برگزیده های پرشین تولز

با 15 سریال پربیننده و اعتیاد آور جهان آشنا شوید | آماده ی مجذوب شدن باشید!

rezahaghi321

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 می 2019
نوشته‌ها
92
لایک‌ها
41
سریال‌ پربیننده و اعتیاد‌ آور، همان سریال‌هایی هستند که با تماشای یک اپیزود از آن‌ها باید تا انتهای فصل پیش برویم. امروز می خواهم در پرشین تولز 15 سریال پربیننده جهان را معرفی خواهم کرد.

most-addicting-and-most-watched-tv-series-of-all-time.jpg


تماشای پر بیننده ترین سریال های اعتیاد‌‌آور جهان در ژانرهای مختلف و با بازیگران کاربلد، بهترین تفریح برای جوانان امروزی محسوب می‌شود. تماشای این سریال‌ها آنقدر اعتیاد‌آور است که برخی مردم برای تماشای سریال‌های مورد علاقه‌شان از کوتاه‌ترین فرصت‌های خالی خود در مترو، تاکسی و دانشگاه نهایت استفاده را می‌برند و از طریق گوشی موبایل یا تبلت تمام اپیزود‌های باقی‌مانده آن‌ها را تماشا می‌کنند.

15 سریال پربیننده و اعتیاد‌ آور جهان

  • سریال برکینگ بَد (Breaking Bad)
  • سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones)
  • سریال مردگان متحرک (The Walking Dead)
  • سریال اسپارتاکوس؛ خون و شن (Spartacus)
  • سریال بیست و چهار (24)
  • سریال گمشدگان (Lost)
  • سریال بانشی (Banshee)
  • سریال فرار از زندان (Prison Break)
  • سریال کارآگاه حقیقی (True Detective)
  • سریال وایکینگ ها (Vikings)
  • سریال کماندار (Arrow)
  • سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)
  • سریال فلش (The Flash)
  • سریال بی باک (Dare Devil)
  • سریال وِست وُرلد (West World)

سریال برکینگ بَد (Breaking Bad)

سریال پربیننده و اعتیاد‌آور برکینگ بد، یک درام جنایی-وسترن است که با کارگردانی و تهیه‌کنندگی وینس گلیگان، طی سال‌های اخیر مخاطبان زیادی از تمامی طیف‌های سنی را به خود جذب کرده است. برکینگ بد از آن دست سریال‌هایی است که به محض تماشای یک اپیزود از آن، با خود عهد می‌بندید که تا انتها آن را تماشا کنید.

کاراکتر عجیب و غریب والتر وایت با بازی برایان کرانستون، به طریقی عجیب شما را جذب این سریال می‌کند. در حقیقت شما حاضر خواهید‌‌ شد که قرارهای کاریتان را کنسل کنید و در عوض به تماشای این سریال بنشینید.

سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones)

به جرات می‌توان گفت که سریال بازی تاج و تخت یا همان گیم آف ترونز اعتیاد‌آور‌ترین سریال قرن جدید است که در آن هر کاراکتر با فراز و نشیب بسیار، شما را به صفحه مانیتور میخکو‌ب می‌کند.

این سریال از شبکه HBO پخش شده و رکورد فروش خانگی این شبکه را نیز شکسته است. سریال بازی تاج و تخت با اقتباس از رمان خیالی-حماسی ترانه آتش و یخ به نویسندگی جرج آر.آر مارتین بیننده را سوار بر اژدها به سرزمین‌های هفت اقلیم خیالی می‌برد.

سریال مردگان متحرک (The Walking Dead)

سریال مردگان متحرک ساخته فران دارابونت یکی از سریال های پر بیننده جهان است که از طریق شبکه ای‌ام‌سی (AMC) پخش شده است و آنقدر سریال اعتیاد‌‌ آوری است که از سال 2010 تاکنون 10 فصل از آن منتشر شده است. اتمسفر و فضای این فیلم درباره زامبی‌هایی‌ست که از گوشت انسان تغذیه می‌کنند و گروهی از انسان‌ها سعی دارند در این آخرالزمان زامبی‌ها، خود را نجات دهند.

سریال اسپارتاکوس؛ خون و شن (Spartacus)

یکی از بهترین سریال‌ های پر بیننده جهان، سریال اسپارتاکوس با بازی اندی ویتفیلد در نقش اسپارتاکوس است. این سریال از طریق شبکه استارز بین سال‌های 2010 تا 2013 پخش شد و سروصدای زیادی در ژانر اکشن به پا کرد.

سریال بیست و چهار (24)

سریال 24 یکی از پربیننده‌ترین و طولانی‌ترین سریال‌های جنایی محسوب می‌شود که در طی سال‌های 2010 تا 2017 از طریق شبکه رسانه‌ای فاکس منتشر شد. این سریال فصول و قسمت‌های مختلفی دارد که نقطه مشترک همه آن‌ها تنها یک چیز است: هیجان!

سریال گمشدگان (Lost)

سریال لاست محصول شرکت ای‌بی‌سی، در ژانر علمی تخیلی و جزو 10 سریال برتر هالیوود است. بازیگران برجسته‌ای مثل متیو فاکس، تری اوکوئین و اوانجلین لیلی در این سریال بازی کرده‌اند. لاست در سال 2005 و 2006 به ترتیب جایزه امی و گلدن گلوب را برای بهترین سریال درام به خود اختصاص داده‌ است.

