برگزیده های پرشین تولز

برترین سخت افزارها و لوازم جانبی گیمینگ MSI در سال ۲۰۱۹ از نگاه بنچیمو

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,791
لایک‌ها
174
سن
29

به پایان سال ۲۰۱۹ میلادی رسیدیم و اینک نوبت به اعلام برترین محصولات برندهای مختلف است. در این مطلب قصد داریم برترین محصولات شرکت تایوانی ام اس آی را از نگاه وب سایت تخصصی بنچیمو معرفی کنیم. سال ۲۰۱۹ برای ام اس آی یک سال پر بار بود. سالی پر از رکورهای مختلف، جوایز متعدد و محصولاتی که به خوبی نیاز کاربران مختلف را برآورده می کنند. این شرکت در سال سپری شده بیش از ۱۰ رکورد مختلف اورکلاک را با محصولات خود به ثبت رساند. رکوردهایی که تنها نشان از خیز بلند ام اس آی برای تولید محصولات با کیفیت دارد.




کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti LIGHTNING Z
کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti LIGHTNING Z MSI





بی شک بهترین و خاص ترین محصول ام اس آی در سال ۲۰۱۹ را باید کارت گرافیک RTX 2080 Ti LIGHTNING Z دانست. کارت گرافیکی که تجربه بیش از ۱۰ سال نشان تجاری LIGHTNING را یکجا و با شیوه ای جدید از تولید یک محصول با کیفیت و البته لوکس به کار گرفت. طراحی خاص، استفاده از متریال فیبرکربن برای اولین بار در دنیای کارت گرافیک ها، اورکلاک بی نقص، بهره گیری از داینامیک داشبورد OLED برای مانیتورینگ کارت و البته نمایش انیمیشن های دلخواه، استفاده از قطعات باکیفیت، خنک کننده کارآمد و نورپردازی خاص RGB از ویژگی های این کارت است.
در بخش عملکرد این کارت چنان با کارت مرجع انویدیا تفاوت دارد که باور این موضوع که هر دو کارت از یک پردازنده گرافیکی استفاده می کنند سخت است. البته تمام ویژگی های خاص این کارت را باید در کنار قیمت بالا و وزن نزدیک به ۲ کیلوگرم آن پذیرفت.




ده سال با کارت گرافیک های حرفه ای خانواده LIGHTNING ام اس آی
پرچمدار MSI را بیشتر بشناسیم : شاهکاری به نام RTX 2080 Ti LIGHTNING Z






مادربرد MPG Z390I GAMING EDGE AC
مادربرد MPG Z390I GAMING EDGE AC MSI







فلفل ریز ام اس آی را باید یک حرفه ای در ابعاد کوچک دانست. مادربرد MPG Z390I GAMING EDGE AC از زمان معرفی تا کنون بارها رکورد اورکلاک حافظه را در جهان جابجا کرده است. این مادربرد با ابعاد کوچک دارای پتانسیل بالایی در عملکرد است. سوکت ۱۱۵۱ برای میزبانی از بیشتر پردازنده های موجود در بازار، وجود تنها دو اسلات رم اما با نهایت فرکانس ۴۸۰۰ مگاهرتز، وجود پورت های مختلف، پوشش فلزی اسلات PCIe، آنتن شبکه بی سیم، اسلات M.2 و فناوری های مختلف در زمینه بالابردن کارایی کلی از ویژگی های این بزرگ مرد کوچک است.





رکورد جهانی اورکلاک رم باز هم با مادربرد MSI شکسته شد
رکورد فرکانس رم توسط ماژول G.Skill و مادربرد MSI شکسته شد / ۵۸۸۶ مگاهرتز!!




کارت گرافیک GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO
کارت گرافیک GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO MSI

یکی از پر افتخارترین کارت گرافیک های ام اس آی در این مدت کارت گرفیک RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO است. این کارت گرافیک با ظاهر خاص و البته خنک کننده خاص تر، توانسته نظر بسیاری از کارشناسان را جلب کند. سیستم خنک کننده پیشرفته با سه فن اختصاصی نه تنها پردازنده گرافیکی بلکه VRM و قطعات مهم را نیز خنک می کند. این خنک کننده برای پایداری کارت در بار کاری سنگین و اورکلاک بسیار کاربردی است. فرکانس بوست این کارت برابر با ۱۸۵ مگاهرتز است اما با اورکلاک صحیح می توان به راحتی فرکانس را نزدیک به ۲۳۰۰ مگاهرتز رساند!. ۸ گیگابایت حافظه تصویری از نوع GDDR6 با نهایت سرعت ۱۵٫۵ گیگابیت در ثانیه این کارت را به گزینه ای ایده آل برای بازی با نهایت جزئیات در رزولوشن ۴K تبدیل می کند.





