بحث در مورد شرکتهای گارانتی کننده ی قطعات

شروع موضوع توسط mehrdad1355 ‏20 اکتبر 2004 در انجمن بایگانی

  1. mehrdad1355

    mehrdad1355 Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏2 فوریه 2004
    نوشته ها:
    3,891
    تشکر شده:
    16
    بردن قطعه به گارانتی شتری هست که در خونه هر کسی می خوابه و در اینجا می خواهیم درمورد شرکتهای مختلف گارانتی کننده قطعات ((که ماشا الله زیاد هم هستند برا یک قطعه خاص زیاده!!!!!!) بحث کنیم و ببینیم که کدوم شرکت خدمات بهتری رو ارئه میده
    هرکسی که کارش به شرکت گارانتی کننده قطعه ای رسیده بیاد و بگه که در باره چه قطعه ای بوده و چه شرکتی بوده
    چه عیبی بوده و نتیجه چی شده و از همه مهمتر آیا از سرویس اون شرکت راضی بودین یا نه
    برای شروع

    کسی تا حالا با گارانتی ریز کامپیوتر سر و کارش افتاده ببینم چجوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ممد جان این یه بحث جدای هست و با جای دیگه قاطیش نکن((هرچند میترسم به روال همیشه کار خودتو بکنی :( :( :( :( ) ) و باید معلوم بشه که کدم شرکت خدمات بهتری میده!!
     
  2. MohammadR

    MohammadR مدیر بازنشسته کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏18 ژانویه 2004
    نوشته ها:
    2,611
    تشکر شده:
    10
    محل سکونت:
    Tehran
    نه بابا بحث قشنگي را شروع كردي.;)
    فقط عنوانشو يك كم دست كاري مي كنم تاپيك رسمي بشه.
    البته با اجازه ي شما...
    اشكال كه نداره؟
     
  3. mehrdad1355

    mehrdad1355 Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏2 فوریه 2004
    نوشته ها:
    3,891
    تشکر شده:
    16
    اشکال هم که داشته باشه مگه فرقی هم میکنه؟؟؟؟؟؟؟
     
  4. Jacky

    Jacky مدیر بازنشسته - فروشنده معتبر کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏18 سپتامبر 2004
    نوشته ها:
    1,770
    تشکر شده:
    34
    در عصر ارتباط شنبه 2 ابان ، شماره 84 ، صفحه 20 درباره شركت كامپيوتر ريز مفصل صحبت شده ، يك نگاهي بنداز .
     
  5. mehrdad1355

    mehrdad1355 Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏2 فوریه 2004
    نوشته ها:
    3,891
    تشکر شده:
    16
    روزنامه هست یا.... رو اینترنت گیر میاد؟؟؟ یه خلاصه میگی؟
     
  6. artin

    artin کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏19 می 2004
    نوشته ها:
    2,112
    تشکر شده:
    2
    من تا حالا هر بار کارم به این شرکتها گیر کرده کلی ما رو سر کار گذاشتن
    اولش باید از هفت خان رستم بگذری تا ثابت کنی مشکل از اوناست
    اگه تعمیری باشه که میگن بمونه یه جوری تف مالیش می کنن می دن
    اگه باید نوشو بدن که یه یکی دو ماهی اللافی می گن نمی دونم تموم شده باید از دبی بیاد
    خلاصه مصیبت
     
  7. mehrdad1355

    mehrdad1355 Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏2 فوریه 2004
    نوشته ها:
    3,891
    تشکر شده:
    16
    تو مادیران یک بار سر اسکن که تعمیر نمی شددو هفته طول کشید و یک بار هم بدون تعمیر تحویلم دادن و کلا یک ماه طول کشید تا منوفرستادن نمایندگی و معادل قیمت روز از نمایندگی بگیرم!!!!!!!!(البته 5 روش گزاشتم و یه مدل بالا تر گرفتم(اسکنر اپسون بودن نه این مادیرانی ها!!!!!!!!)
     
  8. black_jack_of_black_city

    black_jack_of_black_city Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏19 سپتامبر 2003
    نوشته ها:
    1,449
    تشکر شده:
    47
    محل سکونت:
    با قلبی شکسته در انتظار مرگ گوشه ای نشستم . به آرز
    من اسكنر ماديران خريدم وختي بردم خونه

    ديدم يه لكه يا يه پرزي چيزي بود زير شيشه چسبيده بود رفتم پيش فروشنده گفت بايد بفرستيم تهران البته يه كتك مفصل نوش جان كرد
    بعد دستمو گرفت با ماشينش برد نمايندگي اونا هم منو يك هفته الاف كردن

    يه مغلطه مارو فرستاد به مركز اصلي ماديران در مشهد و اونجا حدود 2 دقيقه طول كشيد تا اون لكه رو با الكل تميز كردن

