برگزیده های پرشین تولز

بررسی تخصصی آیفون 8 اپل- Apple iphone 8

nima_it

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2017
نوشته‌ها
146
لایک‌ها
27
سن
36
اپل امسال در دهمین سالگرد عرضه اولین گوشی آیفون خود، از سه گوشی جدید به نام های آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X رونمایی کرد. سه محصولی که می توانند با توجه به مشخصات و قابلیت هایی که در خود جای داده اند، گزینه های مناسبی برای طرفداران این برند محبوب باشند.
این شرکت همانند روال سال های گذشته، آیفون های جدید خود را به قابلیت ها و مشخصات سخت افزاری جدیدی مجهز کرده که زیبایی و افزایش قدرت این دستگاه ها را به دنبال داشته است. اگرچه گوشی های این شرکت مسیر خاص خود را طی می کنند و نسبت به اسمارت فون های موجود در بازار، تفاوت های نرم افزاری و سخت افزاری بیشماری دارند، اما مهندسان این شرکت به منظور عقب نماندن از رقابتی که این روزها در میان کمپانی های تولیدکننده گوشی های هوشمند به راه افتاده، حداکثر توان خود را برای مجهز کردن آیفون های 2017 به قابلیت های و ویژگی های به‌روز، به کار بستند که نتیجه آن را در مدل های آیفون 8 و آیفون X می بینیم. حال در ادامه قصد داریم تا نگاهی دقیق‌تر به آیفون 8 بیاندازیم. با ما همراه باشید.




5208.jpg





محتویات جعبه

· گوشی آیفون 8
· هدفون-هدست ایرپاد وایرلس
· آداپتور هدفون آنالوگ
· شارژر
· کابل مبدل USB به لایتنینگ
· ابزار خارج کردن سیم کارت




5210.jpg





طراحی


5211.jpg






اپل امسال از عرضه مدل های S خود صرفنظر کرد تا از این طریق، به کاربران خود بفهماند که گوشی های جدید این شرکت با تغییرات زیادی همراه شده اند. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، از لحاظ طراحی بیرونی، شباهت زیادی میان آیفون 8 و آیفون 7 وجود دارد. تغییرات اندکی در بدنه این گوشی لحاظ شده که از میان این موارد می توان به اندازه بزرگ تر مدل امسال اشاره کرد که حدود 7 درصد، افزایش یافته است.
همچنین، مهندسان اپل در ساخت بدنه پشتی این گوشی از شیشه استفاده کردند تا بتوانند قابلیت پشتیبانی از شارژ وایرلس را به این دستگاه اضافه کنند. اما خوشبختانه، این شیشه جزو یکی از مقاوم ترین نمونه های موجود در بازار است و به سختی در برابر ضربات، آسیب می بیند. اگر خاطرتان باشد، آیفون 7 در سال گذشته در 5 رنگ مختلف عرضه شد که امسال و تا به این لحظه، این گوشی در سه رنگ خاکستری، نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد. همچنین، قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوخاک نیز در مدل امسال حفظ شده است





5213.jpg






5214.jpg





مقایسه اندازه آیفون 8 با رقبا






5217.jpg


مشاهده متن کامل بررسی تخصصی به همراه قیمت روزآیفون 8 در بازار ایران

 
بالا