برگزیده های پرشین تولز

با شغل دوم ستارگان فوتبال ايران آشنا شويد !

hbm_7052

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 دسامبر 2003
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
1- نکونام در راه واردات عطر و پوشاک

جواد نکونام هافبک ملي پوش تيم پاس . خوش پوشي و خوش تيپي ، هم مي تواند براي آدم دردسر ساز شود و هم کارساز، فعلاً که براي جواد بدجوري کارساز و پولساز شده و جواد در امر واردات عطر و پوشاک فعاليت خوبي دارد. ضمناً آقا جواد به اتفاق چند تن از دوستانش يک شرکت توليد پوشاک و لوازم ورزشي تاسيس کرده است.

2- نکيسا رستوران دارد!

روح لطيف نيما نکيسا ، او را وارد عرصه هنر کرده و آنطور که شنيده ايم بزودي کاست سنگربان سابق تيم ملي روانه بازار موسيقي خواهد شد. البته فعاليت غير ورزشي نکيسا فقط به هنر و موسيقي ختم نمي شود . نيم خان با همکاري پدرش اداره يک رستوران سيک و مدرن را در خيابان فراهاني برعهده دارد. خوش تيپي نيما باعث شده کار و کاسبي اش بگيرد.


3- گل محمدي صاحب يک آرايشگاه مجهز

يحيي گل محمدي ، مدافع ملي پوش تيم پرسپوليس از آن دست فوتباليست هايي است که همواره دور حاشيه را خط کشيده و بي سر و صدا به زندگي و کار خود مشغول است . او به همين چند روزه شهرت و قدرت دلخوش نکرده و اداره يک آرايشگاه مجهز به نام هنر پرشيا را بر عهده دارد. ضمن اينکه آقا يحيي در امور خيريه نيز پيشقدم است و آنطور که شنيده ايم هزينه يک موسسه خيريه را تامين مي کند.

4- باقري ، بازرگان فرش !

کريم باقري ، هافبک صاحب نام تيم پرسپوليس ، که زماني فوتبالش هم مثل فرش شهرش زبانزد عام و خاص بود در کنار شوت زدن و دويدن و پاس دادن در زمين چمن در امر صادرات فرش و ارز آوري براي کشور تجربه و تبحر بالايي دارد. کريم خان همراه پدر همسرش يکي از تجار معروف فرش ايران و به خصوص تبريز در دنياست!

5- برومند ، پرستاري شايسته براي دوقلوها

پرويز برومند ، دروازه بان تيم استقلال از وقتي خداوند يک جفت دو قلوي تپل و کاکل زري به وي عطا کرده ، هر کاري که داشت کنار گذاشت و مراقبت و مواظبت از پويا و پارسا و کمک به بانو ، اولويت اصلي اين دروازه بان پر سرو صداي استقلال شده تا همسرش هم بتواند به تدريس و آموزشش برسد. دوستان پرويز مي گويند ، خانه داري و بچه داري او حرف ندارد!

6- تجارت تهران در قبضه دايي

علي دايي ، مهاجم تيم پرسپوليس همانطور که در زمين سبز عناوين و رکوردهاي ملي و بين المللي را تصاحب کرده ، در زمينه سودآور اقتصادي سرمايه گذاري هاي کلاني انجام داده است . مشارکت در ساخت يک شهرک توريستي در اطراف چالوس ، مالکيت چندين فروشگاه و گالري کفش و لباس در مراکز خريد يوسف آباد ، منيريه ، ميدان محسني و ميلاد نور و همچنين اداره موسسه توليدي پوشاک ورزشي دايي ، مشغله هايي است که بعد از فوتبال ذهن دايي را به خود مشغول کرده است.

7- نيکبخت پوشاک توليد مي کند !

