برگزیده های پرشین تولز

با ترفند های بالا بردن اعضای کانال تلگرام اشنا شوید

e.salehi

Registered User
تاریخ عضویت
4 اکتبر 2015
نوشته‌ها
156
لایک‌ها
22
افزایش ممبر کانال تلگرام یکی از اصلی ترین و مهمترین نکات برای صاحبان کانال های تلگرامی است که هر چقدر تعداد ممبر های کانالشان بیشتر باشد ارزش و قدرت کانالشان افزایش میابد . امروز در نت آوا به راه های افزایش ممبر تلگرام میپردازیم،با ما همراه باشید .

تلگرام یک پلتفرم رایگان، فوق‌العاده سریع و ساده است که توسط میلیونها فرد در سراسر جهان از طریق دستگاه‌های موبایل قابل استفاده است. تلگرام یک سرویس پیام‌رسانی است که مشابه واتس‌آپ (WhatsApp) و ویچت (WeChat) با تمرکز بر سرعت و امنیت عمل می کند. نرم‌افزار تلگرام یک منبع باز است و به طور پهلو به پهلو رمزگذاری شده بدان معنا که همه داده‌هایی که از طریق تلگرام ارسال یا فرستاده می‌شود نمی‌توانند توسط ISP شما، مدیر شبکه یا اشخاص ثالث دیگر کشف رمز شوند.

سرعت رشد شبکه های اجتماعی در ایران بسیار بالا بوده است به طوریکه رشد استفاده از این شبکه‌ها در سال‌های اخیر در کشور بسیار عجیب است. چنانچه طبق بررسی‌هایی که در مورد شبکه اجتماعی تلگرام شده است نشان می‌دهد که حدود ۱۰۰ هزار کانال توسط ایرانی‌ها ایجاد شده است، همچنین طبق آمارها در طول یک شبانه‌روز بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مطلب در فضای کانال تلگرام تولید می‌شود. بنابراین همانطور که دیده می‌شود تعداد بازدید از این مطالب بسیار بالاست و نیز برخی از کانال‌ها دارای اعضای بسیار بالایی هستند.

telegram1.png

افزایش ممبر کانال تلگرام

اهمیت تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی
امروزه کاربران بسیاری برای یافتن اطلاعات خود و نیز صرفه‌جویی در زمان به سراغ شبکه‌های اجتماعی و نیز اینترنت می‌روند. از زمانی که تلویزیون به عنوان رسانه پر مخاطب جای خود را به شبکه‌های اجتماعی داد نوع تبلیغات هم تغییر کرد. شما دیگر نمی‌توانید فقط خودتان را تبلیغ کنید و مخاطب را مجبور به تماشا کنید. الان شما نیاز دارید تا دیگران محتوای تبلیغات شما را به اشتراک بگذارند تا بیشتر دیده شوید. بنابراین باید با یک پیام تبلیغاتی غیر مستقیم بتوانید افراد زیادی را تحریک کنید تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند. همچنین باید نیاز مخاطب خود را شناخته و بر اساس آن اقدام به تولید محتوا کرد. با روش‌های تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی می‌توان روند رو به رشدی را در رونق کسب و کار ایجاد کرد. در واقع شبکه‌های اجتماعی یکی از ابزارهای مهم و اساسی در بازاریابی آنلاین و نیز بهینه‌سازی سایت‌ها می‌باشند. در نتیجه باید محتوایی تولید شود که هدفی داشته باشد و این هدف به مخاطب انتقال داده شود.

روش‌های افزایش ممبر در تلگرام
یکی از مهمترین دغدغه‌های صاحبان کانال افزایش اعضا در این شبکه اجتماعی موبایلی است. جند روش اساسی برای افزایش ممبر کانال تلگرام وجود دارد که در اینجا به برخی روش‌های اثبات شده اشاره می‌کنیم:

