برگزیده های پرشین تولز

بررسی بازی Dirt4

mon0877

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2014
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
29
quv1_d1.jpg
Dirt Rally 2015 بازی ای است که برای مشتاقان اتومبیل رانی بیرون جاده طراحی شده است. با استفاده از منحنی تیز یادگیری که تلاش زیادی میطلبد برای یادگیری، سختی بی نظیر، و پایبندی به اصلالت همه این ها با عث شده اند تا این بازی نست به سری های قبل Dirt کاملا متفاوت باشد. بیش از این که بر گردیم به جریان اصلی، بازی خوش طعم آمریکایی Dirt4 آخرین محصول Codemaster مثل ادامه ی طبیعی Dirt Rally به نظر می رسد، با همان فلسفه سفید پوستان، اما با یک تفاوت کلیدی:این بار سعی کرده ان تا فاصله بازی های قدیمی و بازی جدید را کاهش دهند.

شما با دو مدل رانندگی برای انتخاب مواجه می شوید: Gamer and Simulation . این فقط باز سازی کمک راننده و گزینه های سختی بازی نیست.بلکه دو روش کاملا متفاوت برای رد شدن از پیچ ها است. بازی کننده همه چیز را به طرز باور نکردنی نرم تر می کند. کم کردن فاصله ی توقف اتومبیل سخت تر کردن لیز خوردن و از کنترل خارج شدن ماشین --حتی با استفاده بی دقت از ترمز دستی. تاثیر برخی آب و هواها و سطح ها هم کمتر مشهود است. این بازی بسیار بخشنده است – با داشتن متغیر های فراوان از جمله سختی ها و کمک های فراوان ، به شما این امکان را می دهد تا چالش خود را به دلخواه انتخاب کنید. ترکیب این قابلیت ها با آموز ش های قابل بازی در آکادمی Dirt که همه چیز را از چگونگی انتقال وزن، مهار چرخش ها، تفاوت کنترل بین چرخ های جلو، عقب، و چهار چرخ را به شماآموزش می دهد—Dirt4 را به بازی بصری بهتری نسب به نسل های قبل خودش تبدیل کرده است.
tom7_d2.jpg
در حالت شبیه سازی Dirt4 بازی بر روی بهره وری و سازگاری تمرکز می کند. شما باید صبور و دقیق باشید ، بدانید چه موقع ماشین را از حد خودش فراتر ببرید و چه موقع ثابت نگه دارید، برای نگه داشتن ماشین در جاده در جایی که یک محاسبه اشتباه ممکن است به فاجعه تبدیل شود با چرخ ها کلنجار روید. احساس ترس در لحظاتی شبیه به این وجود دارد ، زمانی که در حال بالا رفتن از یک تپه هستید و نمدانید در طرف دیگر چه چیزی در انتظار شماست به سراغ شما می آید. اما باید ریسک کنید، ممکن است در مقابل پاداشی دریافت کنید،مثل زمانی که مرحله ای را بدون آسیب زدن به ماشین رد میکنید. این هیجانی است که قلب را به تپش وا می دارد که می دانید در تمام لحظات در پرتگاه شکست قرار دارید. این ها Dirt4 را به یکی از درگیر کننده ترین بازی های سبک رالی تبدیل کرده است.

بخش land rush شمارا در کامیون های بزرگ قرار می دهد که باید در صحراهای شنی پر از پرش ها و پیچ های تند با دیگر رانندگان رقابت کنید. ر این رقابت ها رانندگان نیش دار از دور خارج می شوند. اما در نهایت با مسابقه های طولانی ، نبود پیست های مسابقه ی گوناگون و تعداد کم مسیر ها برای بازی کننده تکراری و خسته کنند می شود.
Dirt4 عمق شبیه سازی Dirt Rally را با بدون هیچ کم و کاستی حفظ کرده است،در حالی که موارد را برای طیف گسترده تری از مخاطبان با انبوهی از گزینه های سختی به صورت هوشمندانه ای باز می کند.