کارت گرافیک های سری RTX SUPER شرکت MSI معرفی شدند


مادربرد MEG X570 UNIFY



مادربرد MEG X570 UNIFY MSI




مادربردی خاص از سری MEG که در کنار MEG X570 ACE و MEG X570 GODLIKE ساخته شده است تا افراد مشکل پسند و اورکلاکرها را به اوج لذت برساند. با اینکه مادربردهای MEG X570 ACE و MEG X570 GODLIKE از مادربرد MEG X570 UNIFY گران تر و البته از امکانات بیشتری سود می برند اما MEG X570 UNIFY خاص بودن خود را در مرحله اول با تریم رنگی مشکی به خوبی به رخ می کشد. این مادربرد از نظر عملکرد شبیه به MEG X570 ACE است اما در بخش مدار رگولاتور پردازنده، مادربرد MEG X570 GODLIKE قوی تر از دو مدل یاد شده ظاهر شده است.
یکی از جذابیت های مادربرد MEG X570 UNIFY MSI دوری از نورپردازی های RGB است. این مادربرد تنها برای بالا بردن پتانسیل دیگر قطعات ساخته شده است. تخته سنگ سیاه ام اس آی دارای مدار رگولاتور ۱۲+۲+۱ فاز دیجیتال است. در این مادربرد تمام موارد برای بهترین ها گردآوری شده است. از سیستم خنک کننده گرفته تا کنترلرهای قدرتمند برای آزاد سازی قدرت پردازنده های رایزن و البته اسلات های DIMM که به راحتی می توانند تا فرکانس ۵۰۰۰ مگاهرتز را پشتیبانی کنند!. قدرت بالا در اورکلاک قطعات و کیفیت ساخت بالا مانند PCB رده سرورها از مواردی است که MEG X570 UNIFY را به گزینه ای ایده آل برای پلتفرم AMD Ryzen 3000 تبدیل می کند.
مادربرد MSI MEG X570 UNIFY برای آنها که از LED RGB فراری هستند!



کارت گرافیک RTX 2070 ARMOR
کارت گرافیک MSI RTX 2070 ARMOR






یک کارت بی ادعا اما قدرتمند از ام اس آی. نگارنده با ظاهر این کارت خیلی ارتباط برقرار نمی کرد تا این که این کارت گرافیک به آتلیه بنچیمو رسید و آن را به صورت تخصصی بررسی کردم. نتیجه این بررسی باعث شد تا کارت گرافیک MSI RTX 2070 ARMOR در لیست برترین های ام اس آی از دید بنچیمو قرار گیرد. این کارت گرافیک با ظاهر ساده، روحی بسیار جنجالی دارد. در تست های انجام شده توانستیم به راحتی فرکانس کارت را به بیش از ۲۱۰۰ مگاهرتز برسانیم. پایداری کارت در اورکلاک بیش از ۲۱۰۰ مگاهرتز یکی دیگر از مواردی بود که ما را شگفت زده کرد. از مهمترین عوامل این پایداری می توان استفاده از خنک کننده خوب، قطعات با کیفیت و البته نرم افزار اختصاصی عالی اشاره کرد که به خوبی دست شما را برای اجرای اورکلاک های دقیق باز می گذارد.




اختصاصی بنچیمو : بررسی کارت گرافیک MSI RTX 2070 ARMOR



مادربرد Creator TRX40




مادربرد Creator TRX40 MSI






یکی دیگر از مادربردهایی که نیامده جنجال به پا کرد، مادربرد Creator TRX40 بود. مادربردی حرفه ای از دیار TRX40 که هدفش تولیدکنندگان محتوا است. این مادربرد در کنار طراحی عالی و خاص، توانست با استفاده از خنک کننده پیشرفته و استفاده از قطعات با کیفیت، به سرعت رکوردهای اورکلاک را جابجا کند. میزبانی حرفه ای از پردازنده های رده بالای AMD Ryzen Threadripper، پشتیبانی از نهایت فرکانس ۴۶۶۶ مگاهرتز رم، مدار رگولاتور پردازنده قدرتمند، کارت توسعه M.2، پورت های کامل، پهنای باند بالا به لطف WIFI 6، نورپردازی خاص RGB و بسیاری از امکانات دیگر تنها بخشی از ویژگی های این مادربرد خاص است.



شرکت MSI با سه مادربرد TRX40 به میزبانی نسل سوم پردازنده های Threadripper می رود





ماوس CLUTCH GM30

ماوس CLUTCH GM30 MSI





یک ماوس گیمینگ خوش دست با طراحی متقارن مناسب برای چپ دست ها و راست دست ها. استفاده از سنسور PixArt PAW3327 با دقت بالا در کنار طراحی کاربردی و نورپردازی RGB، این ماوس را به گزینه ای ایده آل برای گیمرها تبدیل می کند. سوئیچ های OMRON با سرعت عمل بالا و طول عمر بیش از ۲۰ میلیون کلیک، از دیگر ویژگی های ماوس CLUTCH GM30 MSI است.




ماوس گیمینگ CLUTCH GM30 و هدفون گیمینگ IMMERSE GH50 دو محصول جدید MSI




صفحه کلید مکانیکی VIGOR GK70 MSI
صفحه کلید مکانیکی VIGOR GK70 MSI






صفحه کلید مکانیکی VIGOR GK70 با اندازه جمع و جور برای هر نوع فضایی مناسب است. ساختار آلومینیومی، کلید های Cherry MX قرمز با نورپردازی RGB، طراحی زیبا، عملکرد عالی برای بازی کردن و تایپ کردن و کلیدهای شخصی سازی شده برای کنترل کارت گرافیک و مادربرد از ویژگی های این صفحه کلید است.




هدست گیمینگ IMMERSE GH70 MSI




هدست گیمینگ IMMERSE GH70 MSI




هدست گیمینگ خاص ام اس آی با نورپردازی RGB و ارگونومیک بالا، طراحی زیبا و راحتی در استفاده های طولانی مدت را به کاربر هدیه می دهد. از مشخصات این هدفون می توان به نسبت سیگنال به نویز ۱۰۳ دسی بل، درایو ۵۰ میلی متری، محدوده فرکانسی ۲۰ هرتز تا ۴۰ کیلوهرتز، ۳۲ اهم، وزن ۵۲۵ گرم، صدای مجازی ۷٫۱ کانال برای دقت بیشتر در بازی ها، پشتیبانی از Hi-Res، کنترلر کاربردی و نرم افزار عالی اشاره کرد.
 
بالا