهت.

چند روز بعد به شرکت دوم تماس گرفتم، گفت خط شما امکان ارائه سرویس ADSL نداره.
حالا همون Hiweb روی تمام اتوبوس های شهر تبلیغاتش هست! شرکتی که میخواد منو مجبور کنه بجای سرویس یک ماهه (جهت تست) سرویس یک ساله رو بفروشه!

WTF
 
Last edited:

vahidrk

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2005
نوشته‌ها
3,511
لایک‌ها
561
سن
36
محل سکونت
Home
والا دوست من هر هفته از بامیلو خرید داره، مشکلی نداشته تا حالا، قیمتاش هم خوبه، البته منکر مشکل شما و سایر دوستان نیستم.
 

pavilion

Registered User
تاریخ عضویت
22 جولای 2013
نوشته‌ها
4,857
لایک‌ها
5,453
محل سکونت
IRAN-19
اکثر فروشگاه های اینترنتی که حجم گسترده ای از کالاهارو ارایه میکنن بعد از یه مدت که کارشون گرفت اقدام به جذب نیرو بیشتر نمیکنن که سود بیشتری بکنن بهمین خاطر با نیروی کمی که دارن به حجم سفارشات نمیرسن
اما سایتی مثل دیجی کالا که در حال حاضر حدود ۷۰۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم کارمند و کارگر داره و قصدش اینه تا ۲۵۰۰ نفر افزایش بده و تو کل استانها نمایندگی داشته باشه مشخصه که میتونه خدمات خیلی خیلی بهتره
 

Far111

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 آگوست 2015
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
1
سن
56
با درود
فقط در این سایت عضو شدم که راجع به بامیلو گزارشی بدم. برای اطلاع دوستان من یک عدد گوشی یونکتو ایر 4.5 از این سایت خریدم و پس از 5 روز زنگ زدن و گفتن نمی تونیم فراهم کنیم و خیلی ساده عذرخواهی کردن و تمام. من این گوشی را میخواستم هدیه بدم و با صرف وقت فراوان تحقیق زیاد خریدم و این سایت بی مسؤولیت براحتی گفت نمی تونیم بفرستیم اونم بعد از 5 روز و جالبه که تا 3 روز بعد از سفارش هنوز تو سایت موجود بود.
 

vahidrk

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2005
نوشته‌ها
3,511
لایک‌ها
561
سن
36
محل سکونت
Home
هفته پیش سفارش یه بنده خدا توی استان البرز رو فرستاده بودن برای دوست من توی شهر یزد :دی
 

hamedifar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 آگوست 2015
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
1
سن
22
دایی من هم تو بامیلو کار میکنه (چیز خاصی تو ذهنتون تصور نکنین راننده هست)
با این حال خوشم نمیاد از فروشگاه های اینترنتی خرید کنم.
یه بار هم از فینال خرید کردم بعد 4 روز زنگ زدن گفتن اومدیم نبودین فرستادیم شرکت پست .
 

hamed_aa

Registered User
تاریخ عضویت
1 جولای 2009
نوشته‌ها
637
لایک‌ها
71
محل سکونت
غرب تهران
برای من یک مشکل خیلی عجیب پیش اومد و از اون عجیب تر صحبتهای کارشناسی بود که تماس گرفتم مثلا من رو متقاعد کنه !!!!!!!!!!!

من یک کالج ازشون خریدم به قیمت 25 هزار تومان . با اینکه ارسال سریع بود بعد از چند روز به دستم رسید و بر خلاف تبلیغاتی که دارند که اگر ارسال سریع دیر برسه دستتون کد تخفیف 50 هزار تومانی میدیم و این داستانا اصلا به روشون هم نیاوردن .