این شاید سخت ترین بخش رالی باشد، ابزاری ساده که بسته به درجه شما سطح های رالی را با فشردن یک دکمه به جود می آورد. تمام کاری که باید انجام دهید این است که دو لغزنده را به میل خودتان تنظیم کنید، یکی برای طول دوره ها و دیگری برای پیچیدگی و بازی مرحله ای را با استفاده از یکی از مکان های خود به عنوان یک بوم ایجاد خواهد کرد . در آنجا می توانید زمان روز و آب و هوای دلخواهتان را انتخاب کنید و اگر از مرحله خوشتان آمد آ را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. با توجه به مسیر های ایجاد شده با توجه به پیشرفتتان در بازی این نگرانی به وجود آمد که اختلافی بین هر مسیر قابل توجه باشد اما تمام مسیر ها به شکل شگفت انگیزی هماهنگ هستند. بعد از ساعت ها و ساعت ها بازی ، بازی تکراری نمی شود و نباید واقعا از تعداد بسیار بالای مراحل (تقریبا بی نهایت) متعجب شد. با این حال، به رغم تکنولوژی که این مراحل را از هیچ ظاهر می کند ، چیزی که آنها را به هم متصل می کند جزئیات آن ها است. هواپیماهای بدون سرنشین که بالای سر شما سرگردانند و هلیکوپتر هایی که طوفان شن را به وجود می آورند. در سراسر صحنه ها و مراحل جمعیت انبوهی وجود دارد، کلانترهایی که هنگامی که وسیله نقلیه از سرعت مجاز بیشتر می رود شما را متوقف میکند.حتی مزرع ای در کنار جاده ، در میان برگ های قرمز و قهوه ای جنگل میشگیان با باوری قابل اعتماد به این مراحل زندگی می بخشد. در دیگر بازی های رالی، زمانی که مرحله ای رابه اندازه کافی بازی کردید، از مسیر رالی تغییر جهت می دهد و مقداری به تمرین رکورد زمان تبدیل می شود. ناگهان، شما به دستوارالعمل های کمک راننده تان عکس العمل نشان نمی دهید و فقط به حافظه خودتان توجه می کنید. به این فکر می کنید که چگونه از پیچ ها و پرش های خطرناک زمان بیشتری ذخیره کنید اما این رالی نیست. سطح شما تضمین می کند که هرگز احساس راحتی نکنید. تهدید ناشناخته ها همچنان تهدید باقی می ماند. و شما به هیچ چیز جز دست ها و دستورات کمک راننده تان نمی توانید تکیه کنید. با این امکانات ، مراحل بی نهایت، Dirt4 تعهدش مبنی بر هیجان خالص رالی را حفظ می کند. و این پیشرفتی شگرف است.
3q5z_d3.jpg
با چالش های اجتماعی روزانه، هفتگی، ماهانه، به علاوه مسابقه های آنلاین رقابتی طبق این سه زمان بندی مسابقه ای، Dirt4 حقیقتا بسته ای کامل از محتویات گوناگون است. ممکن است همان شکوه و اهمیت شماره های قبل ازخودش را نداشته باشد اما Dirt4 عمق ستبر شبیه سازی Dirt Rally را به طور کامل حفظ کرده است.در حالیکه باز کردن مراحل برای طیف گستره ده ای از مخاطبین به صورت هوشمدانه با داشتن گزینه های سختی زیاد این اثر را ماندگار کرده است. اگر سختی مجازات کننده Dirt Rally طرفداران سری longtime را منحرف کرده است، این تعهد به دسترسی پذیری باید به برگرداندن آنها کمک کند و مراحل تقریبا نزدیک به بی نهایت تضمین می کند که از بازی کردن خسته نشوند. Drirt4 مثالی درخشان از Codemaster از یکی از بهترین بازی های این کمپانی است.
تنها نکته ی منفی این بازی این است که بخش Land rush به سرعت شما را خسته می کند و تکراری می شود.
 
Last edited:
بالا