برگزیده های پرشین تولز

بررسی بازی Knack2

mon0877

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2014
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
29
بازی Knack2 که برای پلی استیشن 4 عرضه شده است، به خاطر استفاده از جزئیات ریز آن را به یکی از به یاد ماندنی ترین بازی های عرضه شده برای این پلتفرم تبدیل کرده بود، در این بازی از مکعب های شناور، کره و استوانه ها استفاده شده است تا کاراکتر اصلی بازی را شکل دهد. اما فراتر از این ها، بازی مورد بحث پس رفتی به دوره Play Station 2 در حوزه بازی های اکشن سه بعدی بوده است. همانطور که مشخص می شود، در رروند بازی تغیییرات بسیاری صورت نگرفته است، اما هر چه در این بازی اکشن که محوریت آن همکاری است پیش می روید، Knack2 بازی لذت بخش تر و پر سروصدا تری از نسخه اصلی می شود.
Knack2-13.jpg

در حدود هفت تا ده ساعت، Knack 2 طولانی تر از آن چیزی است که انتظارش را دارید. مکشلی که در این جا وجود دارد این است که در این بازی غیر مصنوعی بودن مکان هایی از بازی مشهود است. یکی از این نمونه های مشهود جایی است که بازی در زمان حال شروع می شود، و پس از آن فلش بک می زند و به اتفاقات قبل از آن بر می گردد. زمانی که دوباره به همان نقطه شروع برمی گردید، دوست دارید دقیقا همان مرحله را از اول دوباره بازی کنید. در مواقعی دیگر، بخش های مبارزه ای و پلتفرمینگ بازی مقداری بیش از حد طولانی می شوند، اما حداقل در این موارد غنایم و امتیاز مهارت بیشتری برای ارتقا کسب می کنید.
Knack-2-PS4.png

بازی Knack 2 قطعا بازمانده ای از دوران گذشته است، اما به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده است تا با مبارزات مختلف و Knack های کوچک و بزرگ شما را متعجب کند. بازی اصلی به صراحت همانند عنوانی است که برای نمایش قدرت سیستمی جدید عرضه شده است ، Knack 2 بیشتر نسخه ی پیاده شده ی Knack به عنوان یک کاراکتر است، و جهان عجیب و شگفت انگیزی که در آن زندگی می کند.
4.jpg

نقاط قوت
تصاویر و صداهای بازی عالی هستند
مجموه حرکات با پیش روی در بازی متفات و جالب می شوند
استفاده هوشمندانه از اندازه ی Knack پلتفرمینگ و معما گونه بودن بازی را لذت بخش تر می کنند.
نقاط ضعف
شروع آهسته بازی اذیت کننده است
بعضی مراحل بازی مصنوعی هستند و باعث می شود چالش ها تکراری شوند.
تمرکز زیاد بر روی بخش دو نفره بازی و حل مسائل را برای بخش تک نفره مشکل کرده است
 
بالا