حالا این موضوع به کنار !
کفش رسید دستم و پوشیدمش . از اونجایی که فقط قیمتش تحریکم کرده بود ، مدلش خیلی تو ذهنم نبود و فقط برای دم دستی خریدم بپوشم .
بعد از گذشت چند روز توی سایت داشتم سر میزدم و دیدم اااا ! این کفشی که برای من فرستادن توی قسمت کفش راحتی و با قیمت 18 تومان داره فروخته میشه !!!
رفتم قسمت کالج و دیدم که کفش خریداری شده من توی اون قسمت هست !!!!
یعنی عمدا ( بعلت نداشتن موجودی کفش خریداری شده من ) یا سهوا کفش خریداری شده من رو اشتباهی فرستادن !

خلاصه زنگ زدم به ساپورتش میگه ما نمیتونیم کاری کنیم !!!!!!!!!!!!!!! شما از طریق ایمیل عکس محصول رو بفرستید و پیگیری کنید .

ایمیل زدم و عکس محصول رو هم فرستادم و بعد از کلی توضیحی که دادم ، جواب ارسال شد بعد از استفاده کالا هیچ تعهدی نداریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بهشون گفتم باشه قبول ، تعهد نداشته باشید . مابه التفاوت چیزی که ارسال کردید رو بریزید به حسابم . که گفتن الان تماس میگیریم

یه دختر خانمی تماس گرفت که یه ارزن سواد قانونی و قضایی نداشت و هر جا کم میاورد فقط این جمله رو تکرار میکرد که " قبل از خرید قوانین سایت رو باید میخوندید !!! "

خلاصه بهش گفتم شما از ابتدا که من سفارش بهتون دادم اشتباهی محصول رو از تامین کننده تحویل گرفتید ، اشتباهی محصول رو تایید کردید و اشتباهی فرستادید !!!! الان که من پوشیدمش میگید که چون پوشیدی کاری نمیتونیم کنیم ؟ گفتم فرض کنید که این مبلغ 3 تا صفر بیشتر جلوش بود ، خیلی راحت بخاطر اهمال کاری خودتون من باید 7 میلیون ضرر میدادم و گردن نمیگرفتید ؟

این مثال رو هم براش زدم که من به شما 25 میلیون پول دادم ، شما قرار بوده 25 میلیون پول رو به من پس بدید . برام 18 میلیون فرستادید من که خرج کردم میگید قبل از خرج کردن باید میگفتی ، ما دیگه تعهدی نداریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس قانون چی کارست اینجا ؟7 میلیون دینی که شما هنوز به من داری چی میشه ؟ یه گوشی 3 میلیونی بخری بازش کنی ببینی چینیه 300 هزار تومان بیشتر نمیرزه شما بگی باز کردی دیگه تموم شده؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!؟

خلاصه فقط میگفت قبل از استفاده باید میگفتی ، قوانین رو مطالعه میکردی ، می هیچ تعهدی نداریم !!!!!!!!!!!

در نهایت هم یه چیزی بهش گفتم که فینیش هیم شد و دیگه سریع قطع کرد !! گفتم الان همه این چیزایی که میگی با اینکه من حلقه آخر این ماجرا بودم و شرعا و عرفا و قانونا هم شما به من بدهکارید ، قبول ! فقط این سوال من رو جواب بده . الان مابه التفاوت پول من تو حساب کیه ؟ یا تو حساب شماست یا تو حساب تامین کننده ! مگه پول من نیست دست شما چی کار میکنه ؟ وقتی من جنس 25 هزار تومانی خریدم و شما جنس 18 هزار تومانی برای من فرستادید یعنی مابه التفاوت پول من تو حساب یکی از شما هست و قانونا و شرعا باید توی حساب خودم باشه ، که گفت اگه حرف دیگه ای ندارید من قطع کنم !!

از نظر قانونی هم من حق پیگیری برای من محفوظه و قطعا قانون رای رو به من میده . اما نمیدونم چرا همچین فروشگاهی که داره تازه دست و پا میگیره اینقدر راحت راه رو برای نابود کردن خودش با چهار تا کارشناس بی سواد باز میکنه ؟! اگر من پیگیری قضایی کنم و رسانه ایش کنم با خاک یکسان میشه . البته نه بابت اون 8 هزار تومان که پول یه ساندویچه با خاک یکسان بشه ! بدلیل بی اعتمادی مردم میتونه ضربه سنگینی بخوره .

