برگزیده های پرشین تولز

بررسی تخصصی گوشی سونی اکپریا ایکس زد پرمیوم-Sony Xperia XZ Premium

nima_it

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2017
نوشته‌ها
146
لایک‌ها
27
سن
36
کمپانی سونی چندی پیش از اسمارت فونی جدید به نام اکسریا اکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium) رونمایی کرد
محصولی که از نمایشگر بی‌نظیر 4K و یا دقیق‌تر بگوییم4K HDR بهره می برد و به لطف برخوداری از پردازنده قدرتمند اسنپدارگون 8355، قادر است سرعت اتصال به اینترنت بالایی را برای کاربران به ارمغان آورد.
بار پردازش گرافیکی این گوشی را تراشه آدرنو 540 به دوش می کشد که در کنار جدیدترین پردازنده شرکت کوالکوم می تواند خیال کاربر را از قدرت بالای این دستگاه در پردازش حجم زیادی از اطلاعات راحت کند. همچنین، این گوشی از طراحی بدنه چشم نوازی برخوردار است و در واقع می توان آن را یکی از بهترین و زیباترین گوشی های ضدآبی که تاکنون تولید شده، نامید.
دوربین 19 مگاپیکسلی اصلی این گوشی قادر به ضبط ویدیوهای حرکات آهسته و یا همان اِسلو موشن با نرخ 960 فریم بر ثانیه است و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی آن به قابلیت فوکوس خودکار مجهز شده است. سونی در این محصول از بلندگوهای استریو و همچنین لانچر اکسپریا که مملو از قابلیت های متنوع است، استفاده کرده که می تواند نگاه هر خریداری را به خود جلب کند.
بررسی تخصصی گوشی سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم توسط وب سایت معتبر جی اس ام آرنا انجام شده و توسط تیم دیجی آنلاین ترجمه و تنظیم گردیده است

در صورت تمایل به مشاهده متن کامل بررسی اینجا کلیک کنید
 

فایل های ضمیمه

  • 20.jpg
    20.jpg
    22.4 KB · نمایش ها: 1
بالا