عليرضا نيکبخت واحدي ، هافبک ملي پوش تيم استقلال بيشتر از آنکه به فکر آينده اش باشد ، به تيپ و مد و ظاهرش مي رسد و فرصت چنداني براي پرداختن به امور تجاري ندارد . البته گويا به تازگي شم تجاري نيکي هم تقويت شده و شنيديم وي در يک موسسه توليد پوشاک مشارکت و سرمايه گذاري کرده است. البته حالا که او به ليگ امارات رفته و عضو تيم الوصل شده ، بيشتر از اينها مي تواند به فکر آينده اش باشد.

8- خداداد مسلط در تجارت جهاني !

خداداد عزيزي ، مهاجم تيم پاس همانطور که در زمين فوتبال تند و تيز است ، در عرصه تجارت نيز يد طولايي دارد و به قول معروف زير و بم کار را مي داند . خداداد علاوه بر مالکيت يک گالري طلافروشي در خيابان کريم خان زند ، صاحب يک شرکت توليد قطعات يدکي اتومبيل در سنگاپور نيز هست و در دبي هم سرمايه گذاري هاي خوبي انجام داده و فعلاً او تنها رقيب علي دايي است.

9- خانه داري هنر کنوني برهاني

آرش برهاني ؛ مهاجم ملي پوش پاس هنوز آنقدر سرمايه ندارد که بتواند کار و کاسبي راه بياندازد ، اين جوان کرماني فعلاً خدمت مقدس سربازي خود را مي گذراند و به اتفاق برادرش در تهران زندگي مي کند. البته خودش مي گويد خانه داري اش معرکه است و کار دومش همين است.

10- پژمان در آستانه آپارتمان سازي !

پژمان نوري ، هافبک تيم پگاه گيلان پسر ارشد خانواده اي است که املاک زيادي در شمال دارند اما پژمان علاقه اي به کشاورزي و زمين داري ندارد. از قرار معلوم پژمان هم نان را در ساخت و ساز مي بيند. او قصد دارد در قطعه زميني که در اختيارش است ، آپارتمان سازي کند البته در فصل بهار! در اين مدتي هم که بيکار بوده سرش با خواهرزاده اش و مراقبت و پرستاري از او گرم بوده ، مثل اينکه پژمان خان در رشته پرستاري استعداد بسيار خوبي دارد!

11- کعبي براي خودش ارباب است

حسن کعبي ، هافبک ملي پوش تيم فولاد خوزستان هم سود و پول را در صنعت پر رونق خريد و فروش ملک و ساخت و ساز ديده است . آنطور که خود حسين مي گفت او چند باب مغازه و منزل دارد که با اجاره و رهن آنها کاسبي کوچکي براي خودش دست و پا کرده است.

12- سر و کار منصوريان با کامپيوتر !

عليرضا منصوريان ، هافبک استقلال ، دو سال حضور در آلمان و فوتبال ماشيني و حساب شده ژرمن ها ، حسابگري علي منصوريان را هم تقويت کرد ، به طوري که اين بازيکن مارک هايش را در بازار پر رونق کامپيوتر سرمايه گذاري کرد. اگر خريدار قطعات و لوازم کامپوتر هستيد ، حتماً سري به فروشگاه منصوريان واقع در چهار راه ولي عصر بزنيد.

13- جمشيدي گالري عطر و ادکلن دارد

پژمان جمشيدي ، هافبک تيم پرسپوليس علاوه بر اينکه بعد از چندين سال تحصيل در رشته عمران هنوز موفق به اخذ مدرک نشده و دائماً به خاطر پاس کردن واحدهاي درسي دنبال اساتيد خود است ، بخشي از وقتش را هم در گالري عطر و ادکلن فروشي اش که در کرج واقع است ، مي گذراند.

14- هاشمي نسب در فکر افتتاح پيتزافروشي

مهدي هاشمي نسب ، مدافع صاحب نام تيم پاس و بازيکن پر شر و شور سالهاي گذشته استقلال و پرسپوليس حالا به يک بازيکن بي حاشيه و آرام تبديل شده و حسابي به فکر آينده خود است . واردات لوازم آرايشي و بهداشتي آقا مهدي را راضي نکرده و حالا او قصد دارد يک پيتزافروشي داير کند ، البته اينکه کجا و با کي هنوز معلوم نيست ، اما احتمالاً يکي از پر رونق ترين پيتزافروشي هاي تهران از آن گلزن ترين مدافع فوتبال ايران خواهد شد.

