برگزیده های پرشین تولز

با پاوربانک جدید Nifty، گوشی خود را ۶ برابر سریع‌تر شارژ کنید

sadrasaedi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2017
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
7
سن
32
با ظهور یو اس بی نوع سی (USB C)، شارژ کردن سریع‌تر گوشی‌ها نسبت به قبل امکان پذیر شده است. کمپانی Nifty هم از این فرصت و تکنولوژی بهره لازم و کافی را برده و به تازگی پاور بانکی را با نام PowerPod به بازار عرضه کرده است که شما را قادر می‌سازد گجت‌ها و دستگاه‌های خود را سریع‌تر از قبل شارژ کنید. اما بهترین قسمت ماجرا این است که این پاور بانک را تنها با قیمت ۵۰ دلار می‌توانید خریداری نمایید.

nifty-c-powerpod-1.jpg

این پاور بانک از تکنولوژی شارژ سریع Qualcomm 2.0 بهره برده و در حال حاضر سریع‌ترین در نوع خود بوده و در این زمینه برای خود رقیبی نمی‌بیند. این پاور بانک در شارژ‌ کردن گوشی آیفون ۷ هم به خوبی و با موفقیت عمل کرده و می‌تواند این گوشی را ۴.۵ برابر سریع‌تر شارژ کند.

نکته‌‌ای که باید به آن توجه کرد این است که در جدیدترین نسخه مک بوک‌های اپل، از آداپتورهای معمولی استفاده نشده و این مک بوک‌ها از یو اس بی نوع سی استفاده می‌کنند و این به معنی می‌باشد که این پاور بانک قابلیت این را دارد که در بلندمدت به رشد زیادی برسد.

اما شاید بپرسید که پس دستگاه‌‌های قدیمی چه می‌شوند ؟ باید بگوییم که نگران نباشید.این پاور بانک از یو اس بی‌های معمولی و نوع ای (USB A) برای دستگاه‌های قدیمی هم پشتیبانی می‌کنند. و شما می‌توانید برای شارژ کردن گجت‌های خود در هر مکان و زمانی از این پاوربانک استفاده کنید.

اگر از شارژ کردن سریع این پاور بانک و همچنین قیمت معقول آن که ۵۰ دلار بود بگذریم، لازم است به قابلیت دیگر این پاور بانک یعنی ظرفیت و طراحی منحصر به فرد آن هم اشاره کنیم، چرا که شرکت Nifty توانسته است که ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی را در یک طراحی زیبا و جمع و جور گرد آورد.
 
بالا