همونطوری که میبینید من تا الان بالای 50 میلیون تومان خرید اینترنی داشتم و فقط تاریخچه بازارچه همین پی تیم بالای 30-40 میلیون هست و نیازی هم به دو هزار تومان 10 هزار تومان ندارم . اما پررویی این سایت اینترنتی و بدتر از اون بی سوادیشون واقعا عصبیم کرد . جای اینکه بیان معذرت خواهی کنن و حتی یه جوری جبران کنن ، خیلی راحت زدن زیرش و تمومش کردن .

بهشون گفتم اگر قضیه برعکس بود هم اینقدر راحت از خیرش میگذشتید ؟ اگه به جای یه مسواک که ازشون بخرید ، براتون اشتباها یه گوشی ایفون بفرستن به نظرتون زنگ میزنه میگه چون استفاده کردید برای خودتون ؟!!؟!؟!؟!

واقعا باعث تاسف بود و جای تامل زیادی داره .

ضمن اینکه چندین و چند بار هم ازشون خرید کردم و خیلی راحت و یکطرفه سفارش رو کنسل کردن بدلایا مختلف مثل عدم موجودی تامین کننده !!!!! یعنی خیلی شیک پولتو میگیرن چند روز نگه میدارن بعدش میگن داداش چیزی که میخوای رو نداریم بیا پولتو بعد یه هفته پس بگیر !! تازه 3 روزم طول میکشه از اون لحظه پول رو پس بدن !!!!!!!!!!

پ . ن : بامیلو از نظر من آینده خیلی خوبی میتونه داشته باشه و سیاست فروش خوبی پیش گرفته . خودم هم خیلی زیاد ( بدلیل تخفیف ها و شرایط فروش هایی که میذاره ) ترغیب به خرید ازش میشم . اما سیاست مشتری مداری بسیار ضعیفی رو پیش گرفته و اگر مشتری های ناراضیش زیاد بشه قطعا ضربه های سنگینی میخوره !

خوشحال میشم نظر شما رو هم در رابطه با اتفاقی که برای من افتاده بدونم
 

vahidrk

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2005
نوشته‌ها
3,511
لایک‌ها
561
سن
36
محل سکونت
Home
بدترین چیزی که از بامیلو دیدم اینه که با اینکه بخشی برای ثبت نظر خریدار داره اما اغلب/همه نظراتو ثبت نمی کنه!
چند هفته پیش هم یه کفش ازشون خریدم که حالا کفی کفش داره جدا می شه و می بینم مفت هم گرونه چه برسه به 150 هزار تومن، اما هیچ راهی برای فیدبک دادن نیست.
به نظرم فقط محصولات دیجیتالو ازشون بخرید تا کمتر به مشکل بر بخورید.
 

hamed_aa

Registered User
تاریخ عضویت
1 جولای 2009
نوشته‌ها
637
لایک‌ها
71
محل سکونت
غرب تهران
اتفاقا یکبار هم یه هدفون تخفیف خورده ازشون خریدم که 70% تخفیف خورده بود . پیش خودم گفتم حتما قیمت اصلیش بالاست کیفیت خوبی داره . رسید دستم و دیدم افتضاح به معنای واقعیه !

رفتم نظر دادم و متاسفانه ثبت نشد ! تماس بعدی که با کارشناساش گرفته بودم این موضوع رو هم گفتم و انتقاد کردم ! گفتم که دیجی کالا چه خوب باشه چه بد نظر رو ثبت میکنه ، درست نیست شما فقط نظر های خوب رو تایید میکنید و خریدار گمراه میشه ! گفت ما حتما پیگیری میکنیم ! رفته که پیگیری کنه !!!
 