15- خانه داري شغل اول رهبري فرد!

بهروز رهبري فرد ، مدافع تيم پاس و دوست جدا نشدني هاشمي نسب هم مثل او خود را به کلي از جار و جنجال فوتبال کنار کشيده و به بازيکني آرام و سر به زير تبديل شده . دوستانش مي گويند که اين از ثمرات ازدواج بوده ، چون علاوه بر اخلاق ، خانه داري بهروزخان هم به نحو

بي سابقه اي بهتر شده . راست و دروغش به عهده خود بهروز اما گويا خانه داري تنها شغل رهبري فرد بعد از فوتبال است!

16 – اکبري شغل نان و آب داري دارد

به نظر مي رسد ، شم اقتصادي فوتباليست ها خيلي بالاست . چون يدا... اکبري هم مثل بعضي از همقطارانش ، سرمايه اش را در کار ساخت و ساز ساختمان که سود کلاني هم دارد ، به کار انداخته است. خدا کند معماري يدي هم مثل فوتبالش ظريف و خوب باشد.

17- پيرواني سهامدار جورابان

افشين پيرواني ، مدافع مياني پرسپوليس ، حتماً تاکنون پيراهن و پوشاک ورزشي با مارک جورابان را ديده ايد ! حتماً هم مي دانيد بخشي از سهام اين شرکت معتبر توليد پوشاک ورزشي متعلق به افشين خان است. البته مشارکت در توليدي جورابان يکي از مشغله هاي پيرواني است و مدافع شيرازي سرخپوشان يک گالري پوشاک و کفش ورزشي هم در ميدان محسني دارد.

18- کاويانپور ، نمايشگاه دار اتومبيل

حامد کاويانپور ، هافبک ملي پوش تيم پرسپوليس بعد از بازگشت از امارات و حضور مجدد در پرسپوليس ، يک مدرسه فوتبال تاسيس کرده که همه امکانات و سهام آن متعلق به خودش است. در کنار آموزش فوتبال به نونهالان علاقمند ، آقا حامد ، در کار خريد و فروش اتومبيل هم فعال است و اتفاقاً اتومبيل هاي لوکس و گرانقيمتي هم در دست و بالش دارد.

19- بختياري زاده فعال در کار مسکن

سهراب بختياري زاده ، مدافع تيم فولاد خوزستان اين روزها در اهواز سرش را با خريد و فروش ملک و مسکن گرم کرده است و گويا از درآمدش هم بسيار راضي است اما اينکه آقا سهراب اين زمين ها را در اهواز مي فروشد يا تهران يا جاي ديگر ، اطلاع دقيقي نداريم.

02- استيلي با پيرواني شريک است

حميد استيلي ، هافبک با سالقه تيم پرسپوليس نيز مثل همبازي اش ( افشين پيرواني ) در بخشي از سهام شرکت توليدي جورابان شريک است اما اينکه چند درصد از سهام شرکت توليدي جورابان شريک است اما اينکه چند درصد از سهام متعلق به حميدخان است ما بي اطلاعيم . ضمن اينکه حميدخان در امر تجارت وادرات کالا هم کم و بيش فعاليت دارد اما انگار حميد در فوتبال با افشين شراکتي ندارد چون استيلي اغلب ذخيره است.

12- پيتزافروشي برزگر غوغا مي کند

محمد برزگر ، هافبک مورد غضب واقع شده تيم پرسپوليس در عرصه کار و فعاليت غير ورزشي ، بسيار کوشاست . محمدآقا در خيابان گيشا يک پيتزا فروشي شيک و پررونق دارد و فعلاً عطاي فوتبال را به لقايش بخشيده است. بخصوص که او روي نيمکت خوابش گرفته

22- خطيبي ورزشگاه مي سازد!

