برگزیده های پرشین تولز

بر طبق تحقیقات معتبر علمی ایرانیان ضریب هوشی IQبسیار کمتری از اعراب دارند

وضعیت
موضوع بسته شده است.

meshkat

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 آپریل 2004
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
0
IQ مردم کشور های مختلف (لیست کشورها بر اساس IQ در ویکی پدیا)
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_IQ

- در اینجا هم می توانید رابطه نژاد با IQ را ببینید.
http://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_intelligence

چنانچه می بینیدهر دو لینک بالا نتایج تحقیقات در جاهای معتبر چاب شده است منابع و مراجع مورد استناد در مقاله های بالا بسیار مستند و معتبرغیر قابل خدشه هستند



1- هدف من از این پست این بود که نشان دهم برخلاف آن چیزی که مرتب در رادیو و تلویزیون می گویند که بچه های ایرانی یکی از باهوش ترین ها در جهان هستند، به هیچ وجه درست نیست و در واقع ما یکی از کودن ترین ها در جهان هستیم و یکی از علل عقب ماندگی ما هم همین است.
2- هر دو لینک نتایج تحقیقات معتبر چاب شده است هر دو لینک بالا نتایج تحقیقات در جاهای معتبر چاب شده است منابع و مراجع مورد استناد در مقاله های بالا بسیار مستند و معتبرغیر قابل خدشه هستند
3- کتاب فوق پیش بینی هایی کرده است که اگر دقت کنید می بینید که متاسفانه در حال تعبیر شدن است.
4 -کتاب می گوید که ضریب هوشی با درامد سرانه نسبت مستقیم دارد (با کورلیشن 0.7 که بسیار بالاست مثلا توجه کنید که کورلیشن ضریب هوشی با حجم قشر خاکستری مغز فقط 0.4 است.)نمونه اش هم ژاپن که بعد از ویرانی جنگ جهانی دوم در عرض یک دهه خود را به ملل پیشرفته می رساند.
5- این که تمام دبیرستانی های یک کشور امتحان بدهند و از بین مثلا صد هزار نفر، پنج نفر انتخاب بشوند و بروند مدال المپیاد جهانی بیاورند اصلا افتخار نیست. کجای دنیا کنکور یا کلاس امادگی المپیاد دارند؟



من البته قبل از اين که به من هم بگيد عرب سوسمار خور بايد بگم ايراني هستم و اصلمون طايفه امون هم از اين ايراني الاصل تر نمي شم. پس عرب نيستم و الزاما هم عرب ها رو دوست ندارم. اما تا جايي که مي دونم عرب ها هم آدم هستند و هيچ مشکلي ندارند. فقط هم عرب هاي حجاز نيستند. همين عرب هاي حجاز اصلشون به قوم يهود فلسطين اسرائيل اردن سوريه و لبنان مي رسه که از ايراني ها و مصري ها هم تاريخ کهن تري دارند. چشم هامون رو بستيم و هي مي گيم قوم آريايي اريايي. مگر غير از اينه که چهار تا چوپون بودن که از آسياي ميانه اومدن؟ من هيچ ژن برتري اي در نژادمون نمي بينم. عرب ها هم اگر منظورتان اين است که دچار تحجر هستن بايد بگم در خيلي از زمينه ها فکر باز تري از ايراني ها دارند و نسل جديدشان (غير از الواط ها و خوش گذاران هايشان) خيلي بيشتر از نژاد پرستي متنفرند به همه ي اقوام احترام مي گذارند و اون طور هم که همه فکر مي کنند دشنم دختران و همسرانشان نيستند. تقريبا تمام رفقاي صميمي پدرم اکثرا فرزند پسر ندارند و يک همسر دارند و اصلا هم مثل ما نمي گن اين ها عجم و مجوس (املا؟) هستند.

