برگزیده های پرشین تولز

با اپلیکیشن یونیورسال Postro بسته های پستی خود را به سادگی پیگیری کنید

Areno

Registered User
تاریخ عضویت
28 آپریل 2012
نوشته‌ها
2,034
لایک‌ها
778
سن
33
محل سکونت
IR IRAN - BUSHEHR
کم تر کسی وجود دارد که از خدمات پستی استفاده نکرده باشد و امروزه برای انجام امور مختلف، ما با پست سر و کار داریم. یکی از مسائل مهم در استفاده از خدمات پستی، مانند خرید های اینترنتی که بسیار رواج یافته است، اطلاع لحظه ای از وضعیت بسته های پستی می باشد تا بدانیم که هم اکنون مرسوله ی ما در چه وضعیتی قرار دارد. اکنون یک توسعه دهنده ی ایرانی، یک اپلیکیشن یونیورسال توسعه داده است که به شما در زمینه ی پیگیری مرسوله های پستی کمک زیادی خواهد کرد.


Postro اپلیکیشنی جدید است که شما به کمک آن می توانید به سادگی و بدون دردسر بسته‌ های پستی خود را پیگیری کنید. اگر شما از افرادی باشید که بسته‌ های پستی مختلفی را برای مشتریانتان ارسال می‌ کنید یا این که از آن دست افرادی هستید که خرید های اینترنتی زیادی انجام می‌ دهید، پسترو می‌ تواند کمک بزرگی برای رهگیری بسته‌ های پستی شما باشد.


این اپلیکیشن یونیورسال علاوه بر ظاهری زیبا، کاربردی و سریع نیز می باشد و مصرف داده ی بسیار اندکی دارد. بنابراین شما می‌ توانید با خیال راحت، رهگیری بسته‌ های پستی خود را به Postro بسپارید تا شما را در هنگام رسیدن بسته به مقصد آگاه سازد.

ویژگی ها:

  • طراحی رابط کاربری زیبا
  • سرعت بالا در دریافت اطلاعات
  • مصرف پایین داده
  • کاملا رایگان و بدون تبلیغات

این اپلیکیشن بسیار کاربردی، به طور رایگان و به صورت یونیورسال برای پلتفرم ویندوز ۱۰ توسعه یافته و شما می توانید آن را بر روی تمام دستگاه های ویندوز ۱۰ خود، از جمله کامپیوتر، تبلت، موبایل و اکس باکس وان دریافت و اجرا کنید.



ما به نوبه ی خود از این برنامه نویس عزیز ایرانی تشکر می کنیم و از شما عزیزان درخواست داریم با امتیاز دادن به این اپلیکیشن در استور و بیان پیشنهاد و انتقادات خود، از این توسعه دهنده حمایت کنید.

با تشکر از تیم سایت وینفون برای معری برنامه من.
خبر خوب اینکه نسخه اندرویدی هم تو راهه.
این هم وب سایت ماست:
Http://Mostro.ir
https://www.win-nevis.com/
 
بالا