رسول خطيبي ، مهاجم آذري تيم سپاهان اصفهان آنقدر به فوتبال و توپ و تور علاقه دارد که حتي سرمايه گذاري هايش هم يکجوري به فوتبال و ورزش ربط پيدا مي کند . مهاجم تبريزي سپاهان ، از دو سال پيش پروژه ساخت يک مجموعه ورزشي را در تبريز آغاز کرده و نظارت بر چگونگي انجام کار اين مجموعه و تامين هزينه هاي آن مهمترين مشغله خطيبي بعد از فوتبال است.

32- کاظميان بساز و بفروش

جواد کاظميان ، هافبک پرسپوليس ، هافبک کاشاني و ملي پوش پرسپوليس به رغم سن و سال کمش ، مانند همشهريانش اهل حساب و کتاب است و از همين حالا به فکر آينده است، جواد بعد از 6 ماه حضور در ليگ امارات و عقد قرارداد 300 ميليوني با پرسپوليس ، همه سرمايه ارزي و ريالي اش را در امر ساخت و ساز ساختمان ، صنعت پر رونق امروز به کار انداخته است. آقا جواد يک معمار تمام عيار است!

42- سيد عباسي مهندس راه و ساختمان

داود سيد عباسي ، هافبک استقلال خودش اصرار دارد که مهندس راه و ساختمان است ! با رفيق فابريک و هميشگي اش فراز فاطمي ، راه مي روند و ساختمان ها را مي بينند ! اما گذشته از شوخي ، کار و کاسبي ثابت و دائمي ندارد و فقط گاهي از دبي جنس وارد مي کند. مي گويد وقت ندارد به امور ديگر بپردازد و فوتبال بيشتر وقتش را گرفته است! حالا خودتان قضاوت کنيد داود تاجر است يا بيکار يا خانه دار !

25- دين محمدي ، کاسب در ميلاد نور

چندين سال حضور در استقلال و سابقه حضور دو ساله در فوتبال باشگاهي آلمان ، گذشته از تجربيات فني و حرفه اي فراوان براي سيروس خان ، از لحاظ مادي هم براي هافبک ريز نقش پگاهي ها سودآور بود. سيروس ، سرمايه اش را که هم ريالي است و هم ارزي در کار توليد پوشاک به کار انداخته و يک موسسه توليد پوشاک را اداره مي کند . البته يک باب مغازه در پاساژ ميلاد نور و در جوار هم قطاراني چون ميناوند ، پيرواني و دايي نيز از ديگر سرمايه گذاري هاي جناب سيروس خان است که در آن به عرضه پوشاک ورزشي مي پردازد . البته ما نمي دانيم که آيا 40 ميليون توماني که از پگاه گرفته هم جزء اين سرمايه گذاري ها بوده يا آقا سيروس آن را در کار ديگري به کار انداخته است؟
 

fotocopy

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
9 جولای 2003
نوشته‌ها
2,888
لایک‌ها
42
محل سکونت
جالبه
قبلا تو یه مجله خونده بودم
 

iranvig

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2003
نوشته‌ها
433
لایک‌ها
6
سن
55
نشد ديگه تو هم راجب فوتبال ايران مينويسي.
 

Mashaheer

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 می 2003
نوشته‌ها
1,992
لایک‌ها
17
سن
43
محل سکونت
UAE
خيلي جالب بود
فقط شمارهاي 4 و 8 بقيه هيچ
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet

hbm_7052

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 دسامبر 2003
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
فکر ميکنم مال پارسال باشه !
مهم اينکه يه بچه شهرستاني ميتونه از راه فوتبال به چه ثروت هنگفتي دست پيدا کنه
 