ببخشيد طولاني شد، . اعراب نه هيچ برتري اي به ما دارند و نه ما داريم.
نژاد پرستي يعني نژاد ستايي. يعني نژادي رو به هر نحو و به هر وسيله اي برتر دانستن.چه کم چه زياد. چه در مسائل کوچک چه در مسائل کلان. تيتر نژاد پرستانه و جانب دارانه است

من هم امنظورم این نبود که کم هوشی و با هوشی نیست. به هر حال اگر بخوای متوسط بگیری، طبق مناسبات منطقی بالاخره یک کشور بالاتره و یک کشور پایین تره اما این به خاطر نژاد نیست. به خاطر تصادفه و به این مسئله ی اثبات شده (!) که ما از عرب ها برتریم ربطی نداره!
این که تمام دبیرستانی های یک کشور امتحان بدهند و از بین مثلا صد هزار نفر، پنج نفر انتخاب بشوند و بروند مدال المپیاد جهانی بیاورند اصلا افتخار نیست. کجای دنیا کنکور یا کلاس امادگی المپیاد دارند؟
اما من فکر می کنم هوش به بعضی چیز ها مثل هم بستگی داره و این ها هم فاکتور های مهمی هستند. یک سری استعداد ها و توانایی ها هستند که بالقوه هستند و یک سری بالفعل. به نظرم فاکتور هایی که بالا اشاره کردم در بالفعل کردن این استعداد ها در طول زمان نقش مهمی داشته باشن.


ضريب هوش ملل مختلف (البته کتاب منتشر شده سال ۲۰۰۲ میلادی است، يعنی بعد از انتخاب دوباره خاتمی در سال ۲۰۰۱ اوضاع ما خراب بوده!)!
مندرجات ویکی پدیا از یکی از کتابهای معتبر چاب سال 2002 میلادی گرفته شده است
Iran 84/200
 

MacMan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
133
لایک‌ها
1
سن
48
محل سکونت
Dubai
مشکات جان
من به عنوان کسي که ساليانه دارم با اين عربها زندگي ميکنم ميدونم که نه تنها آدم هاي بدي نيستن ، بلکه خيلي هم به ما ايراني ها احترام ميزارن ، دقيقا برعکس ما!... توي همين فروم اگه يه سرچ کني ميبيني که چقدر فحش و بد و بيراه به اين بدبختا دادن. شايد فقط به اين دليل که دارن پيشرفت ميکنن آدم هاي بدي هستن:)
به نظر من هر شخصي که بگه فلان قوم يا نژاد بده يک نژاد پرسته ....
 

daneshmand

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
22
به گرگه گفتند شاهدت کيه؟؟؟ گفت : دمم.
اين ليست هم يا آمريکايي ها نوشتند يا انگليسي ها يا کانادايي ها يا استراليايي ها!!!!
که هر کدوم در حکم دم اون يکي تلقي مي شوند!!!
و چند تا موضوع:
1- حتما اون برادران عرب بحريني که تو سال 2001 بعد از برد ايران ، نمک رو زخممون پاشيدند هم از خوبيشون بوده.... (بدبختا قصدي نداشتند)
2- اگه همون طور که گفتيد به چند تا ليست سر بزنيد بد نيست:
ليست برندگان المپيادها ، ليست اختراعاتي که تو دنيا تحول عظيم ايجاد کرده ، ليست پست هاي رده بالاي دولتي و خصوصي اروپا و آمريکا ، نتايج تست ريون يا همون IQ تو کشورهاي مختلف (احتمالا عرب ها بهتر عمل کردند)
زماني که من اول دبيرستان بودم که تو مدرسمون IQ زير 100 نديدم.... احتمالا من خيلي با هوشم...
IQ خودم 137 بود...
3- شنونده عاقل باشه...
 