    يه بار هم هارد 40 اي كه اگه يادتون باشه گفتم سوخت از دستم افتاد رو زمين و سوخت 1 ماه طول كشيد و يه دونه نو بهم دادن

    البته من از رفيقم كه سيستم رو ازش خريده بودم هاردو دادم و بهش گفتم اگه يه نو بياد 25 تومن هديه ميدم

    ولي واي به اون روزي كه مين بورد بره گارانتي 3 ماه طول ميكشه

    يه بار هم مانيتور سوخت و برديم شركت الجي و چون هميشه كاراي من با زور جلو ميره يه دونه دست دوم بهم دادن تا از گارانتي اومد

    خلاصه ما هم سينه سوخته ايم
     
  9. shadak

    shadak Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏25 اکتبر 2004
    نوشته ها:
    74
    تشکر شده:
    0
    سلام بر همه بر بچ با حال ما يك دامنه ثبت نموديم به نام www.irancybershop.info بعدش چند نفر كمك مي خوام اين دامنه را راه اندازي كنيم مي خوام در زمينه گارانت و خدمات پس از فروش باشه و حالت يك فرم داشته باشه رفقا ممنون مي شم كمك كنيد
     
  10. mehrdad1355

    mehrdad1355 Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏2 فوریه 2004
    نوشته ها:
    3,891
    تشکر شده:
    16
    منظورتو نمی فهمم
     
  11. amin007110

    amin007110 کاربر فعال نرم افزار کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏8 مارس 2004
    نوشته ها:
    3,692
    تشکر شده:
    36
    محل سکونت:
    No.20, Esfahan, Iran
    دیروز یه هارد بردم Fortex از دم در بهم گفت گارانتی نداره !!! گفتم آخه تو ندیده از کجا می دونی؟ بعد که هاردو بهش دادم می گه اصلاً ما از این هاردها تا حالا ندیدیم.جالبه که لیبل خودشون روش بود.بعد گیر داده که جامپر هارد کو؟ بعدش به یه لکه رو برچسب پشت هارد بند کرده.بعدشم گفت چون تاریخ ساخت هارد شما 22 نوامبر 2002 می باشد لذا یکسال گارانتی داره در حالی که تا آخر اکتبر سه سال گارانتیه.بیخیال شدم رفتم M2 با اینکه یه ربع از ساعت کارش گذشته بود رم 256 SD هم نداشت گفت چند روز دیگه که برام اومد برات می فرستم.از اونجا رفتم سازگار ارقام هارد 80 WD که بدسکتوری بودو برداشت گفت از این مدل موجود نداریم جاش یه 8Mb Buffer میدم.بعد رفتم آواژنگ همون 7DX که قبلاً گفته بودمو دادم بهشون گفت هفته دیگه براتون ارسال می شه.
     
  12. Ali_ix

    Ali_ix Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏16 دسامبر 2003
    نوشته ها:
    605
    تشکر شده:
    5
    محل سکونت:
    Tehran
    من چند باری کارم به گارانتی خورده !
    خدا وکیلی افتضاح ترین گارانتی که دیدم از آواژنگ بوده ! که واقعا عوضی هستن مسئولینش !
    تا حالا تقریبا 6 بار برای 6 قطعه (از هارد گرفته تا مینبورد گیگا ) پیششون رفتم ولی عمرا یک بار هم کاری نکردن و فقط علاف میکنن و کلاس میزارن !
    2 - 3 بار زدن زیر تاریخ گارانتی و گفتن ما این تاریخ تاریخ ترانزیت نمیدونم چیچیه و ما تاریخ تولید رو حساب میکنیم و ....
    چند بار همه بعد از دو هفته همون قطعه معیوب رو تحویل دادن گفتن درست شده !
    خلاصه سعی کنید چیزی که آواژنگ گارانتی کرده نگیرید !
     
  13. avajang.com .leftjee.ir.right
  14. mahdi206

    mahdi206 Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏12 سپتامبر 2004
    نوشته ها:
    2,326
    تشکر شده:
    3
    محل سکونت:
    Tehran
    من تا حالا دو بار فراسو رفتم واسه كي بورد كه يه دفعه كارت گارانتي داشتم و يه دفعه نداشتم منتها هر دو دفعه در كمتر از 5 دقيقه بدون هيچ سوالي كارم رو راه انداختن. خيلي ازشون خوشم اومد البته شايد چون كيبورد بود اينقدر سريع كار كردن ولي به هر حال نمونه اش رو جايي نديدم.

