برگزیده های پرشین تولز

seobartar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2015
نوشته‌ها
39
لایک‌ها
4
سن
46
محل سکونت
تهران
استانبول یکی از شهرهای پرزرق و برق و فریبنده ترکیه است که توانسته است توجه گردشگران و مسافران را از تمام نقاط دنیا به خود جلب کند یکی از این مکان های مسحور کننده برج گالاتا استانبول است.

استانبول با مکان های دیدنی ,سواحل زیبا و مراکز خرید زیبا و بسیار دیدنی اش یکی از بهترین و پرطرفدارن ترین مناطق زیبا و دیدنی در دنیا است که یک سفر لذت بخش را برای مسافرانی که این منطقه زیبا را به عنوان مقصد خود بر می گزینند به ارمغان می آورد .

برج گالاتا استانبول در کجای این شهر قرار دارد؟
برج گالاتا یا برج مسیح یکی از برج های قدیمی و از جالب ترین جاذبه های گردشگری استانبول است و دیدن آن برای کسانی که به مکان های تاریخی علاقمند هستند بسیار جالب و مجذوب کننده خواهد بود .

این برج که در منطقه گاتالا واقع شده به راحتی ازمیدان تکسیم و عبور از خیابان استقلال در دسترس خواهد بود و با بالا رفتن از پله های آن میتوانید تنگه بسفر یکی از زیباترین مناظر استانبول را در زیر پای خود مشاهده کنید .

Istanbul%20Galata%20Tower(2).jpg


دراین برج برای راحتی و مهیا کردن اوقات لذت بخش برای مسافران و گردشگران کلوپ ها و رستوران هایی ساخته شده است .

برای مسافران و گردشگرانی که استانبول را برای گذرندان اوقات خوش و لذت بخش انتخاب کرده اند برنامه ریزی برای دیدن مکان های دیدنی از نکته های مهم داشتن یک سفر لذت بخش است لذا به مسافران توصیه می شود قبل از مسافرت درباره مقصد مورد نظرتان اطلاعات لازم و مورد نیاز را کسب کنید .

سات تورزپرس جامع ترین و کامل ترین سایت خبری در زمینه تورهای مسافرتی می باشد که با مراجعه به آن قادر خاهید بود از تمامی مکان های دیدنی ,مراکز خرید,هتل ها و رستورانهای مقصد مورد نظرتان اطلاعات لازم خود را کسب کرده و با خیالی راحت و بدون استرس قدم در راه سفر بگذراید .

با سایت تورزپرس از آخرین قیمت تور استانبول و تور ارزان استانبول مطابق با آخرین تغیرات روز مطلع شوید.
 

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38
پیشنهاد میکنم اگه واسه بازدید از این برج رفتین ، حتما برین کنار ساحل و از رستورانهای محلی ماهی کبابی میل کنین
 

seobartar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2015
نوشته‌ها
39
لایک‌ها
4
سن
46
محل سکونت
تهران
بالا