• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

با خریداینترنتی بلیط هواپیما،تور مسافرتی و رزرو هتل از 3% تخفیف رزرو آنلاین الی گشت بهره مند شوید

ELIGASHT

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2016
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
1
سن
37
از لوکس ترین هتل های ۵ ستاره در آسمان خراش های کلانشهرهای دنیا گرفته تا کلبه های کوهستانی و روستایی و مهمانسراهای کوچک در سیستم رزرواسیون آنلاین الی گشت فراهم شده است و این تعداد به بیش از ۲۰۰۰۰۰ هتل در ۱۲۰۰۰ شهر می رسد.

با استفاده از خدماتی که سیستم رزواسیون الی گشت برای کاربران خود قرار داده است دیگر نگران رزرو هتل نباشید، شما به هر نقطه ای از دنیا که بخواهید سفر کنید می توانید هتل خود را به صورت ریالی و آنلاین از سیستم رزرواسیون آنلاین الی گشت خریداری کنید.

از جمله هتل های محبوب و پرطرفداری که در این سیستم رزرو می شود می توان به رزرو هتل استانبول، رزرو هتل دبی، رزرو هتل آنتالیا، رزرو هتل پاریس، رزرو هتل کوش آداسی، رزرو هتل پاتایا، رزرو هتل بانکوک، رزرو هتل پوکت و … اشاره کرد.

این در حالی است که سایر آژانس های مسافرتی در هر مسیر هتل های کمی را ارائه می دهند، انتخاب های مسافر محدود و حتی بعضا به دلیل پر بودن ظرفیت هتل ها مجبور به انتخاب هتل دیگری می شوند ولی در این سیستم شما علاوه بر امکان انتخاب هتل های بیشمار با شرایط قیمتی مناسب، می توانید نوع اتاق هتل خود و سرویس های ارائه شده هتل را انتخاب کرده و در آخر پس از پرداخت ریالی، واچر هتل در لحظه به صورت الکترونیکی برای شما صادر می گردد و به این ترتیب مسافر تنها با چند کلیک ساده می تواند از اقامت آسوده در هتل مورد نظر خود اطمینان حاصل نماید.


84-800x300.jpg


راهنمای رزرو آنلاین هتل

مرحله اول: جستجوی هتل: از صفحه اول سایت در رزرواسیون «هتلها» را انتخاب نمایید؛ در فرم جستجو اطلاعات مقصد، تاریخ ورود و خروج، تعداد اتاقها و تعداد مسافران را وارد نموده و دکمه جستجو را بزنید تا لیست هتلها به شما نمایش داده شود.

  • با انتخاب تعداد اتاق میتوانید مشخص نمایید که در هر اتاق چند مسافر اقامت خواهند داشت. برای مثال در اتاق اول ۲ بزرگسال و یک کودک پنج ساله و در اتاق دوم ۳ بزرگسال.
  • در قسمت «جزییات بیشتر» ملیت و محل اقامت به طور پیش فرض ایرانی انتخاب شده است تا بهترین قیمت به شما ارایه شود؛ در صورت مغایرت میتوانید ملیت و محل اقامت دیگری را انتخاب نمایید.
مرحله دوم: انتخاب هتل موردنظر در نتایج جستجو، لیست هتلها به همراه عکس، منطقه هتل، قیمت و سایر جزییات به ترتیب کمترین قیمت نمایش داده میشود. پس از انتخاب هتل دکمه رزرو را انتخاب نمایید تا اتاقهای موجود (Available) به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق موردنظر مجدد دکمه رزرو را بزنید تا به مرحله ثبت مسافران بروید.

  • قیمت نمایش داده شده مجموع قیمت برای کل مسافران و تمام مدت اقامت میباشد؛ همچنین در هر هتل اتاق(های) متناسب با تعداد مسافران نمایش داده میشود و شما با امکان Change Room میتوانید نسبت به تغییر اتاق اقدام نمایید.
  • با استفاده از منو فیلترهای سمت چپ مانند نوع هتل، درجه هتل، منطقه، قیمت و امکانات هتل میتوانید به سرعت هتل موردپسند خود را بیابید.
  • اگر هتل خاصی موردنظر شما است میتوانید با تایپ نام هتل اتاقهای آزاد آن را مشاهده نمایید.
مرحله سوم، ثبت مشخصات خریدار و مسافران : در این مرحله ابتدا مشخصات خریدار و سپس مشخصات مسافران از شما پرسیده میشود. پس از ورود اطلاعات و تایید به گام بعدی می روید.

  • همچنین با انتخاب گزینه TR شما با عضویت در باشگاه مشتریان و یا ثبت شماره باشگاه خود می توانید از مزایا و تخفیفات آن بهره مند شوید
مرحله چهارم، انتخاب سرویسها: در این مرحله شما میتوانید خدمات دلخواه سفر را مانند ویزا ، ترانسفر فرودگاهی، گشت های مقصد و حتی بیمه مسافرتی انتخاب و تایید نمایید.

مرحله پنجم، صدور پیش فاکتور: پس از تایید سرویسهای دلخواه، پیش فاکتور شما صادر میشود. پس از مطالعه و قبول قوانین قرارداد «ثبت نهایی رزرو» را انتخاب نمایید تا برای پرداخت آنلاین به درگاه بانک متصل شوید.

مرحله ششم، پرداخت آنلاین و دریافت مدارک: پس از پرداخت مبلغ قرارداد مدارک شما آماده دانلود میشود …

WWW.ELIGASHT.COM
 
بالا