برگزیده های پرشین تولز

بررسی بازی F1 2017

mon0877

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2014
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
29
xsbq_f1.jpg
بازی Formula One در سال های اخیر هیچ پیشرفتی نداشته است. با تحت سلطه گرفتن تیم مرسدس بنز از ابتدای دوره ی هیبریدی همه چیز از قبل تضمین شده است و قوانین جدید باعث ایجاد جرقه هایی در بازی های مسابقه ای شدند. F1 2017 انعکاسی مجازی از این قدرت تازه جان گرفته است. ماشین های سریع تر، بیشتر و خشن که برای رانندگی خشون بار طراحی شده اند. تغییری بنیادی که بیتر از هر نسخه ای دیگر از F1 آدرنالین بیشتری را به خون وارد می کند. همراه با حالت career توسعه یافته و بزرگ تر ، و میزبانی ماشین های کلاسیک و گزینه های مسابقه ای که عرق هر بازیکنی را در می آورند و حالت های بازی قهرمانی که می توانید از هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید.F1 2017 بازی فراتر از انتظار است.

چاشنی اصلی بازی های F1 کمپانی Codemaster حالت Career بوده است که به شما اجازه می دهد راننده خودتان را بسازید و او را در طول مسیر حرفه ای راهنمایی کنید و F1 2017 هم از این قائده مستثنی نیست. از نظر زیبایی شناختی این بازی قوی شده و توسعه یافته است. اضافه شدن انیمیشن های جدید و همکاری های تیمی، و نشان دادن زمین تمرین پیش از مسابقه حس بهتری به این بازی بخشیده است. برای سری بازی سال ها اتمسفرGrand Prix را میخ کوب کرده ، اضافه شدن این ویژگی ها و لایه های دیگر جای قدردانی دارد.

k7bs_f3.jpg
سیستم ارتقای جدید ویژگی جدیدی است که در این چند سال اضافه شده است که به شما اجازه می دهد تلاش تیم R&D بر روی قطعات جدید در چهار حیطه کلیدی -شاسی اتومبیل، ایرودینامیک، انتقال قدرت و پایایی متمرکز شود. جایی که تصمیم می گیرید بر اساس شخصی که برای آن رانندگی می کنید تمرکز خود را بیشتر بر کدام بخش ها قرار دهید. با تیم مک لارن همکاری کنید و بعد نیاز خواهید داشت تا بیشتر بر روی ارتقای واحد قدرت اسفناک هوندا تمرکز کنید. درحالی که برای تیم تاپی مثل Redbull یا فراری ، ممکن است بیشتر در مورد مصرف منابع منظم باشید و به جایی آن بیشتر تمر کز خود را بر روی مواردی بگذارید که مقداری از حریفانتان ضعیف تر هستید. F1 2017 با شفاف ترین ورددی این سری ، ورود به مرحله مسابقه را هم ارتقا داده است و با در اختیار گذاشتن اطلاعات کافی می توانید به صورت مستقیم عملکرد خودتان را حریفانتان مقایسه کنید.

این سطح از استراتژی به اتومبیل ها هم راه پیدا کرده ، هم در بیرون و هم داخل گاراژ ، استهلاک هر قطعه از موتور و جعبه دنده را با قوانین دنیای واقعی دنبال می کند تا هزینه ها را برای تیم های کوچک تر کاهش دهد. قطعات نامحدود اند، اما استفاده بیش از حد از میزان اختصاص داده شده باعث نقض قرار دارد می شود. به این معنی که باید انتخاب های سخت اما حساب شده ای بکنید و ریسک کنید که قطغات را برای مسابقه تمام کنید که این کار به کاهش قدرت و یا احتمال شکست کامل منجر می شود- یا جریمه را به جان بخرید و امیدوار باشید که از راه مسابقه می توانید حقتان را پس بگیرید.
rujh_f2.jpg
وقتی صحبت از ظاهر ماشین ها می شود، چیزی از نفیس بودن کم ندارند. هر کدام از ده تیم و ماشین های شگفت اگیزشان با جزئیات تمام دل برداری شده اند، با بدنه هایی براق از جنس فیبر کربن به طور لذت بخشی دنیای اطرافشان را منعکس می کنند. همینطور ، محیط بازی با نورپردای عالی آب و هوای پویا پز می دهد که برگشتی به نسخه های قبل بازی است. موارد خیلی نادری جایی که بارگزاری بافت های با رزولوشون بالا مقداری طول می کشد ، خدشه ای به بازی وارد کرده است در غیر اینصورت این بازی عنوانی بی ظیر است.

این عنوان در جاده و با هندلینگ ها و قدرت های مختلف هر ماشین خودش را نشان می دهد. رانندگی کردن با مک لارن هوندا در طول یک مسیر مستقیم چیزی جز آزار دادن ندارد، بقیه ی ماشین ها به گونه ای از شا سبقت می گیرند که لنگار همان جا ایستاده اید. شما را مجبور می کنند تا برای دفاع از خود آرنج هایتان را جلوی صورتتان بگیرید. در سمت دیگر، هم مرسدس بنز و هم فراری انگار با جاده بیرون گاراژ خو گرفته اند. موتور فیزیک قوی با بعضی از بهترین بازی های سبک ریسینگ پشتیبانی شده است که سخت برای موقعیت و اشتباه کردن مبارزه می کنند، اما اگر برنامه دارید که با آن ها همکاری کنید جای خالی زیادی بهشما پیشنهاد می کنند.

نقاط قوت

ماشین های باشکوه و جدید برای راندن

حالت Career mode بهترین در نوع خود

برنامه های تمرینی جدید برای درگیر شدن در آموزش ها

اضافه شدن ماشین هایی کلاسیک تنوع را دو چندان کرده است

مسابقه های واقع گرایانه و رقابتی شگفت انگیز

نقاط ضعف :

خرابی ناشی از تصادفات متحیر کننده نیست
 
بالا