ghizh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 آپریل 2005
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
0
محل سکونت
اِصـــــــــــفُهون

ghizh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 آپریل 2005
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
0
محل سکونت
اِصـــــــــــفُهون
یکی اینو اخراجش کنه دوباره داره گند میزنه به اعصاب ما و کل انجمن.
من مطمئنم این یارو نه تنها عرب نیست بلکه بشدت از اعراب متنفره. چون هر دفعه از اعراب دفاع کرده با جمله هاش فقط تنفر ما از اعراب بیشتر شده. حتما هدفش همینه. در ضمن بنده یک جوابیه پای اون لیست ضریب هوشی واسه اون حرامزاده هایی که این لیستو درست کردن زدم. پیشاپیش از همتون عذر خواهی میکنم اما همش عین حقیقت بود و نمیتونستم نگم. کسی که اینجوری داره حقیقتو عوض میکنه لیاقتش همینه.
در ضمن اگه اینقدر ما ضریب هوشیمون پایینه چرا این همه ایرانیا توی زمینه های علمی موفقن. همیشه جزو ده کشور برتر المپیاد بودیم و خواهیم بود. این حرومزاده ها ( اینگیلیس و اروپا و آمریکا و اعراب وهابی و...) شمشیرو از رو واسه ایران بستن. یروز میگن جزایر سه گانه مال اماراته . یروز اسم خلیج همیشه فارسو عوض میکنن حالام این حرومزاده بازیو فردا خدا داند که چه گ*ی میخوان بخورن. یه چیز که واسم خیلی جالب بود ضریب هوشیه این اینگیلیسای حرومزاده ی منگول اسگل. من پسر خالم اینگیلیسه میگه از این ملت هالوتر خودشونن. من نمیدونم چطوری این همه قدرت پیدا کردن. احتمالا بخاطر حرومزادگی و همیشه از پشت خنجر زدنشونه.
دوباره میگم اگه انجا صاحاب داره و بی صاحاب نیست یکی این یارو رو اخراج کنه تابیشتر از این اعصاب ما رو بهم نریخته و انجمن رو به گند نکشونده.
 

esfandiyar2002

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
5 آپریل 2004
نوشته‌ها
8,484
لایک‌ها
7
محل سکونت
TABRIZ
خوب بحث جالبیه..
منم قبلا این مطلبو خواندم...باید گفت با در نظر گرفتن میانگین می توان به نتیجه فوق رسید ولی:
1-باید دید امکانات موجود آیا براستی به تناسب جمعیتی و با برنامه ریزی قبلی توزیع نرمال شده یا خیر؟
حالا یکم بحث سیاسی می شه...منظورم اینه که نسبت هوش تنها به استعداد ذاتی مربوط نمی شه و فاکتورهایی مثل تغذیه و بهره مندی از امکانات متناسب رفاهی و پیشرفت با برنامه ریزی استفاده از ثروت های خدادادی برای رو به بالا بردن ضریب اون در جهت استفاده از ذهن های شکوفا و به بارور رساندن استعدادهای بالقوه مطرح هستند که در جای خود جای بحث دارد...
شرایط اقلیمی و سیاسی و اجتماعی در گذشته نیز بسیار بر این مطلب تاثیر گذار بوده...اگر دقت کنید در قرون گذشته یا همیشه مورد تاخت و تاز بوده ایم یا چپاول و غارت و علت اون هم در شاهراه قرار گرفتن بین تمدن های گوناگون بوده....تنها در دوره هایی اندک و کوتاه این ممکلت روی آرامش بخود دیده و جالب اینکه شاخص فکری اون یعنی ادبیات هم در این دوره رشد کرده...اگر می بینید حافظ و سعدی و امثالهم بوده اند تنها به این دلیل بوده که در اون دوره خاص آرامش بوده و ادبیات به شکوفایی خودش رسیده...
اینی هم که گفتم از تبادل نظر یکی از دوستان فرهیخته دکترای ادبیات که در رشته خود صاحب نظر است شنیدم...
آیا ما اون آرامش خاص برای شکوفایی استعداد های خودمان را داشته ایم و اصلا مجال این کار بوده؟!
بگذریم که الان هم محدودیت های زیادی داریم...
 