ali market

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
2 می 2015
نوشته‌ها
509
لایک‌ها
697
محل سکونت
تهران
اگه واقعا این چیزایی که بچه ها در مورد بامیلو میگن درست باشه به نظرم بامیلو کلاهبردار هستش ،کلاهبرداری فقط به پول خوردن و دزدی نیستش،همین که مثلا پول مردم رو چند روز تو حسابش نگه داره و فیدبک های مثبت فقط بذاره ودر کل پیچوندن مشتری این هم نوعی کلاهبرداری هستش و خطای دیگش هم اینکه داره نظر مردم رو نسبت به فروشگاه های اینترنتی بد میکنه اونم سایتی که تبلیغاتش تو نت به این وسعته...
 

world15

Registered User
تاریخ عضویت
30 آپریل 2015
نوشته‌ها
740
لایک‌ها
837
اتفاقی کانال تلگرام بامیلو چند روزه دیدم مسابقه تلگرامی هم گذاشته ولی کلا خرید اینترنتی قیمتها از بازار بیشتر نباشه کمتر نیست :) فقط نت برگ اون هم بیشتر برای تهران تخفیف خوب خدمات میذاره :(
 

clivia_no.1

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2015
نوشته‌ها
85
لایک‌ها
26
سن
29
مثل اینکه بامیلو خیلی ضعیف عمل میکنه! من تاحالا ازش خرید نداشتم و تمام خرید هامو از دیجیکالا گرفتم که به معنای واقعی عالــــــــــــــیه!
من یک مخلوط کن hard stone از دیجی سفارش دارم و فردای همون روز دستم رسید! من هم مخلوط کن رو زدم به برق در کمال نا باوری اصلا روشن نشد!
زنگ زدیم به دیجی کالا اونا هم بسیار مودبانه گفتم باشه و طی 2 روز اومدن مخلوط کن خراب رو بردن یه دونه جدیدشو آوردن ، منم مخلوط کن جدیدو زدم به برق و روشن شد ، برای امتحان اومدم چند تا جسم یخ زده و سفت رو انداختم توش که اولاش خوب بود ، بعد دیدم داره کند میشه یهو دود از زیرش بلند شد!
خب منم گفتم الان این تقصیر خود من بوده و دیجی کالا هم مسئولیتی قبول نمیکنه! دوباره زنگ زدم دیجی کالا و گزارش دادم ، اونا هم دوباره اومدن مخلوط کن رو بردن و بعد فقط 3 ساعت پولشو ریختن به حسابم!
واقعا بعد این ماجرا هر چی خرید ریز و درشت داشته باشم از دیجی کالا میگیرم و به همه پیشنهادش میدم ، عالـــــــــیه!
 

hyperfa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 می 2016
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
4
محل سکونت
مشهد
بنده هم شخصا دیج کالا و نحوه مدیریت سفارشات و پاسخگوییش را ترجیح می دهم . البته باملیو هم بخاطر جبران عقب ماندگی و رسیدن به دیجی کالا مجبور به توسعه کار خود شده است اما به چه قیمتی !!!
-------------------------------------
 

ariobarzan1

Registered User
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2007
نوشته‌ها
3,139
لایک‌ها
180
سن
49
محل سکونت
شيراز
من یه گوشی ال جی خریدم از بامیلو که رسید و همین خرید رو ازش داشتم
ولی دیجی چند تایی معقول بود خرید کردم و دیجی هم خوب بود ولی بامیلو یه خورده تماس میطلبه ولی رسید و مشکلی نداشت
 

mohebali

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2010
نوشته‌ها
9,476
لایک‌ها
6,494
محل سکونت
طیــــران
تجربه بدی از بامیلو نداشتم ولی بامیلو در بهترین حالت هم به دیجی کالا نمیرسه.
در دیجی کالا همه چی نظم داره ، میتونی برنامه ریزی کنی میتونی مطمئن باشی جنس خوب به دستت میرسه ولی بامیلو به دلیل اینکه میگه : ما واسط هستیم و فروشنده (در اغلب موارد ) کسی دیگست ، جنس بد رو هم میتونه بفروشه البته زیر بار هم نره.
 
بالا