برگزیده های پرشین تولز

برنامه نويسي درگاه پرداخت پرفكت ماني وب ماني بيت كوين پي پال وزرين پال (درگاه هاي ملي و بين المللي)

phpclick

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2017
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
3
محل سکونت
ایران
با سلام و عرض ادب خدمت همكاران و فعالاني كه خدمات و كالاهاي رو به صورت بين المللي عرضه ميكنند
ايميل جهت درخواست (لطفاً درخواست خود را به صورت كامل با امكاناتي كه مد نظر داريد به ايميل زير ارسال نماييد .تا برآورد هزينه شود ).

[email protected]


Perfect_Money.png

پرفکت مانی چیست؟
پرفکت مانی یک سیستم پرداخت جهانی است البته از آن به عنوان یک بانک اینترنتی نیز می توان نام برد و می توان از آن به عنوان تنها سیستم پرداخت جهانی نام برد که نه تنها ایران را تحریم نکرده بلکه بخش فارسی نیز در بین زبانهای رسمی وب سایت این شبکه وجود دارد.
و در بخش فارسی آن علاوه بر لوگویی که طراحی شده نوشته شده پرفکت مانی بهترین سیستم پرداختی برای ایران بزرگ https://perfectmoney.is



webmoney_PNG2.png

وب مانی چیست:
وب ماني (webmoney) یک سیستم پرداخت الکترونیکی سریع است که امکان انجام تراکنش های مالی را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری فراهم می کند. این تراکنش ها بسیار امن، غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی هستند. وب مانی هم اکنون دارای بیش از 29 میلیون کاربر در سراسر جهان است و به تازگی موفق شده است استانداردهای اتحادیه اروپا را نیز برای فعالیت در این قاره بدست بیاورد و انتظار افزایش کاربران اروپایی وبمانی وجود دارد.

وبمانی به مراتب بيشتر و بهتر از بسیاری از سيستم‌های پرداخت الکترونیکی ديگر در جهان تكامل یافته است و به همین دلیل می تواند انعطاف پذیری بسیاری بالای برای خدمت رسانی به مشتریان خود داشته باشد. همچنین به دلیل فعالیت این موسسه بر اساس قوانین جمهوری فدرال روسیه، قوانین مرتبط به تحریم کاربران ایرانی توسط وبمانی اجرا نمی گردد که در نتیجه فرصتی مناسب برای ایرانیان فراهم کرده است تا در بازارهای بین المللی فعالیت کنند.

paypal.png


پي پال چيست ؟
پی پال یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی فعالیت می‌کند. سامانه پی پال، پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و به صورت آنی امکان پذیر می‌کند. این سامانه جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد، همانند چک و حواله پولی است. PayPal هم اکنون یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان است که هزاران نفر از فریلنسر گرفته تا کمپانی‌های بزرگ از خدمات متونع پرداخت و دریافت ارزی آن استفاده می‌کنند. این شرکت در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و اولین سهام آن در سال ۲۰۰۲ به صورت عمومی عرضه شد. در این مقاله به این می‌پردازیم که پی پال چیست و به نحوه آغاز به کار PayPal و تاریخچه آن می‌پردازیم؛ در قسمت دوم این مقاله به بررسی خدمات ارائه شده توسط این شرکت در گذر زمان و همچنین مباحث امنیتی و حفظ اطلاعات کاربران در این سیستم تجارت الکترونیک، خواهیم پرداخت.



bitcoin_logo_transparent_png_13.png


بيت كوين چيست ؟
شبکه‌ای است که تحت کنترل هیچ‌کس نیست. یک شکل جدید از پول دیجیتال است با یک تفاوت بزرگ با سایر پول‌ها؛ هیچ کس آن را کنترل نمی‌کند.

پول‌های معمولی به وسیله بانک‌های مرکزی ایجاد می‌شوند؛ در واقع بانک‌های مرکزی تصمیم می‌گیرند این پول‌ها وجود داشته باشند تا به وسیله‌ آن از دولت اوراق قرضه خریداری کنند. بانک‌ها و شبکه پرداخت آن را به دقت کنترل می‌کنند تا بتوانند از امتیاز آن بهره‌مند شوند. آن‌ها دروازه‌های سیستم مالی هستند. این ارز رمزپایه این رویه را تغییر داده است.

Bitcoin یک شبکه پرداخت غیر متمرکز است؛ یعنی نه یک شخص و نه یک کمپانی روی فرایند تولید و تغییر قیمت آن هیچ کنترلی ندارند. به جای آن، هرکسی روی شبکه کنترل پول خود را بر عهده دارد و هرکسی می‌تواند با دانلود نرم افزار رایگان Bitcoin و اجرای آن روی کامپیوتر شخصی‌اش، روی سیستم مالی Bitcoin تاثیرگذار باشد.

همچنین بیت کوین یک نوع ارز دیجیتال است که به صورت مجازی ساخته و نگهداری می‌شود. کسی آن را کنترل نمی‌کند، چاپ نمی‌شود و به وسیله نرم‌افزاهای رایانه‌ای که در سراسر جهان مشغول حل مسائل ریاضی هستند، تولید می‌شود.




zarinpal_logo_1.png



زرين پال ؟
زرین‌پال اولین پرداخت‌یار پیشگام در ایران است که با سبک و استاندارد جدید در پرداخت آنلاین، مناسب‌ترین سرویس پرداخت الکترونیک برای تمام کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین می‌باشد. ما هر روزه میلیاردها تومان پول را بدون کوچک‌ترین اشتباهی در بستر وب ایران به گردش در می‌آورد.







اگر به دنبال اتصال و كد نويسي درگاه هاي فوق براي سايت خودتون هستيد ميتونيد درخواست خودتون رو به ايميل [email protected]
ارسال كنيد تا برآورد هزينه(بستگي به اسكريپت وبسايت) شود .

 
بالا