برگزیده های پرشین تولز

برج کوکاتر پنانگ

arioparvaz

Registered User
تاریخ عضویت
14 دسامبر 2015
نوشته‌ها
172
لایک‌ها
3
سن
23
برج کوکاتر پنانگ ۶۵ طبقه ی Komtar در مرکز Georgetown یکی از جاذبه های دیدنی پنانگ است. طبقات پایینی این برج مختص خرده فروشی ها و بوتیک های داخلی و فروشگاه های فروش گوشی تلفن همراه و دوربین و لپتاپ است و طبقات بالایی دفاتر اداری است. بلندترین ساختمان پنانگ استوانه ای شکل است . این برج ششمین ساختمان بلند مالزی است. دفاتر دولتی در این برج واقع شده اند و برج در تقاطع Jalan Penang و Jalan Magazin واقع شده است. در طبقه ی ۵۸ ام این برج که از جاذبه های گردشگری پنانگ است یک عرشه ی دیدبانی وجود دارد که مشرف به مناظر زیبایی از سراسر جزیره می باشد.
1.jpg

در اطراف این برج خانه های طایفه ای قدیمی از قرن ۱۸ (kongsis) واقع شده اند که باعث بسیاری از مردم محلی این منطقه را محله ی غیر رسمی چینی ها بدانند.

ترمینال اتوبوس پنانگ هم در نزدیکی این برج است. این برج دارای یک فضای پیاده روی است که این برج را به بازار Prangin متصل می کند. شعبه ای از بانک CIMB و رستوران ها و مراکز غذایی مختلفی هم در این منطقه واقع شده اند. این برج برای عکاسی یک موقعیت عالی دارد. از بالای این برج که به پایین نگاه کنید اقیانوس آرام، فروشگاه های محلی، غرفه های غرایی رنگارنگ و فروشگاه های فروش اجناس کامپیوتری را می بینید. فروشگاه های جواهرات و اسباب بازی فروشی و شعبه هایی از فست فود های KFC و مک دونالد و بوتیک های داخلی هم در این برج وجوددارد.

برندهای موجود در بازار کومتار پنانگ

Nikon
Digi
Foto Easycam
Db Music Store
MacDonald’s
KFC

این برج دو آسانسور دارد که هزینه سوار شدن به آن برای رفتن به عرشه برج ۵ رینگیت است. این عرشه از ساعت ۱۰:۰۰ ت ا۱۷:۰۰ باز است. اما پیشنهاد این است که صبح ها برای عکاسی به این برج بروید چراکه صبح ها نور مناسب عکاسی می باشد.

ساعت بازدید: ۱۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص تور مالزی ، تور پنانگ با ما تماس بگیرید. آژانس آریو پرواز پرشین 88543424
 
بالا