ghizh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 آپریل 2005
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
0
محل سکونت
اِصـــــــــــفُهون
بله !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همونطوری که فکر میکردم اینم زیر سر اینگیلیسای حرومزاده ی مادر جن*س . زیر اون لیست ضریب هوشی اگه ادیت رو بزنید یه صفحه میاد که چند تا لینکم توشه. که یکیش اینه :
http://www.rlynn.co.uk/pages/article_intelligence/t4.asp

که اگه به این لینک برید میبینید اصل مطلب از اونجاست. مادر هر چی اینگیلیسیو آمریکائیو استرالیائیو کانادائیه گایی*م. که اکثرا از یه تخم و ترکن.
 

nima178

Registered User
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
882
لایک‌ها
12
محل سکونت
همان جایی که اینجا نیست
بچه ها اين بحريني تند تند اي دي مي سازه
اعصاب ما رو خورد كرده همين امروز يكي ديگه ساخت
تو كشور ما امدين تو فرم فارسي بر ضد خودمون چيز مي نوشتين
اون زماني كه شما تو بيابوناتون دنبال سوسمار مي گشيتنين تمام علم دنيا رو ما توليد مي كرديم
عرب چارپا رو چه به اين غلطا
اين داشنمندان رم مثله دكترا با پوال خريدين حتما
يه روز مي گن چايي براي سلامتي مفيده فصل فروش چايي تمام مي شه ميگن مضره سرطان زاست
بايد در پي يت بنويسن ورد سگ و سوسمار خور ممنوع
 

korosh bozorg

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2005
نوشته‌ها
294
لایک‌ها
7
هر چرت و پرتی رو که نمیشه قبول کرد
من هم فردا میرم توی دانشانامه ی ویکی پدیا مینویسم ایرانیان بهترین ضریب هوشی رو دارن و ....
انسان خرد داره باید به خرد خود مراجعه کنه.
خب
در این میون میشه به دانشی که در ایران هم اکنون وجود داره در دانشگاهها
المپیادهای گوناگون که برگزار میشه
یا دانشهای خاص اشاره کرد که ایران به بیشتر اونها دست پیدا کرده.
همچنین میتوان به بزرگان و اندیشمندان ایرانی از گذشته تا کنون اشاره کرد
و سپس با تازیان سنجید
 

vmf

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2003
نوشته‌ها
506
لایک‌ها
2
سن
39
من هم فردا میرم توی دانشانامه ی ویکی پدیا مینویسم ایرانیان بهترین ضریب هوشی رو دارن و ...

دقیقا !!
همچین لینک گذاشته ، انگار از مقالات ELSEVIER هست !!

بعد هم نمی دونستیم ضریب هوشی و با سطح درامد مرتبط می کنند، انوقت شرق آسیا که مردمانش به تو سری خوری و احمقی معروف اند تبدیل به باهوش ترین افراد شدند !!
بعد هم اصلا ما خنگ ترین ، کودن ترین ، احمق ترین بی شعور ترین و چندتا ترین دیگه هستیم!! کسی مشکلی داره !؟
 

fotocopy

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
9 جولای 2003
نوشته‌ها
2,888
لایک‌ها
42
محل سکونت
چه تحقیق مضخرفی
من چند ساله با مالزیا زندگی میکنم و همه میدونن که هوششون شدیدا کمه !
اونوقت این نوشته IQ ایرانیها کمتر از مالزیایی ها هست ؟!!
احتمالا لیست بر اساس حروف الفبا هست نه IQ
 

ghizh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 آپریل 2005
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
0
محل سکونت
اِصـــــــــــفُهون
عجب حرومزاده هایین این حرومزاده ها. ما هی رفتیم اسرار خوار و مادرهای اینگیلیسی رو اونجا فاش کردیم اونام هی پاک کردن دوباره ما ادیت کردیم دوباره اونا پاک کردن تا بالاخره آی پیمونو بلاک کردن اینم چیزی که واسم نوشتن :

User is blocked
From Wikipedia, the free encyclopedia.

