برگزیده های پرشین تولز

+-+- بحث و گفتگو در مورد خدمات سایت تبادل رمزینه (پیشنهاد، انتقاد و ...) -+-+

aarash

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
9 ژوئن 2005
نوشته‌ها
2,414
لایک‌ها
173
محل سکونت
شیراز
با سلام خدمت دوستان

(متاسفانه تاپیک قبلی من با ۳۰ و خورده ای پست از نظرات و پیشنهادات دوستان بعد از ارتقا انجمن پاک شده که با اینکه به پشتیبانی ایمیل زدم و خواستم ببینن دلیلش چی بوده ولی هیچ جوابی دریافت نکردم به همین دلیل دوباره تاپیک رو زدم که در خدمت دوستان باشم)

در اینجا قصد دارم سرویس سایت تبادل رمزینه رو به بحث و گفتگو بزارم که دوستان اگر سوالی دارند در مورد سرویس، مشکلی داشتن در خرید از سایت، انتقاد یا پیشنهادی دارند و یا هرگونه مورد دیگه ای اینجا اعلام کنند تا رسیدگی بشه. (لینک به این صفحه روی صفحه اصلی سایت قابل مشاهده بوده و مشتریان عزیز میتونند صحت لینک رو بررسی کنند)
در سایت تبادل رمزینه شما می توانید اقدام به خرید و فروش پرفکت مانی، وبمانی، بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ای او اس و ... ده ها رمز ارز دیگه کنید.


پشتیبانی ۲۴ ساعته تلگرام هم هست و هرگونه ایراد موردی رو لطفا اونجا مطرح کنید اگر رسیدگی نشد اینجا اعلام کنید تا خودم شخصه پیگیری کنم و مشکلتون رو زودتر حل کنم.
اینجارو گذاشتم که کاربران بتونند خارج از بستر سایت و بدون هیچ گونه سانسور یا دستکاری نظراتشون رو اعلام کنند و لینک این تاپیک رو روی صفحه اول سایت بزارم.
مزیت های سایت به این صورت هست که:
  1. نرخ کارمزد بسیار پایین هست در مقابل سایت های همکار (تفاوت بین خرید و فروش بسیار کم هست)
  2. به دلیل کارمزد کم برای دوستانی که می خواهند نوسان گیری کنند کارایی داره.
  3. تراکنش ها دستی صورت می گیره ولی معمولا به سرعت انجام پذیر هست. (بین ۵ دقیقه تا یکی ۲ ساعت معمولا بیشتر طول نمی کشه)
  4. قیمت فیکس شده هست موقع خرید و فروش و اگر قیمت ناگهانی تغییر کند به هیچ عنوان تغییری تو قیمت تمام شده صورت نمی گیره.
  5. سایت با استفاده از واسط از درگاه برای پرداخت های خرد استفاده می کنه (بدلیل اینکه هنوز به سایت های رمزارز نماد نمی دهند با اینکه درخواست داده شده ولی تایید نکردن)
  6. قیمت ها به صورت کاملا اتوماتیک هست و چیزی دستی تغییر داده نمیشه و معمولا نسبت بین خرید و فروش حفظ میشه (مگر مواقعی که تامین کننده ها تغییر خاصی در قیمت اعمال کنند)
  7. سقف خرید برای خرید های اولیه وجود داره از درگاه (متاسفانه چند بار تذکر دادن از فتا بدلیل کارت های دزدی) اما بعد از یه مدت که خرید صورت بگیره این سقف برای کاربران عزیز برداشته میشه (البته امکان واریز به حساب هم برای مبالغ بیشتر با هماهنگی هست)
  8. اخبار رمزینه و تحلیل رمزارزها هم معمولا گذاشته میشه روی بلاگ سایت تبادل رمزینه که می تونید سر بزنید.
  9. کانال اطلاع رسانی تلگرام هم روزانه ۳ مرتبه قیمت ها را ارسال میکنه، پست های بلاگ رو منتشر می کنه و آفرهای ویژه هم روش قرار داده میشه


در مورد یوزر من هم که مشخص هست از سال 2005 (حدود ۱۴ سال میشه دیگه) عضو اینجا هستم. معاملاتم مشخص هست. تعداد امتیاز بازارچم هم که در حال حاضر ۸۵ هست و سوابقم قابل مشاهده هست.


در خدمتتون هستم. خوشحال میشم موردی بود باهام در میون بگذارید
 
بالا