  1. تولید محتوای مفید، جذاب و آموزشی: برای کانال بهترین روش جذب مخاطب تولید محتوای با ارزش است؛ چنانچه مخاطبان کانال تشویق شوند تا در گروه‌های دیگری که عضو هستند محتوای شما را نشر دهند و افرادی که این پیام را می‌خوانند راغب شوند که به عضویت در کانال شما درآیند. بنابراین باید مطالب یا عکس‌هایی که در کانال خود می‌گذارید لینک کانال را در زیر آن قرار دهید تا با Forward شدن مطالب در گروه‌‌های دیگر لینک هم فرستاده شود تا میان اعضا پخش شود. در نتیجه می‌توان با بازاریابی ویروسی محتوای خود را گسترش دهید و با تولید محتوای مفید و جذاب افراد تشویق شوند اطلاعات ارزشمندی را که دریافت می‌کنند در محیطی فرا رسانه‌ای منتقل کنند.
  2. کانال خود را تبلیغ کنید: یکی دیگر از روش‌های پربازده برای افزایش اعضا در تلگرام، تبلیغ در کانال رقیبان و نیز کسب و کارهای مکمل شماست. با مقدار کمی سرمایه‌گذاری می‌توانید افراد زیادی را جذب کنید بدین صورت که در کانال‌هایی که در حوزه کسب و کار شما هستند آنها را پیدا کنید؛ به این دلیل که اعضای این کانال‌ها علاقه بیشتری به محتوای شما دارند و امکان جذب اعضای جدید را بیشتر می‌کند. بنابراین از آنها درخواست کنید که یک پست از کانال شما را در کانال خود منتشر کنند و به این ترتیب می‌توانید کانال‌تان را به اعضای آنها معرفی کنید.
  3. با کانال‌های مختلف تبادل کنید: تبادل با کانال‌های پربازدید یکی از روش‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن کانال خود را تبلیغ کنید. برای انجام تبلیغ، برخی مدیران کانال‌ها با تعداد اعضای زیاد هزینه‌ای را دریافت می‌کنند تا کانال شما را در کانال خود تبلیغ کنند. بنابراین در این روش به ازای بازدید از کانال‌تان به تبلیغ گیرنده مبلغی را پرداخت می‌کنید. در روش دیگری که مبادله لینک انجام می‌شود و معمولا کانال‌هایی با تعداد اعضای مشابه این کار را (تبادل لینک) را انجام می‌دهند بدین صورت است که با توافق صورت گرفته شما تبلیغ کانال مقابل را در کانال خود می‌گذارید و به ازای آن فرد مقابل کانال شما را تبلیغ می‌کند. لازم به ذکر است برای انجام تبادل لینک اینکار باید در دفعات کم انجام گیرد تا باعث کاهش کیفیت کانال و یا ناراضی شدن اعضا نشود و نیز جذابیت کانال حفظ شود.
  4. با رسانه‌های مختلف از جمله ایمیل، اینستاگرام و وبسایت‌ها ارتباط ایجاد کنید: برای افزایش اعضای کانال خود آدرس کانال خود را در وبسایت‌های اینترنتی منتشر کنید. همچنین می‌توانید از ابزارهای دیگری مانند شبکه‌های اجتماعی دیگر استفاده نمایید. امروزه فعالیت کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیار بالاست به طوریکه برخی کاربران دارای چندین میلیون فالوور در صفحات اینستاگرام خود دارند. بنابراین استفاده از این شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ می‌تواند مفید باشد. همچنین به دلیل پویایی این نوع شبکه اجتماعی می‌توانید با این کاربران ارتباط بر قرار کنید. علاوه بر این می‌توانید با قرار دادن لینک کانال خود در ایمیل اعضای بیشتری را جذب کنید. به طور کلی باید روش‌های تبلیغ کانال در رسانه‌ها و ابزارهای مختلف بررسی شود تا متوجه شوید کدام یک از آنها نقش بیشتری را در افزایش تعداد اعضا در کانال تلگرم دارند.
  5. تبلیغات به صورت اس ام اس برای مخاطبین هدف: به منظور اطلاع رسانی مخاطب هدف می‌توان از بازاریابی اس ام اس استفاده کرد. به این طریق که با مشخص کردن بازار هدف خود، پیام خود را به افراد ارسال کنید. اما در ارسال اس ام اس که به طور مؤثر واقع شود باید به مواردی توجه کنید؛ به عنوان مثال زمان نامناسب در ارسال پیامک باعث کاهش راندمان تبلیغات شما می‌شود. همچنین متن پیامک تبلیغاتی خود را به طور کوتاه و جذاب انتخاب کنید تا خواننده همه آن را در زمان کم بخواند.
  6. هنر نگه‌داشتن اعضای کانال: یکی از مورادی که باید برای افزایش تعداد اعضای کانال رعایت کنید جذاب بودن کانال است. بدین صورت که کانال باید بگونه‌ای مفید و گیرا باشد که اعضای قبلی کانال در آن یاقی مانده و نیز در صورت افزایش افراد جدید به کانال راغب به ماندن در آن باشند. لازم به یاد آوری است که همه کانال‌ها می‌توانند افرادی را به کانال خود جذب کنند اما آنچه که مهم است نباید اعضای کانال کم شوند و بنابراین اعضای کانال باید همراه رو به رشد باشد به این دلیل که سوداوری یک کانال ارتباط مستقیمی با تعداد اعضای آن دارد. بهترین روش عملی شدن این امر تولید محتوای ارزشمند است که باعث رشد تعداد ممبر کانال خواهد شد.
در ادامه ذکر این نکته مهم است که بدانید برای افزایش تعداد اعضای کانال استفاده از روش‌های غیر معمول مانند ربات‌ها و نرم‌افزارهایی که ایجاد ممبر مجازی می‌کنند استفاده نکنید به این دلیل که لطمه زیادی به اعتماد نسبت به شما می‌زند، قابل تشخیص است و ارزشی ندارد و در بیشتر مواقع باعث هدر رفتن زمان و پول شما می‌شود. همچنین تبلیغات ناخواسته درگروه‌های مختلف ایجاد نکنید.
روش‌هایی که در این مقاله برای افزایش ممبر در کانال تلگرام ذکر شد همه کاملا استاندارد و مؤثر هستند و اجرای صحیح آنها باعث افزایش اعضای کانال شما خواهد شد. بنابراین از فکر کردن به راه‌های میانبر و روش‌های غیر معمول اجتناب کنید.



منبع :‌ افزایش ممبر کانال تلگرام
 
بالا