Bahreyni

Registered User
تاریخ عضویت
12 آپریل 2004
نوشته‌ها
1,733
لایک‌ها
6
سن
43
محل سکونت
کرمان دیار کریمان
سلام
من يه چيزی رو ميخواستم به شما بچه های تهران بگم،البته روی صحبتم با همه نيست.
شما ها چرا فکر ميکنيد که بچه haaey که توی شهر هاي غير از تهران زندگی ميکنند،آدم های كودني هستن،يا اُمُل هستن؟
در حالی که بيشترين آمار مربوط به قبولي هاي بلای کشور مربوط به همين بچه های شهرستانه،و اين رو هم می دونيد که مرام و رفاقت توي ِ بچه های شهرستان خيلی خيلی بيشتر از بچه های تهرانه.
البته بازم ببخشيد ها
 

Mashaheer

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 می 2003
نوشته‌ها
1,992
لایک‌ها
17
سن
43
محل سکونت
UAE
به نقل از bahreyni :
سلام
من يه چيزی رو ميخواستم به شما بچه های تهران بگم،البته روی صحبتم با همه نيست.
شما ها چرا فکر ميکنيد که بچه haaey که توی شهر هاي غير از تهران زندگی ميکنند،آدم های كودني هستن،يا اُمُل هستن؟
در حالی که بيشترين آمار مربوط به قبولي هاي بلای کشور مربوط به همين بچه های شهرستانه،و اين رو هم می دونيد که مرام و رفاقت توي ِ بچه های شهرستان خيلی خيلی بيشتر از بچه های تهرانه.
البته بازم ببخشيد ها
دوست عزيز من با نظر شما موافقم
اينها براي خودشون غروري دارند و تا جايي كه من ديدم افرادي كه در پايتختها (نه فقط ايران) زندگي مي كنند كمي مغرور هستند و فكر مي كنند از همه بهترند كه اين يه چيز طبيعي هست به علت ...
 

Mashaheer

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 می 2003
نوشته‌ها
1,992
لایک‌ها
17
سن
43
محل سکونت
UAE
من در نوشته بالا جمع بستم ولي تاجايي كه من ديديم اكثريت بچه هاي اين فورم از تهران هستند و خيلي هم خوب، خوش مرام و ... هستند...
 

fireboy

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2003
نوشته‌ها
3,217
لایک‌ها
34
محل سکونت
:: طهرون قديم ::
:) ببخشيد, سوالي داشتم.
ميخواستم بدونم از اين چيزي كه بيان كردين آمار و ارقامي دارين!؟
شما فكر ميكنيد چند درصد عزيزاني كه در تهران هستند تهراني هستند!؟
چيزي كه فرمودين و ما هم استفاده برديم فكر نميكنيد كمي نقص داره!؟
با اعرض ارادت ... fireboy
:)
 

hbm_7052

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 دسامبر 2003
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
من قصد خداي ناكرده قصد توهين به بچه هاي شهرستاني رو ندارم
منظور از اين مطلب اينبود كه چرا تهران اينقدر جاذبه داره كه هركسي كه مياد تهران(حالا واسه درس خوندن يا هر كار ديگه به شهرش خودش بر نميگرده و همين جا ميمونه

همين آقايون فوتبالسها كه از از فوتبال به همه جا رسيدن بهتر نيست اين پولا رو در شهر خودشون و براي آبادي شهر خودشون استفاده كنن
 

Mashaheer

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 می 2003
نوشته‌ها
1,992
لایک‌ها
17
سن
43
محل سکونت
UAE
فاير بوي عزيز من هم قصد بدي نداشتم فقط جمع بستم
به نظر من هركسي كه ساكن پايتخت (هر كشوري كه ميخواد باشه) مغرور هست در اينجا مردم خيلي از عربهاي ساكن ابوظبي متنفرند، من تهران رو درتس نميدونم چون نه زياد ايران بودم و تا به حال يه بار تهران اومدم
 

