سلام
با توجه به افت سرعت كليه سرويسهاي ارخي شركتهاي ديگر، مرجع قانوني رسيدگي و مطلع از اوضاع شركتها به نام سازمان تنظيم مقررات و تنظيمات راديويي كشور اقدام به دريافت شكايتها به صورت الكترونيكي كرده است. البته توسط تلفن هم مي توانيد با بخش هاي مختلف از جمله بازرسي اين اداره تماس حاصل نماييد.
اگر شما سرويسي را با سرعت مشخصي خريداري كرده ايد بايد سرعت دانلود شما همواره بين 80 تا 100 درصد سرعت فروخته شده باشد اگر چنين نيست يعني اگر سرعت خريداري شده برابر 128 كيلوبيت بر ثانيه است بابد با تقسيم بر 8 شما بتوانيد همواره حداقل با سرعت 12 كيلوبايت بر ثانيه دانلود كنيد و حداكثر هم 16 كيلو بايت بر ثانيه. در غير اين صورت شركت كم فروشي مي كند. در ضمن شركت بايد در ازاي قطعيهاي كه ايجاد ميشود به هردليل اعم از برق رفتن در مركز و يا خرابي مخابرات شركت بايد خسارت به شما بپردازد مثلا يا بايد حجم دانلود شما را به عنوان خسارت اضافه كند يا زمان استفاده شما را اضافه كند.
با توجه به روند رو به رشد ارائه خدمات مختلف ارتباطي و مخابراتي كشور اين سازمان در نظر دارد تا امكان دريافت شكايات مصرف كنندگان نهايي را به صورت الكترونيك و از طريق اين پايگاه فراهم نمايد.
. همچنين شماره تلفن 88510403-021جهت دريافت شکايات مشترکين عزيز فراهم مي باشد. - فرم شکايت از شرکتهاي ارائه کننده خدمات اينترنتي
فرم شكايت در سايت سازمان مقررات راديويي
http://www.cra.ir/Complain/main.asp
تلفنهاي سازمان:
http://www.cra.ir/ContactUs/ContactUs.asp