برگزیده های پرشین تولز

بررسی مشکلات با فرم آنلاین

arashdo

Registered User
تاریخ عضویت
2 اکتبر 2009
نوشته‌ها
496
لایک‌ها
13
محل سکونت
http://inapply.com
بررسی مشکلات با فرم آنلاین

سلام دوستان
خیلی از دوستان با اینکه اکثر ادعیه هایی که در سایت وجود دارد,انجام میدن ولی نتیجه نمیگیرن یا سحرشون باطل نمیشه یا مشکل ازدواجشون حل نمیشه یا مشکل مادی حل نمیشه و یا کارشون همیشه گره داره و یا همیشه بیکار هستند و کار براشون جور نمیشه و . . .
خوب برای این منظور باید دو کار انجام داد
یا باید شخصی باشه که موکل جن داشته باشه و شخص موکلشو بفرسته تا از گذشته شما موشکافی کنه و علت مشکلو پیدا کنه که اکثر اوقات وقتی جن نفوذ به گذشته شخص میکنند .گهگداری باعث آزار و ازیت شخص میشن.و بیشتر اجنه ها هم قدرت آنچنانی ندارند و ضعیف هستند و نمیتونند علت را پیدا کنند و ناچار دروغ میگویند.که من اصلا این کار رو ترجیح نمیدم
و دوم اینکه باید شخصی باشه که موکلین قرآنی داشته باشه که این موکلین هم فوق العاده قوی هستند و هم به هیچ وجه دنبال ازار و ازیت نیستند و هیچ وقت هم دروغ نمیگن و همیشه خیر و صلاح بنده های خدا رو میخوان و بهترین راه ها رو هم مطابق با مشکل شخص پیشنهاد میدن.
در طی این چند ماهی که فرم رو بررسی میکردم تعدای از دوستان بعد از اینکه فرمشونو بررسی کردم و نسخه میدادم باز هم نتیجه نمیگرفتند.که من ناچار شدم با استادم صحبتی داشته باشم و ایشون قبول کردند که من بعد از بررسی فرم مشخصاتو به ایشون هم بدم و ایشون یک کتاب قرآن برای شخص بگیرند و علت اصلی مشکلات شخص رو از موکلین قرانی کمک بخوان و همچنین راه حل هایی که مشکلات رو رفع میکنه را هم جویا شوند.
پس اون دوستانی که با نسخه هایی که به ایشان دادم و نتیجه گرفتند که هیچ ولی دوستانی که هنوز نتیجه نگرفتند میتوانندفرم را پر کنند تا بعد از بررسی فرم توسط من و استادم مشکل اصلی را بررسی کرده و همچنین نسخه هایی که مشکلات شما را برطرف میکند را هم ارائه دهیم.
برای پر کردن فرم روی لینک زیر کلیک کنید فقط دقت کنید طبق توصیه های استادم دقیقا اسم شناسنامه ای رو هم قید کنید ودر توضیحات کاملا مشکلات اصلیتونو هم قید کنید
⭐️کسانی هم که مشکل عشقی دارند و ازدواج نکردند هم اسم مطلوب و مادرشان را هم قید کنند و اگر اسم مادرشان را نمیدانند همین که بنویسند مطلوب در کدام شهر قرار دارد کافیه.
خواهشا اینکه جواب بررسیی بین دو تا سه روز طول میکشه که لطفا صبر داشته باشید
جهت پر کردن فرم انلاین روی لینک زیر کلیک کنید
http://4soq.ir/onlinemoaine#


✅http://telegram.me/success786
 

arashdo

Registered User
تاریخ عضویت
2 اکتبر 2009
نوشته‌ها
496
لایک‌ها
13
محل سکونت
http://inapply.com
این فرم تنها فرم آنلاینی هست که مستقیم و سریع جواب داده نمیشه و بر اساس محاسبات نرم افزاری نیست.
در این فرم تمام مشخصات و مشکلاتی که در بخش توصیحات بیان میکنید توسط اساتید برجسته مورد بررسی قرار میگیرد.که این اساتید با استفاده از موکلین قرآنی با مشکلات شما واقف شده و مشکلات شما را بررسی و راه حل رفع مشکلات شما را بیان میکنند و حتی مسائلی که سالها برای شما پنهان بوده را به شما عنوان میکنند
مسائلی چون مالی,خانوادگی, عشقی,کاری,اجتماعی,و . . .
این اساتید با استفاده از چله نشینی و ریاضت توانستند با موکلین قرآنی ارتباط برقرار گرده و با استفاده از راهنمایهای موکلین قرانی و راه حل های انها ,تمام راه کارها برای شما ارسال میشود.

جهت پر کردن فرم انلاین روی لینک زیر کلیک کنید
http://4soq.ir/onlinemoaine#


✅http://telegram.me/success786
 

arashdo

Registered User
تاریخ عضویت
2 اکتبر 2009
نوشته‌ها
496
لایک‌ها
13
محل سکونت
http://inapply.com
ختم آیه الکرسی جهت عزت و مقام وشهرت و ثروت
سلام به همه عزیزان و دوستان گلم
در حال حاضر داریم سالهای اخر 1395 را سپری میکنیم و یک سال هم گذشت.
یک سال از عمر و بهترین سالهای زندگیمون گذشت.این یک سال رو چطور گذروندیم.چه استفاده ای از این یک سال کردیم؟
الان زمان آن فرا رسیده که لیست آمار این یک سال رو بیاریم بیرون .برنامه ریزی که تا پایان سال امسال انجام دادیم را بیرون بکشیم و ببینیم تا کجای برنامه پیش رفتیم؟
خوش به حال دوستانی که طبق برنامه ریزیشون پیش رفتند و از این یک سال بهترین استفاده رو بردند
خوشا به حال دوستانی که در ماه حداقل یک کتاب مطالعه کردند.خوشا به حال دوستانی که دنبال یه تخصص رفتند و یک سال در این تخصص و هنرشون فعالیت کردند.
خوشا به حال دوستانی که در سال 95 تصمیم به ورزش گرفتند و الان سرحال و تندرست هستند.
و اگه هم اون دوستانی که هیچ برنامه و نظمی در این یک سال نداشتند سعی کنند از اول سال 96 آغاز کنید و سالهای پر باری رو رقم بزنند.
⭐️من در این پست میخوام ختمی رو به شما اموزش بدم که با انجام این ختم سی روزه عزت و مقام و شهرت و ثروت برای خودتون رقم بزنید.
این ختم یکی از ختم های ایه الکرسی هست.و برگرفته از ملا محمد باقر مجلسی رحمه الله علیه است.
این ختم هم شرایط داره و باید حتما در این سی روز شرایط را رعایت کنید
جهت ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید
http://citar.ir/ختم-آیه-الکرسی-جهت-عزت-و-مقام-وشهرت-و-ثر/



✅http://telegram.me/success786

http://t.me/inapplyshop فروشگاه
 
بالا