بالاخره بعد از مدتها مركز مخابرات ما هم پاسداران ADSL اومدکجا نوشته که adsl پاسداران راه افتاده. پیش شماره هاش چنده؟ :blink:
بالاخره بعد از مدتها مركز مخابرات ما هم پاسداران ADSL اومدکجا نوشته که adsl پاسداران راه افتاده. پیش شماره هاش چنده؟ :blink:
بالاخره بعد از مدتها مركز مخابرات ما هم پاسداران ADSL اومدراه افتاده يا راه ميفته تو همين هفته هم شاتل ثبت نام ميكنه هم داتك من ISP هاي ديگه رو نميدونم زنگ بزن بپرس .کجا نوشته که adsl پاسداران راه افتاده. پیش شماره هاش چنده؟ :blink:
پارتیه دیگه.. نمیدونم چرا مشترکای 512 هیچکدوم شاکی نیستن..مثه اینکه وایرلس و ADSL این شرکت واسه 512 ها نورالعلی نوره..
در ضمن این قضایای قبض رو 1 روز دیر بریزی ترورت میکنن و قطعت میکنن و اینا رو که نداریم هیچ 7 روز به درخواست خودم قطع بودم پولشو از حسابم کم کردن..
آخ آره، اينش خيلي خوبه که خود بهار سامانه اين کاراشو پيگيري مي کنه وگرنه فکر کنم اون بار که اشتباهي قطع کرده بودن اگه خودم ميخواستم پيگيري کنم هنوز وصل نشده بودمالبته استاد پرشیاناهم سر.یس مالیشون با داتک نیست پس ایشون هم این مشگلات رو ندارن
کلا من الان مجبورم با داتک دارم کنار میام ولی درکل وضعیت افتضاح هستش !!سلام
منم شهید ایت هستم
اینم وضع من
الان 10 روزه نوسان شروع شده
والا تازه وصل شده بود خراب بود ... بعد چند روز دیدم مثل فرفره دارم دانلود میکنم .. بدون نوسان
از راپید دانلود می کردم با همون دانلودر خود بروزرم .. خوب بود ... رو 11 و خورده ای بدون نوسان
بعد چند روز خطم قطع شد زنگ زدم گفت الان درسته میشه و مال چند تا یوزر رو داریم نمیدونم چیکار می کنیم
نگو دارشتن فیلتر ما رو روشن می کردن
من هیچی فیلتر نداشتم .. از روزی که اون لعنتی رو روشن کردن سرعت من نوسان پیدا کرد ..
شیر رو خودشون می بندن بابا
مگه میشه اپلود بدون نوسان و بالا باشه بعد دانلود با نوسان ؟ چه ربطی به مخابرات داره اخه
هر موقع خط مشکل داشت گفتن از مخابراته
واسه رانژه من 13 روز اعصابم رو به هم ریختن
کل داتک شماره موبایل منو دارن به خدا .. زنگ میزنم شماره خطم رو کامل نگفتم باهام سلام میکنن .. میشناسن دیگه
فکر نکنم کسی بیشتر از من زنگ زده باشه به اینا
قسمت پشتیبانی هم اکثرشون می پیچونن به جز دو سه نفر که واقعا کار راه میدازن مثل آقای (صا...) و خانم (اب...)
کارشون درسته
بخش فروش هم که واقعا خسته کننده بود .. برای یه قبض ما 45 دقیقه نشستیم.. هر چی فکر می کنم نمیدونم اینا چیکار می کردن.. مگه دادن یه قبض چقدر طول میکشه ؟
البته نا گفته نماند ما راضی بودیم بشینیم کارمون چی بود ؟ :lol:
قبل از خریدن هر جا گفتیم گفتن داتک .. ما هم خریدیم شد این
به نظر من اگه اینطوری ادامه بدن باید یه فکر اساسی بکنیم .. تا چوب بالا سرشون نباشه درست نمی کنن
پایه بودین نظر بدید چیکار کنیم
اگه نمیخواهی بری اونجا اول زنگ بزن بخش فروش بعد شماره شناسه کاربری تو بگو و بپرس چقدر باید بدی .. دقیق بنویس و شماره حساب بگیر بریز به حساب بعد فیش رو فکس کن اونجا .. البته بعدش زنگ بزنی بگی فیشو فکس کردی بد نیست .. اینا .......
یا ایمیل بزنی (فکر نکنم کسی بخونه .)
