برگزیده های پرشین تولز

برند دوربین مدار بسته FLIR SYSTEMS

emadysheyda

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 جولای 2017
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
سن
36
برند دوربین مدار بسته FLIR SYSTEMS

در سال 1978 میلادی بود که شرکت FLIR SYSTEMS در ایالت اورگان ایالات متحده آمریکا به ثبت رسید . می توانیم بگوییم که این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده دوربین مداربسته حرارتی در دنیا شناخته شده است . دوربین های مداربسته حرارتی این شرکت با کیفیت بالای خود توسط صنایع حساس مورد استفاده قرار می گیرد .
7945-7045993-900x350w.jpg

دوربین مدار بسته FLIR SYSTEMSدر حیطه تولید دوربین های مداربسته حرارتی در زمینه دوربین مادون قرمز هم در حال انجام فعالیتی های می باشد و به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان این نمونه محصولات در دنیا می باشد .

در سال 2014 میلادی شرکت دوربین مدار بسته FLIR SYSTEMS این شرکت مانند سال پیش از میان 50 برند برتر محصولات نظارتی در رتبه 7 تولید کنندگان برتر قرار گرفت .

در سال 2014 میلادی درآمد این شرکت حدود ۱٫۵ میلیارد دلار بوده است . شرکت FLIR به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های در حیطه فتاوری و تکنولوژی با دارا بودن بیشتر از 3 ونیم هزار کارمند شناخته شده است.



محصولات شرکت FLIR محدودی گسترده ای از محصولات الکترونیکی را شامل می شود که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است :

دوربین های مداربسته حرارتی
دوربین مداربسته آنالوگ
تجهیزات ذخیره سازی سیستم مداربسته
لوازم جانبی
دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP)
و .....


رنج قیمت دوربین مدار بسته فلیر (FLIR SYSTEMS)

اگر بخواهیم از نظر قیمت به این محصولات اشاره کنیم باید بگوییم این محصولات در رده بالا هستند و البته دارای کیفیت بالا نیز می باشند . اگر شما هم به دنبال یک محصول با کیفیت هستید می توانید از این محصول استفاده کنید اما باید بدانید که هزینه پیاده سازی این محصولات به میزان کیفیت بستگی دارد .



دوربین مداربسته FLIR SYSTEMS ساخت چه کشوری می باشد ؟

شرکت FLIR SYSTEMS دفتر رسمی خود را در کشور آمریکا قرار داده است . این شرکت دارای خط تولید های متفاوتی در محصولات نظارتی و دوربین مداربسته است اما خط تولید این محصول در چین است . در ایران می توانید این محصولات را توسط شرکتهای با اعتبار محصول های نظارتی تهیه کنید .
 
بالا