Mashaheer

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 می 2003
نوشته‌ها
1,992
لایک‌ها
17
سن
43
محل سکونت
UAE
اكثريت كساني كه در امارات زندگي مي كنند كه تهراني هستند تا جايي كه من فهميد اصليت آنها اكثريت از تبريز، آبادان، رشت و شهرهاي اطراف هستند. فقط به خاطر چند ساكن تهران بودند خودشون رو تهراني به حساب ميارند
 

fireboy

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2003
نوشته‌ها
3,217
لایک‌ها
34
محل سکونت
:: طهرون قديم ::
دوستان عزيز من نگفتم كه به كسی توهين كردين يا قصد اين كار رو داشتين :) . هم اينكه نگفتم من شهرستانی ام يا تهرانی. حرف من كلا چيز ديگه ای هست. حرفم اينه كه ما نميتونيم آمار يا ارقامی ارائه كنيم از اينكه يه بچه شهرستانی اينجوريه يا اونجوری و يا همينطور يه تهرانی مثلا فلان هست يا ...
حال يكم جامعتر و بزرگتر: الان شما خيلی از كشور هارو ميشناسی كه وقتی ميگی من ايرانی ام طرف يه جوری بهت نگاه ميكنه كه اينگار به قاتل باباش نگاه ميكنه. اين در صورتی هست كه خيلی ايرانی هم هستند كه به علت علاقه, كنجكاوی و هوش زيادی كه دارند در بزرگترين شركتهای خارجی و يا مخترع فلان چيز در فلان كشور هستند.
حال نتيجه اينكه اونها يعنی خارجی هايی كه در كشورشون هستند ميتونن راحت بيان و بگن همه ايرانی ها آدمهای بدی هستند!!!!؟ مسلما اين حرف رو نمشه گفت چون هم خوب داريم و هم بد.
جريان اين هم مثل جريان داخل ايران و شهرستانی و تهرانيه. البته به نظر من. ممكن شخصی ديگه خلاف نظر من رو داشته باشه و اينجا هم, تو هر شهری و با هر اصل و نصبی هم خوبش هست و هم بدش.
در ضمن دوست عزيزمون جناب مشاهير رو هم ميشناسيم و دوستشون هم داريم و نيازی هم نيست كه بگه قصد بدی نداشتند. :)
هر جا و اهل هر كجايی كه هستيد اميدوارم موفق و پيروز باشيد :) .
 

Mashaheer

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 می 2003
نوشته‌ها
1,992
لایک‌ها
17
سن
43
محل سکونت
UAE
من هم فاير بوي عزيز با شما هم عقيده هستم و در نوشته هاي قبلي همين گفته شما رو به جور ديگه اي گفتم...
اينكه چرا كساني كه در پايتختها زندگي مي كنند مغرورند به اين علت هست كه در پايتخت بيشتر از شهرهاي ديگه بهشون ميرسند، امكاناتش بيشتره و ....
فاير بوي عزيز من هم چاكر شما و ديگر دوستان عزيز هستم :)
 

Bahreyni

Registered User
تاریخ عضویت
12 آپریل 2004
نوشته‌ها
1,733
لایک‌ها
6
سن
43
محل سکونت
کرمان دیار کریمان
از همگي معذرت ميخوام.ولي همه اينو قبول داريد كه حد اقل75% بچه هاي تهران فكر ميكنند كه ....(همونايي كه بالا هم اشاره شد)
 

hbm_7052

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 دسامبر 2003
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
البته اين چيزاي كه من نوشتم شايد در ساير رشته هاي ورزشي هم وجود داشته باشه
مثل كشتي :rolleyes:
 

sefid

Registered User
تاریخ عضویت
7 می 2005
نوشته‌ها
401
لایک‌ها
0
آقا ببخشید نقش قبر کردم ولی خوشم اومد خیلی باحال بود!
 

Ghamnevis

Registered User
تاریخ عضویت
3 مارس 2005
نوشته‌ها
607
لایک‌ها
16
مجيد جان دلبندم ! نقش قبر نه ! نبش قبر درسته !
 

sefid

Registered User
تاریخ عضویت
7 می 2005
نوشته‌ها
401
لایک‌ها
0
خاک تو سرم با این سوتی دادنم!
84.gif
 
بالا