برگزیده های پرشین تولز

بدون عضو گیری و کلیک پولدار شوید!!!

kingnothing1985

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2010
نوشته‌ها
1,259
لایک‌ها
125
محل سکونت
رشت
آموزش تصویری معامله در بازار بورس ارز، سهام و کالا در 6 دی وی دی

شغلی متفاوت و با کلاس

برای کسانی که مایلند رییس خود باشند!!

آیا از دنبال کار گشتن خسته شده اید؟

آیا از سایتهای عضوگیری و پول در ازای کلیک نتیجه نگرفته اید؟

مایلید یک شغل بی دردسر و آرام را تجربه کنید؟

ما به شما تجارت در بازار ارز بین الملل را پیشنهاد می کنیم.

نه عضو گیری و نه کلیک!!!

بلکه یک تجارت کاملا قانونی ، سود آور ، مطمئن و با کلاس !

خرید و فروش ارز کشور های مختلف(دلار ، یورو ، پوند ،فرانک و ...) ، سهام شرکت های برزرگ دنیا( مانند مایکروسافت ، فیس بوک ، آی بی ام ، کترپلار ، جنرال موتور و ...) حتی می توانید روی منابع طبیعی مانند طلا ، نفت ، گازوئیل و... سرمایه گذاری کنید!!!

ما به شما نمی گوییم بدون سرمایه پولدار شوید!! و یا بدون اطلاعات ثروتمند شوید!!!!

اما می گوییم اگر آموزش لازم را ببینید و بتوانید آنرا پیاده کنید می توانید به سود مداوم ماهیانه برسید

ما به شما این شغل پر در آمد را یاد می دهیم و تا لحظه ی سود کردن در کنار شما می مانیم.

اولین قدم آموزش : اولین قدم آموزش است.می توانید در دوره های حضوری در شهرهای مختلف ( مانند تهران ، ساری ، مشهد ، یزد و ...) ما شرکت نمایید و یا از آموزش رایگان ما استفاده کنید و یا جامع ترین بسته ی آموزش تصویری فارکس در 6 دی وی دی حاوی دوره ی کامل کلاسهای برگزار شده در دانشگاه صنعتی شریف و 4 دوره ی آموزش تکمیلی و حرفه ای را تهیه و در منزل آموزش لازم را ببینید


دومین قدم تمرین : ما به شما پیشنهاد می کنیم پس از استفاده از دوره ی اموزشی مدتی به تمرین روی حسابهای آزمایشی بپردازید . در این حسابها سود و زیان غیر واقعیست.یعنی بدون سرمایه ی اولیه می توانید خرید و فروش کنید اما سود و زیانی که می برید کاملا مجازیست!


سومین قدم افتتاح حساب واقعی : ما با 10 دلار نیز این کار را برایتان انجام می دهیم.شما می توانید با مبالغ بسیار پایین شروع کنید و به مرور زمان با سود های هفتگی و ماهیانه و کم کم مبلغ خود را افزایش دهید.این بهترین راه سرمایه گذاریست.چرا که اگر در معامله ای ضرر کنید نیز مبلغ زیادی از جیبتان خارج نشده!

با امکانات ویژه ای که ما در سایت GuilanFX برای شما فراهم کرده ایم قدم به قدم با شما تا کسب سود ماهیانه و ثابت در کنار شما هستیم.امکاناتی نظیر ارسال تحلیلهای اقتصادی از طریق اس ام اس( برای اولین بار در ایران)، امکان دانلود نرم افزارهای کمکی(تحلیلگر ) ، ابزارهای کمکی ، نرم افزارهای معامله گر با استفاده از هوش مصنوعی ، کتابها و بسته های آموزشی به عنوان بزرگترین مرجع آموزش ، پشتیبانی و فروش ابزارهای معامله در بازارهای مالی ارز و کالا و سهام شما را یاری می کنیم.



بزرگترين مرجع آموزش ، فروش سيستمهاي حرفه اي و اکسپرتهاي تجاري روز دنياي فارکس

همراه مبتديان...همکار حرفه اي ها

WwW.GuilanFX.CoM

wWw.GuilanFX.InFo

WwW.GilanFX.CoM

WwW.GilanFX.InFo
 
بالا