برگزیده های پرشین تولز

بحث در مورد Handy Recovery v4.0 - [قويترین برنامه بازیابی اطلاعات در جهان]

soloz13132

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 نوامبر 2007
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
بازگرداندن اطلاعات پاک شده ی هارد یکی از ضروری ترین و حیاتی ترین نیازهای کاربران حرفه ایست که می تواند از شکست و افسوس و دوباره کاری های بی شماری جلوگیری نماید .

نرم افزارهای متعدد و ضعیف و قوی بسیاری در این زمینه عرضه و معرفی شده اند ولی یکی از کوچک ترین و درعین حال محبوب ترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات حذف شده از هارد, نرم افزار قدرتمند Handy Recovery است که چند روزی است نسخه ي جدید و بسيار قدرتمند خود را تحت عنوان Handy Recovery v4.0 عرضه نموده است .

این نرم افزار قادر به بازیابی انواع فایل هایی است که به دلایل مختلف مانند حملات ویروس ها, مشکلات سیستم و هارد, ایراد های نرم افزاری و حتی فرمت یک پارتیشن حذف شده اند !

یکی از مفید ترین ویژگی های نرم افزار Handy Recovery قابلیت Explorer مانند آن است که به شما امکان کاوش در هاردتان و در میان فایلها و پوشه ها را می دهد با این تفاوت که به اسانی قادر به دیدن تمامی فایلهای حذف شده ی هارد خود نیز خواهید بود‌ و می توانید با چند کلیک ساده در صورت امکان و سلامتشان آنها را بازیابی کنید!

Handy Recovery مي‌تواند سيستم را بر اساس نام فايل يا پوشه پاك شده جست‌وجو كند و احتمال بازيابي موفق هر فايل يا پوشه را به كاربر اعلام نمايد. اين برنامه روي تمام نسخه‌هاي ويندوز قابل استفاده است. و از تمام انواع سيستم فايل‌هاي ويندوزي (FAT 12/16/32NTFS /NTFS5) به خوبي پشتيباني مي‌كند و توانايي بازيابي فايل‌هاي فشرده و رمزنگاري شده در پارتيشن‌هاي NTFS را دارد و براي كاربراني كه در جست‌وجوي نرم‌افزاري ساده و در عين حال قدرتمند براي بازيابي اطلاعات هستند، گزينه بسيار مناسبي به شمار مي‌رود.

اين نرم‌افزار همچنين قابليت بازيابي اطلاعات از پارتيشن‌هاي فرمت شده ديسك‌سخت را دارد. يكي از قابليت‌هاي بسيار مناسب و منحصر به فرد اين نرم‌افزار، نمايش تمام پوشه‌ها و فايل‌هاي پاك شده در قالب محيطي مشابهWindows Explorer است. به اين ترتيب كاربر قادر است قبل از اقدام به بازيابي، فهرستي مرتب از اطلاعات پاك شده سيستم را مشاهده نمايد و سپس براي بازيابي اطلاعات مورد نياز اقدام كند.

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار Handy Recovery:

- پشتیبانی سیستم های FAT12/16/32, NTFS و NTFS 5 + EFS file .

- In-depth disk scanning for certain file types - هنگام حذف شدن یک فایل اطلاعات مربوط به ان در یک فایلی تحت عنوان File Record آن فایل ذخیره می شود که معمولا نرم افزارهای عادی بازیابی اطلاعات به سراغ آن رفته و به بازیابی فایل حذف شده می پردازند . ولی گاهی پیش می آید که آن فایل ثبت نیز آسیب دیده و یا حذف شود . در چنین وضعیتی Handy Recovery با استفاده از ویژگی In-DepthDisk Scanning به جستجوی عمیق درایو برای یافتن فایل و بازیابی آن می پردازد !

- گرفتن ایمیج کامل از یک پارتیشن و ذخیره آن بر روی یک پارتیشن دیگر به عنوان نسخه ی پشتیبان .

- نمایش احتمال موفقیت بازیابی و سلامت هر فایل در کنار آن .

- بازیابی فایلها از پارتیشن های حذف شده و یا فرمت شده ! بسیاری از فایلها پس انجام عملیات Quick Format یا فرمت سریع هنوز قابل بازیابی توسط نرم افزارهای قدرتمند بازیابی هستند که Handy Recovery در صورت امکان این کار را برای شما انجام می دهد .

- قابلیت فیلترینگ برای جستجوی هرچه دقیق تر برای فایلهای حذف شده بر حسب نام,تاریخ,سایز و دیگر مشخصات

- قابلیت بازیابی فایلهایی که یک سر و بدون رفتن به سطل زباله ی ویندوز حذف شده اند .

- بازیابی ساختمان فایل حذف شده .


همان طور که گفتیم Handy Recovery قادر به بازیابی انواع فایل هایی است كه به دلایل مختلف مانند حملات ویروس ها، مشكلات سیستم و هارد، ایراد های نرم افزاری و حتی فرمت یك پارتیشن حذف شده اند می باشد. به طور خلاصه ميتوان گفت Handy Recovery نرم‌افزاري است كوچك با كاربردي بسيار آسان و در عين حال بسيار قدرتمند و كارآمد براي بازيابي اطلاعات پاك شده است. اين نرم‌افزار فايل‌هايي را بازيابي مي‌كند كه بر اثر خطا‌هاي مختلف نرم‌افزاري آسيب ديده يا به طور كامل از دست رفته‌اند.

آخرین تغییرات در نسخه 4.0 برنامه:

- رفع شدن همه باگهای موجود در نسخه قبلی.

- بازیابی دسته جمعی فایلها و پوشه ها.

- فایلهای پاک شده از طریق Recycle Binدر هنگام بازیابی در یک پوشه مخصوص قرار می گیرند.

- پیشنمایشی را از فایل های قابل بازیابی قبل از بازیابی به شما نشان می دهد.

- اضافه شدن پشتیبانی از سیستم فایل های HFS/HFS+

- پشتیبانی از ویندوز ویستا

- اسکن بسیار سریع.

- و ...


دانلود فایل ستاپ با حجم 1.47mb

http://www.handyrecovery.com/handyrecovery.exe

دانلود فایل RAR با حجم 865kb

http://www.handyrecovery.com/handyrecovery.rar

دانلود Patch برنامه با حجم 30kb

http://irestorer.110mb.com/handy-recovery-v4.0-patch.zip
 

amin007110

کاربر فعال نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
8 مارس 2004
نوشته‌ها
3,790
لایک‌ها
37
سن
43
محل سکونت
No.20, Esfahan, Iran
اولاً اگه کپی ميکنين از جايی لطفاً منبع رو هم ذکر کنين.
ثانياً هيچ مرجعی نيست که نشون بده کدم برنامه قويترينه !
 

soloz13132

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 نوامبر 2007
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
اولاً اگه کپی ميکنين از جايی لطفاً منبع رو هم ذکر کنين.
ثانياً هيچ مرجعی نيست که نشون بده کدم برنامه قويترينه !
شما اگه میگی کپی هست دلیل بیار! و اگر دلیل نداری تاپیک را منحرف نکن.
در مورد قویترین بودن هم میتونی امتحان کنی...
 
بالا