برگزیده های پرشین تولز

باید ها و نباید ها برای موفقیت در طراحی سایت فروشگاهی

dr_m

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 دسامبر 2016
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
2
سن
34
باید ها و نباید ها برای موفقیت در طراحی سایت فروشگاهی

موضوع مورد بحث مقاله امروز طراحی سایت لیموترش می باشد . پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید . پر واضح است که کاربرد وب سایت های فروشگاهی ، فروش محصولات یا کالاهای یک کسب و کار می باشد . اما رسیدن به جایگاهی مناسب در حوزهه ی طراحی سایت های فروشگاهی نیازمند رعایت نکاتی مهم می باشد که در ادامه با این موارد به طور کامل آشنا خواهید شد.

امنیت طراحی سایت فروشگاهی :


اولین و با اهمیت ترین ملاک برای کاربران فضای مجازی در خرید اینترنتی ، امنیت وب سایت فروشگاهی در انجام تراکنش های مالی می باشد . قطعا هر چقدر سایت فروشگاهی از اعتبار بیشتری برخوردار باشد ، پروسه خرید از آن فروشگاه نیز مطمئن تر خواهد بود .

گرافیک سایت فروشگاهی :


یکی دیگر از مهم ترین و تاثیر گذار ترین عوامل در موفقیت طراحی سایت فروشگاهی ، " گرافیک سایت " می باشد . گرافیک و رنگ بندی سایت در روحیه و تصمیم بازدیدکنندگان بسیار موثر می باشد . هم چنین این نکته را به خاطر بسپارید که گرافیک وب سایت و نوع کسب و کار تان می بایست به یکدیگر مرتبط باشند .


روند آسان خرید از فروشگاه :


از نظر کاربران ، بهترین وب سایت ، سایتی است که روند خرید از آن به آسان ترین صورت ممکن اتفاق بیافتد . اگر در سایت فروشگاهی شما این نکته رعایت نشده باشد کاربران ، سایت تان را ترک خواهند کرد و به وب سایت های رقیب خواهند رفت .


اهمیت کیفیت تصاویر :


حتما از محصولات تان چندین تصویر با کیفیت از زاویه های متفاوت تهیه نمایید و در وب سایت تان قرار دهید . برای افزایش اطمینان بازدیدکنندگان برای خرید از سایت تان حتما علاوه بر تصاویر ، از اطلاعاتی از قبیل قیمت محصول ، سایز بندی ، رنگ بندی و ... در طراحی سایت تان استفاده کنید .
 
بالا