سریال بانشی (Banshee)

سریال پربیننده بانشی یکی از اعتیاد آورترین سریال‌های جهان است و داستان آن درباره خلافکار حرفه‌ای است که به طور اتفاقی خود را به جای مقام سر کلانتری دهکده بانشی معرفی می‌کند. علاوه بر این پس از کش و قوس‌های فراوان همسر سابق خلافکار خود را نیز در آن شهر می‌بیند. درکل قسمت‌های سریال، هیجان اینکه هویت اصلی او فاش نشود، قلب بیننده را از جا در می‌آورد. همچنین صحنه‌های اکشن و درگیری خشونت‌آمیزی دارد که اصلاً مناسب گروه‌های سنی زیر 18 سال نیست


سریال فرار از زندان (Prison Break)

یکی دیگر از سریال‌های اعتیاد‌آور و پربیننده جهان فرار از زندان است. این سریال در طی سال‌های 2005 تا 2009 با سرمایه‌گذاری شرکت فاکس قرن بیستم، در قالب 5 فصل از طریق کمپانی سینمایی فاکس پخش شد.

داستان این سریال درباره دو برادر در یک زندان است که یکی از آن‌ها به اشتباه و به خاطر جرم مرتکب نشده به اعدام محکوم شده است؛ ولی برادر کوچکتر با زیرکی خود را وارد زندان کرده و با تتوی نقشه زندان روی بدن خود، به نوعی برای فراری دادن برادرش تلاش می‌کند.


سریال کارآگاه حقیقی (True Detective)

سریال پربیننده کارآگاه حقیقی یک از بهترین سریال‌ های اعتیاد‌آور جهان است. این سریال یکی دیگر از مجموعه تلویزیونی‌های محبوب شبکه رسانه‌ای اچ‌بی‌او است که طرفداران زیادی بین علاقه‌مندان به سریال پیدا کرده است. این سریال به صورت آنتالوژی ساخته شده است؛ بدین معنی که هر فصل داستان بخصوصی دارد و با شروع فصول دیگر بازیگران و داستان آن نیز عوض می‌شود.

سریال وایکینگ ها (Vikings)

سریال پربیننده وایکینگ‌ها یکی دیگر از سریال‌های خوش‌ساخت است که توسط شبکه رسانه‌ای هیستوری پخش می‌شود. سریال وایکینگ‌ها در ژانر تاریخی-درام به یکی از اعتیاد‌آور ترین سریال‌ های جهان تبدیل شده است. با اقتباس از داستان‌های اساطیری و تاریخی، داستان این سریال درباره یک وایکینگ جاه‌طلب به نام راگنار لودبروک است که برای تصرف انگلستان و فرانسه به همراه همسر و دیگر هم‌کیشان خود درگیر جنگ‌های خونین در میدان نبرد می‌شوند.

سریال کماندار (Arrow)

سریال پربیننده کماندار با کسب امتیاز 7/7 در سایت آی‌ام‌دی‌بی به پربیننده ترین مجموعه تلویزیون شبکه سینمایی سی‌دابلیو تبدیل شده است. این سریال بر پایه شخصیت گرین ارو در کمیک‌های دی‌سی ساخته شده است. در این سریال یکسری شخصیت‌های قهرمان حضور دارند که برای ریشه‌کن‌ کردن فساد، جرم و جنایت هر روز با افراد خبیث و جنایتکاری می‌جنگند.

سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)

سریال پربیننده پیکی بلایندرز از آن دسته سریال‌های مافیایی اعتیاد‌آور است که هر بیننده‌ای را معتاد داستان جنایی و معمایی خود می‌کند. این سریال محصول کشور بریتانیا به کارگردانی استیون نایت و بازی تحسین‌برانگیز کیلین مورفی ابتدا از طریق شبکه رسانه‌ای بی‌بی‌سی 2 پخش می‌شد؛ اما پس از جذب مخاطب بسیار در شبکه بی‌بی‌سی به نمایش گذاشته شد.

سریال فلش (The Flash)

اگر عاشق دنیای کامیک‌های دی سی هستید، سریال فلش با ژانر علمی تخیلی، کاملاً شما را معتاد خودش می‌کند. برخی از اپیزود‌های سریال فلش با مجموعه گرین ارو مشترک است؛ به همین دلیل شما می‌بایست هر دوی این سریال‌ها را دنبال کنید تا از معما‌ها سر در بیاورید.

سریال بی باک (Dare Devil)

سریال بی‌باک یا دیر دویل، یک سریال اعتیاد‌آور و پربیننده به کارگردانی درو گودارد بر پایه شخصیت کمیک‌های شرکت مارول ساخته شده که از کمپانی نتفلیکس پخش می‌شود. مجموعه تلویزیونی بی‌باک در آخر به سریال مدافعان ختم می‌شود و ژانر جنایی و قهرمانانه آن به شدت بیننده را درگیر خود می‌کند.

سریال وِست وُرلد (West World)

سریال وِست ورلد با کارگردانی جاناتان نولان و لیزا جوی برای شبکه رسانه‌ای اچ‌بی‌او ساخته شده است. داستان این سریال با ژانر تخیلی -وسترن در یک شهربازی عجیب و غریب اتفاق می‌‌افتد که پر از ساکنان ربات مانند است و انسان‌های واقعی با پرداخت پول به این شهربازی وارد می‌شوند و هرکاری که دوست دارند با ربات‌ها انجام می‌دهند.

امروز 15 سریال پربیننده و اعتیاد آور جهان را برای شما معرفی کردم. اگر علاقه‌مند به تماشای سریال هستید، کدامیک را تاکنون دیده‌اید؟ به نظر خودتان معتاد دیدن سریال شده‌اید؟ اگر سریال دیگری برای شما جذاب و اعتیاد آور بوده است، آن را در کامنت‌ها با من و دیگر خوانندگان پرشین تولز در میان بگذارید.
 
بالا