You have attempted to edit a page, either by clicking the "edit this page" tab or by following a red link.

Your IP address is 80.78.132.38. Please include this address, along with your username (if you are a registered user), in any queries you make.

Your user name or IP address has been blocked by Natalinasmpf.

The reason given is:
vandal sockpuppet spree

You can email Natalinasmpf or one of the other administrators to discuss the block. You may also edit your user talk page if you wish. If you believe that our blocking policy was violated, you may discuss the block publicly on the WikiEN-l mailing list. Note that you may not use the "email this user" feature unless you have a Wikipedia account and a valid email address registered in your user preferences.

If you would like to know when the block will expire, please see the block list.

If you need to see the wiki text of an article, you may wish to use the Export pages feature.
[edit]

Innocent?

Sometimes IP ranges or shared proxies are blocked from editing Wikipedia. This means that innocent people sometimes can't edit. If this is the case, it should be explained in the reason given above.

Also, some individual dynamic IP addresses may be blocked, usually for a 24 hour period. Occasionally, users with dynamic IPs will be blocked accidentally, due to that fact that their present IP was previously used by a blocked user.

We apologise for any inconvenience this may cause. If this problem affects you repeatedly, and you would like to help us resolve this issue, you will need to contact a Wikipedia administrator and your internet service provider (ISP). The administrator should be able to obtain the time, date, and IP address used for the inappropriate behaviour in question, and describe what the problem was. You can then pass this information on to your ISP, explaining that you are unable to edit Wikipedia due to the inappropriate actions of another person using this ISP, and ask them to remedy the problem.
[edit]

Just reading?

You are not blocked from reading pages, only from editing them. If you were only intending to read a page and are seeing this message, you probably followed a red link. These are links to pages that do not exist, so they take users to an editing screen. You should have no problem if you follow only blue links.
 

ghizh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 آپریل 2005
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
0
محل سکونت
اِصـــــــــــفُهون
اینم بلاک لیستشون که فعلا ما در اول لیستیم. هورااااااااااااااااااااااااااااا :

