برگزیده های پرشین تولز

برای برندسازی در اینستاگرام از کجا شروع کنیم؟

sanazkh1365

Registered User
تاریخ عضویت
1 آگوست 2016
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
20
سن
38
۱. اهداف خود را تعریف کنید


قبل از اینکه اولین مطلب خود در اینستاگرام منتشر کنید از خودتان بپرسید دلیل اینکه می خواهم برند خود اینجا منتشر کنم چیست؟ هدف من از انجام برندسازی در اینستاگرام چیست؟ وقتی از اینستاگرام استفاده می کنید چه چیزی را می خواهید به دست بیاورید؟


آیا شما:


  • میخواهید که در مورد نام تجاری خود اطلاع رسانی کنید
  • میخواهید گروهی از افراد درست کنید
  • به دنبال ییدا کردن مشتریان جدید هستید
  • در نظر دارید با مشتریان فعلی ارتباط برقرار کنید
  • می خواهید میزان بازدید از وبلاگ خود را بالا ببرید
  • می خواهید نفوذ و تاثیر خود را در رسانه های اجتماعی بالا ببرید
  • در نظر دارید شاخص عملکرد فعلی خود را بهتر کنید

این اهداف و انگیزه ها متناسب با نوع برندی که قصد ایجاد آنرا دارید می تواند بسیار مختلف باشد.


۲. بر روی یک سبک/زمینه تمرکز کنید


بعد از اینکه شما هدف خود را تعیین کردید باید سبک و زمینه کار خود را پیدا کنید.یکی از اشتباهاتی که می بینیم اشخاص یا کسب و کارها مرتکب می شوند این است که یک سبک و رویکرد خاص ندارند و تمام کاری که می کنند این است که مطالبی مختلف را مدام نقل می کنند. این رویه حتما به فاجعه ختم خواهد شد به این دلیل که شما با انجام این کار قادر نخواهید بود از دیگران متمایز شوید.


پس سعی کنید سبکی متناسب با شخصیت و برند خودتان پیدا کنید. شخصا در ابتدا منحصرا بر روی ایجاد یک سبک تمرکز کردم.


به زمینه و سبکی که با برند شما متناسب است بچسبید. هرگز تلاش نکنید که در ابتدای راه برای دنبال کننده گان خود انواع مختلفی از اطلاعات و تصاویرمنتشر کنید هدف اینست که دنبال کننده گان با شما و کار شما آشنا شوند.


اگر نمی دانید چه سبکی را باید انتخاب کنید فقط در اینستاگرام بگردید تا ایده بگیرید. در اینستاگرام صفحات فوق العاده بسیار زیادی وجود دارد که می تواند الهام بخش شما شود.


۳. الگوی سبک خود ایجاد کنید


الگوی سبک چیست؟ یک الگوی سبک مثل امضای شما در اینستاگرام است و این همان الگویی است که باید در تمام صفحه اینستاگرام خود دنبال کنید.


بعضی از کابران اینستاگرام فقط صفحه های با زمینه های سفید را ترجیح می دهند، بعضی دیگر صفحاتی با رنگ های تیره تر را می پسندند و بعضی دیگر بعد از هر دو جمله از یک نقل قول استفاده می کنند. پس همواره از الگوی خودتان پیروی کنید و فقط گاهی در آن تغییرات کوچکی بدهید.


بعضی به این همان سبک و زمینه کار می گویند اما میتوان آن را الگوی سبک نام گذاری کردم.


۴. مطالبی با کیفیت و به طور مستمر منتشر کنید


انتشار مطالب و محتوا به طور مستمر و مداوم یک اصل در تمامی رسانه های اجتماعی است و اینستاگرام نیز از این قاعده مثتنی نیست. برای برندسازی در اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام نیاز دارید که به طور منظم مطالبی را به اشتراک بگذارید.


15 ایده خلاقانه برای پست های اینستاگرام


روشی که می توانید برای انجام این مهم به کار ببرید این است که یک جدول و برنامه زمان بندی شده برای انتشار مطالب خود داشته باشید. توصیه می کنم قبل از شروع به کار حداقل برای دو هفته پست روزانه مطالب باارزش جمع آوری کرده باشید و روزانه یک مطلب را به اشتراک بگذارید.


اگر می خواهید از مطالب به روز استفاده کنید فقط کمی جلوتر آنها را مرتب کنید، این همان کاری است که انجام آن به طرز باور نکردنی به من شما کمک می کند.


می توانید از ابزارهای مدریت رسانه های اجتماعی مانند رونگار کمک بگیرید و مطالب خود را از قبل مرتب سازی کنید که بصورت خودکار در صفحات شما منتشر شود.


۵. فعال باشید


برای اینکه بتوانید در اینستاگرام یک برند داشته باشید باید فالوور داشته باشید و تنها راه برای داشتن تمام این موارد این است که فعال باشید. 15 روش که برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باید انجام دهید!


می توانید فعالیت های زیر را انجام دهید


  • دیگران را دنبال کنید
  • در مورد صفحات دیگران کامنت بنویسید
  • عکس های دیگران را لایک کنید

ممکن است خیلی ابتدایی به نظر بیایید اما موثر است.


یکی از ترفند هایی که میتواند کمک کند تا بتوانید در اینستاگرام متمایز شوید این است که یک یا دو عکس از یک نفر را لایک کنید و بر روی سومین عکس کامنت بگذارید. این یک راه موثر برای متمایز شدن و همزمان دادن این انگیزه به شخص مورد نظر برای دنبال کردن شما می باشد. اگر این کار را شخصا انجام دهید شانس این را خواهید داشت که با دیگران ارتباط موثر برقرار کنید. علاوه بر این می توانید برای دیده شدن و معرفی پیج خود به کاربران از ربات هایی همچون فالوجت استفاده کنید. فالوجت روزانه اکانت شما را به افراد زیادی (بر اساس فیلترهای مورد نظر شما) معرفی می کند. استفاده از فالوجت می تواند یکی از راه های مطمئن برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام باشد. چرا که صرفاً کاربرانی که پیج شما برایشان جذابیت دارد شما را فالو می کنند.


ادامه مقاله برندسازی در اینستاگرام(کلیک کنید)



منبع: بلاگ آد

 
بالا