میتونی باز زنگ بزنی و بپرسی چقدر شده و بدی پیک ببره ولی فیش رو بخواد بده به پیک برات بیاره باید نیم ساعتی اونجا بشینه بنده خدا
میتونی خودت ببری بدی (پیشنهاد میشه شدید)
هم فیش میگیری هم هیچی دیگه
البته به من چایی هم دادن(آشنایی و هزار درد )
به همه چایی میدن ؟
راستی اخر هر ماه ببر پولو بده مثل اینکه ماه به ماه حساب می کنن و مثل این که 5 ام ماه بعد اگه نداده باشی قطع میکنن خطط رو(یکی میگه 5 ام یکی میگه 15 ام .. نمیدونم)
آقا قربون دستت - خیلی خوب توضیح دادی
فقط یه چیزی - مگه نمیگند هر ماه قبل از تمام شدن اعتبار دوره صورت حساب ماه بعد رو ایمیل می کنند ؟؟ پس چه جوریاست؟!!
ضمنا به نظرتون من مثلا قبل از 30 ام بریزم یا اینکه بگذارم 1-2 ام ؟
کنترل پنلی برای اعضا ندارند که ببینند پرداختشون ثبت شده یا نه؟
اگر فکس کنم به دستشون میرسه یا اینکه مثل هزاران جای دیگه گم میشه و هزار بدبختی؟؟
تشکر
برای من که ایمیل نمی کنن .. والا نمیدونم
زنگ هم نمیزنن و مثل این که قطع می کنن .. کن این ماه 5 ام بردم دادم .. یعنی همون روز که زنگ زدم گفت امروز نیاری فردا قطع میشه
(منظورم اینه زنگ هم نمیزنن بگن و یهو قطع میکنن)
همون 29 30 ام یا 1 ام 2 ام فرقی نداره .. از من میشنوی خودت یه سر برو بده خیالت تخت
چون برنامه ای که برای سیستم های بخش فروش نصبه مثل این که وقتی اونجا میزنه پول رو پرداخت کردی خود به خود برات ماه دیگه رو شارژ میکنه
بدی پیک هم ببره موردی نداره فقط بگو یه کاغذی مهری امضایی چیزی بدن پیک بیاره پس بده که فرداش مشکل پیش اومد بگی پولو دادم
البته من تا حالا نه فکس کردم که پیک برده .. من دوستم اونجا کار میکنه میدم میبره میده
از بقیه دوستان کسی فکس کرده راهنمایی کنه ببینیم چجوریه
صورتحساب رو که ایمیل نمیکنند، فقط یک ایمیل میزنند که تا تاریخ فلان وقت دارید بپردازید وگرنه قطع میشود، ولی برای من معمولا هر ماه صورتحساب را پست کرده اند. که من میرم بانک میپردازم و فیش رو اسکن میکنم و براشون ایمیل میکنم که معمولا هم نمبینند و بدون تلفن زدن و اینها قطع میکنند، اونوقت باید از صبح هی زنگ بزنی و شماره فیشت رو بدی تا چک کنند و دوباره وصل کنند. البته دو بار هست که زودتر از روزی که قطع کنند زنگ زدم و گفتم که ایمیل کردم، دیگه قطع نکردند. فروردین هم زنگ نزدم ولی قطع نکردم، امیدوارم از این به بعد هم ایمیلهاشون رو چک کنند.
مقدار صورتحساب هم که هرماه یکی هست، مبلغ هر سرویس رو بدونید، میتونید بپردازید. مگر اینکه تغییر خاصی توی قیمتها یا مالیات و اینها داده بشه، وگرنه هر ماه ثابت هست.
جز اينکه دو بار در ساعت
سلام
خانم یا آقای دریا والا برای من میل نمیزنن.. شاید اشتباه میزنن .. نمیدونم
دو سه بار برای بخش پشتیبانی میل زدم که سرعتم مشکل داره و این چیزا ولی جوابی ندادن
راستی شما 256 دارید دیگه درسته ؟
میشه منطقه مخابراتیتون رو بگید
خوب خانم هستم
بله درسته 256 دارم و منطقه شهید نصراللهی.
فکر نکنم پشتیبانی جواب ایمیل بده، اصلا فکر نکنم بخونند. وقتی با تلفن جواب درست و حسابی نمیدند دیگه چه انتظاری از ایمیل دارید. اگر مشکل زیادی دارید، حتما به پشتیبانی تلفن کنید و یقه شون رو بگیرید. اگر بدونند که شما اطلاعات دارید و از اینهایی نیستنید که از کامپیوتر و اینترنت چیزی سردر نمیارید، نمیتونند زیاد مچلتون کنند.
[email protected]
این ایمیل بدرد میخوره فقط ، هروقت از پشتیبانی نا امید شدید میل بزنید تا پیگیری کنن چون میل ماله پشتیبانی نیست نمی پیچونن.