برگزیده های پرشین تولز

با بهترین کاستوم رام های اندروید مارشمالو آشنا شوید!

hashem2050

Registered User
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2011
نوشته‌ها
1,298
لایک‌ها
246
سن
32
محل سکونت
Tehran
اندروید مارشمالو چند ماهی است که توسط گوگل برای برخی از دستگاه‌های اندرویدی عرضه شده است. اما همانطور که می‌دانید امکان ارائه نسخه اندروید مارشمالو برای بعضی از دستگاه‌ها وجود نخواهد داشت. طبق آخرین اطلاعات گوگل تنها 0.5 درصد تلفن‌های هوشمند اندرویدی قادر به دریافت تازه ترین نسخه اندروید می‌باشند.

ما در این مطلب خوشحالیم که عرض کنیم هم اکنون حسرت تلفن‌های اندرویدی که قادر به تجربه این نسخه از اندروید را می‌خورند به پایان رسیده است. خوشبختانه طبع بلند اندروید باعث شده تا کاربران به واسطه کاستوم رام های اندروید مارشمالو، بتوانند هرچند از راهی غیر رسمی، از آخرین نسخه اندروید استفاده نمایند.

البته بدیهی است با توجه به آنکه در ابتدای عرضه نسخه اندروید مارشمالو قرار داریم، بسیاری از رام‌ها تمام نگاهشان را به تلفن‌های هوشمند گوگل دوخته اند تا بتوانند تمامی امکانات ارائه شده توسط آخرین نسخه سیستم عامل اندروید را به کاستوم رام های اندروید مارشمالو پورت نمایند.

حال نوبت آن است تا با بهترین کاستوم رام های اندروید مارشمالو آشنا شوید.

1– کاستوم رام CyanogenMod 13
نخستین کاستوم رام، کاستوم رام شرکت Cyanogen خواهد بود.این شرکت همواره دارای بهتری کاستوم رام‌ها بوده و از پیشگامان ارائه کاستوم رام هایی با نسخه های جدید اندروید بوده است.

البته توسعه رام Cynogen mode به پایان نرسیده و این بدان معنی است که کاربران ممکن است با مشکلات و باگ‌هایی نیز مواجه شوند.

هم اکنون می‌توانید از طریق وبسایت رسمی Cynogen این لینک اقدام به دانلود کاستوم رام CyanogenMod 13 با قابلیت پشتیبانی از اندروید مارشمالو نمایید.



2– کاستوم رام Dirty Unicorns
یکی دیگر از کاستوم رام هایی که می توان به آن اعتماد بیشتری نمود، کاستوم رام Dirty Unicorns می‌باشد.

اگر شما قصد فلش کردن رام تلفن اندرویدی خود برای دسترسی به ویژگی‌های بسیار محبوب را داشته و همچنین میخواهید محیط سیستم عامل دستگاهتان را شلوغ کنید، پس شما می‌توانید از کاستوم رام Dirty Unicorns استفاده نمایید. تیم توسعه دهنده Dirty Unicorns جدا از هرگونه دریافت دونات های کمک مالی، اقدام به تهیه این کاستوم رام نموده و هدفش دستیابی کاربران دستگاه‌های اندرویدی به بروزترین نسخه های اندروید بوده است.

از طریق وبسایت Dirty Unicorns این لینک قادر خواهید بود تا لیستی از رام‌های قابل پشتیبانی را مشاهده نمایید.البته این نکته لازم به ذکر است که در حال حاضر تنها دستگاه‌های نکسوس قادر به دریافت این کاستوم رم خواهند بود.



3– کاستوم رام Cataclysm
یکی دیگر از کاستوم رام ها که با هدف استفاده قدرتمند از دستگاه‌های اندرویدی تولید شده است، کاستوم رام Cataclysm میباشد که با ده ها ویژگی جا افتاده خودش به سیستم عامل اندرویدی شما رنگ بویی تازه می‌بخشد.

Cataclysm نیز در حال حاضر درست همانند Dirty Unicorns در حال حاضر فقط بر روی دستگاه‌های نکسوس قادر به نصب خواهد بود و بعید به نظر می‌رسد که به زودی این رام بر روی دستگاه‌های دیگر نیز پورت شود.

از طریق این لینک قادر به دیدن آخرین تغییر و تحولات این رام خواهید بود



4– کاستوم رام crDROID
یکی دیگر از کاستوم رام های اندروید مارشمالو که روز به روز به محبوبیت آن اضافه می‌شود، کاستوم رام crDROID میباشد. این کاستوم رام نه تنها برای خانواده نکسوس، بلکه برای مدل‌های ال جی G2 و G3 و G4، اچ تی سی وان M7 و M8 و M9، سونی اکسپریا زد 3 و بسیاری از مدلهای دیگر نیز ارائه شده است.

لیست دستگاه‌های مورد پشتیبانی این رام را می‌توانید از طریق این لینک مشاهده نمایید.



5– کاستوم رام Chroma
بر اساس لیست ارائه شده در این مطلب، رام Chroma را می‌توان یکی از سبکترین کاستوم راهم های مخصوص محصولات نکسوس معرفی کرد.این کاستوم رام نیز به شما این امکان را خواهد داد تا دستگاه نکسوس خود را به بهترین شکل ممکن، با ارائه یک رابط کاربری سبک و قدرتمند هدایت نمایید.

هم اکنون از طریق این لینک میتوانید از آخرین اطلاعات مربوط به کاستوم Chroma مطلع شوید.

منبع: دیجی رو
 
بالا