برگزیده های پرشین تولز

برای انتخاب شامپو و صابون مناسب چه اصولی را رعایت کنیم؟

P-khakestari

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
4 اکتبر 2007
نوشته‌ها
1,361
لایک‌ها
290
سن
64
داشتن مو و پوست زیبا آرزوی بسیاری از افراد است اما برای رسیدن به این آرزو قطعا باید مراقبت و هزینه کرد. در این مقاله به شما چند راه حل ساده نشان خواهیم داد که با استفاده از این روش ها همواره میتوانید پوست و موی شفاف و نرمی داشته باشید. همچنین در انتهای مقاله شما را با وب سایتی آشنا خواهیم که شما را در انتخاب محصولات بهداشتی و تقویتی مورد نظر خود یاری خواهد کرد.

چه نوع شامپویی برای موهای من مناسب است؟

انتخاب و خرید شامپو یکی از مهمترین مسائل برای رسیدن به آرزوی داشتن موهای پرپشت و شفاف است. در ابتدا باید نوع مو سر خود بشناسید پس از آن نوبت به این میرسد که مشکل موهای خود را پیدا کنید برای مثال اگر از ریزش موی سر رنج میبرید پس از شناخت نوع موی سر شامپوی تقویت کننده مناسب موی خود را پیدا کنید و یا اگر مو های آسیب دیده و ضعیفی دارید و از چرب بودن مو نیز رنج میکشید باید شامپو و تقویت کننده ای برای موهای خود انتخاب کنید که در ابتدا ضد چربی باشد و همچنین مواد مغذی ، ویتامین ها و عصاره های گیاهی و پروتئین مورد نیاز را به مو و ریشه موی شما برساند.

چه نوع صابونی برای پوست من مناسب است؟

برای انتخاب و خرید صابون و یا شامپو بدن نیز همانند شامپو می بایست انتخاب مناسبی داشته باشید ،‌ میتوان گفت یکی از مهمترین دلایلی عدم رضایت افراد از پوست و موی خود رسیدگی نکردن به آن است. انتخاب صابون یا شامپو بدن مناسب تاثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت پوست یا موی افراد دارد.

درمورد صابون نیزهمانند شامپو ابتدا باید نوع پوست و مشکلی که از آن رنج میبرید را مشخص کنید سپس صابون مورد نظر خود را انتخاب کنید. در کنار صابون و یا شامپو بدن میتوانید برای تقویت پوست خود از روغن های گیاهی و یا روغن های تقویتی مانند روغن ویتامین ای استفاده کنید.

چه باید و نباید هایی را باید رعایت کنیم؟

در صورتی که ریزش مو ، موهای ضعیف و یا شوره سر دارید در کنار انتخاب شامپو و تقویت کننده مناسب می بایست یک سری باید نباید ها را رعایت کنید:

  • در صورتی که ریزش مو دارید تا حد امکان از سشوار و اتو مو استفاده نکنید این کار ریز مو را بیشتر میکند.
  • در صورتی که شوره سر دارید از روغن های گیاهی استفاده نکنید.
  • در صورتی که موهای ضعیف و آسیب دیده دارید کمتر موهای خود را شونه کنید تا ریزش و آسیب دیدن مجدد مو را به حداقل برسانید
  • برای از بین بردن جوش و آکنه پوست به صورت روزانه پوست خود را با روغن های گیاهی و ماسک تقویت کنید.
شامپو و صابون را از کجا تهیه کنم؟

فروشگاه اینترنتی اروندکالا نزدیک به سه سال است که در زمینه محصولات بهداشتی و تقویت پوست و مو و زیبایی فعالیت میکند. در این فروشگاه میتوانید به مجموعه بزرگی از محصولات بهداشتی نظیر شامپو و صابون ، روغن های تقویتی ، ماسک و تونیک مو ، کرم و لوسیون و … دسترسی داشته باشید.

از مهمترین ویژگی های فروشگاه اینترنتی اروندکالا ، هفت روز تضمین اصالت همه محصولات ، دارا بودن تاریخ انقضای معتبر و امکان ارسال به سراسر کشور است. همچنین ارسال همه سفارشات بالای صد هزار تومان در اروندکالا به صورت رایگان انجام میشود.
 
بالا