sanazkh1365
Registered User
- تاریخ عضویت
- 1 آگوست 2016
- نوشتهها
- 134
- لایکها
- 20
- سن
- 38
تصور کنید یک روز کاری در دفترکاریتان به عنوان یک مدیر رسانه اجتماعی است. شما شروع به پاسخ دادن به پست های توییتر، فیس بوک می کنید و تعدادی از عکس های شب گذشته شرکت را در پیج اینستاگرام پست می گذارید. سپس یکی از مدیران به سمت شما می آید و می گوید : از شما می خواهم یک گزارش از عملکرد اینستاگراممان را در سه ماه گذشته تهیه کنید. مطمئناً خواهید گفت: حتما. اما هنگامی که شما را ترک می کند، با خود می اندیشید باید چه مواردی را در این گزارش جای دهم؟ بر اساس کدام معیارها، پیج اینستاگرام شرکت را ارزیابی کنم؟
اگر این سناریو برایتان آشناست، شما تنها نیستید. در رسانه های اجتماعی مثل فیس بوک، توییتر و حتی Pinteres شما معیار های زیادی برای سنجیدن موفقیت خود نسبت به رقبایتان دارید. اما در اینستاگرام این سنجش به سادگی انجام نمی گیرد.
خوشبختانه معیارهایی در اینستاگرام وجود دارند که به وسیله آنها می توانید میزان تلاش و موفقیت پیج اینستاگرام خود را اندازه گیری کنید.
استانداردهای ارزیابی پیج اینستاگرام (کلیک کنید)
اگر این سناریو برایتان آشناست، شما تنها نیستید. در رسانه های اجتماعی مثل فیس بوک، توییتر و حتی Pinteres شما معیار های زیادی برای سنجیدن موفقیت خود نسبت به رقبایتان دارید. اما در اینستاگرام این سنجش به سادگی انجام نمی گیرد.
خوشبختانه معیارهایی در اینستاگرام وجود دارند که به وسیله آنها می توانید میزان تلاش و موفقیت پیج اینستاگرام خود را اندازه گیری کنید.
استانداردهای ارزیابی پیج اینستاگرام (کلیک کنید)