    يه دفعه هم سر قضيه سوختن پورت usb دوربينم رفت شركت حافظ الكترونيك (5 ماه از گارانتي اش مونده بود) كه بدبختانه مدل دوربينم قديمي بود و از اون مدل ديگه توليد نميشد و من مجبور شدم 50000 تومان ديگه بدم و يه مدل بالاترش رو بگيرم البته همين كه اين دوربين دومي تاريخ شروع گارانتي اش از تاريخ خريد اولي دوربين من نيست خودش خيلي هست (ا سال از زمان خريد) البته يك كمي هم شرايط من خاص بود چون زياد عجله نداشتم دو هفته صبر كردم بعدش كلي سر دوربين جديد تخفيف و اشانتيون گرفتم (دوربين 260 توماني رو 240 تومان خريدم با يك باتري موبايل شارژي اشانتيون) ولي انصافا اونها هم خوب تحويلم گرفتم.

    اما بدترين خاطره من از آواژنگ هست. مادر بردمون خراب شد بردم اونجا بعد از يك هفته گفتن كه مشكلي نداره دوباره آوردم ديدم بازم جواب نميده رفتم بهشون گفتم به جاي اينكه مادربرد رو درست كنن رفتن پورت كيبورد و ماوس رو عوض كردن! اصلا نفهميدم چرا ولي كلي ادعا هم ميكردن كه اين جزو موارد گارانتي نيست و بايد پول پورت عوض شده رو بدي. من هم گفتم باشه ولي اول تست كه خودشون جلوي خودشون ضايع شدن و مادربرد جواب نداد! خلاصه آخرش بعد از يك ماه نميدمنم چيكار كردن كه مادربرده درست شد و از اون موقع به بعد داره كار ميكنه.
     
  15. davood3d

    davood3d Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏25 آگوست 2004
    نوشته ها:
    226
    تشکر شده:
    49
    باسه من به بار پيش اومد كه 4-5 ماه پيش برم گارانتي هاردم كه 3سال گارانتي الماس داشت و فقط يك هفته مونده بود به پايانش

    هارد 40 گيگ دور پايين كه يك شكستگي كوچك و يك دونه پين شكسته داشت

    هارد رو تحويل دادم شركت با وجوديكه گفتند دو تا شكستگي داره ولي نگفتند جزو موارد گارانتي نيست و تحويل گرفتن و خلاصه بعد از 4-5 روز يه هارد نو به ما دادن و خوبيش اين بود كه اين هارد دور بالا بود چون ديگه دور پايين توليد نمي شد يعني باعث شد كه يه هارد دوربالا گيرمون بياد اونم نوي نو!!!؛

    خلاصه ما كه از شركتش راضي بوديم
     
  16. fireboy

    fireboy Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏17 ژوئن 2003
    نوشته ها:
    3,214
    تشکر شده:
    27
    محل سکونت:
    :: طهرون قديم ::
    در مورد هارد شما ... اينكه كلا الماس با اينكه خوب اسم در كرده اما از شما قطعه رو ميگيره وكمه كم 2 يا 3 روز ديگه خبرش رو ميده كه چه مشكلي داره.

    من شخصا توي گارانتي هايي كه رفتم ( راقي الكترونيك,الماس,emachine , ماديران , سولتك و چند تا چيز ريز و درشت ديگه كه يادم نيست با همه شديدا مشكل داشتم جز سولتك. فرق زيادي كه"سولتك" با بقيه داره : همون موقع مادربرد رو ميگيره تست ميكنه و نميگه بروو 3 روز ديگه بيا .
     
  17. amin007110

    amin007110 کاربر فعال نرم افزار کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏8 مارس 2004
    نوشته ها:
    3,692
    تشکر شده:
    36
    محل سکونت:
    No.20, Esfahan, Iran
    آواژنگم همونجا تست می کنه،مگر اينکه گارانتی تموم شده باشه.
    :cool:
     
  18. fireboy

    fireboy Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏17 ژوئن 2003
    نوشته ها:
    3,214
    تشکر شده:
    27
    محل سکونت:
    :: طهرون قديم ::
    من هم خودم زياد تعريف شنيدم از آواژنگ, اما هنوز باهاشون برخوردي نداشتم ;)
     
  19. blacklife1

    blacklife1 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏20 ژوئن 2004
    نوشته ها:
    564
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    AMD ZONE
    برادران عزيز كسي از گارانتي اي ماشين خبر داره؟
    شماره تلفني ؟
    آدرسي از شركتش
     
  20. Jacky

    Jacky مدیر بازنشسته - فروشنده معتبر کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏18 سپتامبر 2004
    نوشته ها:
    1,770
    تشکر شده:
    34
    Emachin
    ابتدای ميرداماد ، پايينتر از مجتمع کامپوتری پايتخت ، ساختمان ميرداماد ، طبقه همکف


    8780726
     
  21. fireboy

    fireboy Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏17 ژوئن 2003
    نوشته ها:
    3,214
    تشکر شده:
    27
    محل سکونت:
    :: طهرون قديم ::
    والا تا اوم موقع كه من رفته بودم طبقه هفتم بود.
    شايد تغيير مكان داده ... خبر ندارم.
     
zarpopخرید بک لینک عسل طبیعی و گرده گل ایرانیfootbal