# 08:35, 13 January 2006, Natalinasmpf blocked 80.78.132.38 (expires 08:35, 14 January 2006) (contribs) (vandal sockpuppet spree)
# 08:34, 13 January 2006, Natalinasmpf blocked 80.78.132.28 (expires 08:34, 14 January 2006) (contribs) (vandal sockpuppet spree)
# 08:33, 13 January 2006, Natalinasmpf blocked 217.219.50.23 (expires 08:33, 14 January 2006) (contribs) (vandal sockpuppet spree)
# 08:32, 13 January 2006, Curps blocked #81108 (expires 08:32, 14 January 2006) (Autoblocked because your IP address has been recently used by "TooCool". The reason given for TooCool's block is: "vandalism".)
# 08:28, 13 January 2006, Nlu blocked 82.139.12.56 (infinite) (contribs) (Suspected open proxy (as reported by User:Irpen)
# 08:22, 13 January 2006, Will Beback blocked #80862 (expires 08:22, 14 January 2006) (Autoblocked because your IP address has been recently used by "Wallawe". The reason given for Wallawe's block is: "sock of user:Jonah Ayers".)
# 08:15, 13 January 2006, Curps blocked #81106 (expires 08:15, 14 January 2006) (Autoblocked because your IP address has been recently used by "WIKIPEDIA ESTE COMUNISM!". The reason given for WIKIPEDIA ESTE COMUNISM!'s block is: "user...".)
# 08:13, 13 January 2006, Curps blocked WIKIPEDIA ESTE COMUNISM! (infinite) (contribs) (user...)
# 07:42, 13 January 2006, Babajobu blocked 200.60.244.46 (expires 07:42, 14 January 2006) (contribs) (repeated vandalism despite warnings)
# 07:42, 13 January 2006, Pgk blocked 200.60.244.46 (expires 14:42, 14 January 2006) (contribs) (Vandalism, was warned)
# 07:33, 13 January 2006, Shanes blocked 217.6.193.34 (expires 07:33, 14 January 2006) (contribs) (vandalism)
# 07:22, 13 January 2006, Ambi blocked #81101 (expires 01:34, 14 January 2006) (Autoblocked because your IP address has been recently used by "LawAndOrder". The reason given for LawAndOrder's block is: "blatant disruption".)
# 06:48, 13 January 2006, Curps blocked MR TREASON IS PELICAN SHIT COMMUNISM ON (infinite) (contribs) (user...)
# 06:25, 13 January 2006, Fuzheado blocked 24.22.20.119 (expires 06:25, 14 January 2006) (contribs) (KKK vandal)
# 06:23, 13 January 2006, Jimfbleak blocked 68.170.153.154 (expires 06:23, 20 January 2006) (contribs) (vandalism of Owl)
# 06:22, 13 January 2006, Curps blocked #81097 (expires 06:22, 14 January 2006) (Autoblocked because your IP address has been recently used by "I AM GOD". The reason given for I AM GOD's block is: "{{UsernameBlock}}".)
# 06:14, 13 January 2006, Kbh3rd blocked 85.195.123.29 (expires 06:14, 15 January 2006) (contribs) (blatant vandalism)
# 06:06, 13 January 2006, Brian0918 blocked 65.247.226.166 (expires 09:06, 13 January 2006) (contribs) (vandalism)
# 05:56, 13 January 2006, Johnleemk blocked 202.95.81.248 (expires 12:56, 14 January 2006) (contribs) (vandal)
# 05:31, 13 January 2006, The Anome blocked 141.154.201.86 (expires 05:31, 14 January 2006) (contribs) (deliberate vandalism to Internet troll, claims to be one)
 

tintin

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2004
نوشته‌ها
1,806
لایک‌ها
0
اینها همش اراجیفه . عرب نشسته ( یعنی لم داده ) نفتش میفروشه ( یعنی براش می فروشن ! ) بعد هم می لنبونه
( مال مردم رو کوفت میکنه) این تشکیل می ده صبح تا شب یک عرب رو . ببینم این جاییش ضریب هوشی می خواد ؟
نفتشونم که خودشون کشف نکردند بگیم هوششون بوده . آمریکاییها و از همه بدتر انگلیسیهای نامرد بودن
ضمنا بنظر من ویکی پدیا در همه ی موارد بدردبخور نیست چون دانشنامه ی آزاده
 

parisa61

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 دسامبر 2005
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
0
من به عنوان یک کرد با مذهب تسنن از هر چی عربه متنفرم و خدا اسراییل رو برای اذیت اونها یاری کنه.​
 

tintin

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2004
نوشته‌ها
1,806
لایک‌ها
0
دوست من امضات رو عوض کن وگرنه ریپورت می دم
 

korosh bozorg

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2005
نوشته‌ها
294
لایک‌ها
7
به نقل از parisa61 :
من به عنوان یک کرد با مذهب تسنن از هر چی عربه متنفرم و خدا اسراییل رو برای اذیت اونها یاری کنه.​
درود بر هم میهن کردم
 

fotocopy

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
9 جولای 2003
نوشته‌ها
2,888
لایک‌ها
42
محل سکونت
به نقل از meshkat :
1- هدف من از این پست این بود که نشان دهم برخلاف آن چیزی که مرتب در رادیو و تلویزیون می گویند که بچه های ایرانی یکی از باهوش ترین ها در جهان هستند، به هیچ وجه درست نیست و در واقع ما یکی از کودن ترین ها در جهان هستیم و یکی از علل عقب ماندگی ما هم همین است.

شما ممکنه باشی ولی ما نیستیم :hmm:
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا