برگزیده های پرشین تولز

بزرگ ترین Harry Potter Spoil قرن !

Gt_Max

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2003
نوشته‌ها
1,663
لایک‌ها
80
محل سکونت
In Your Pantz
بزرگ ترین HP Spoil قرن !
نه بابا فقط حدسیات خودم از این 7 تا کتابه

160fs969321.jpg


اسنیپ - ولدمورد - بلاتریکس - لوپین - دراکو و اون 2 گارد های چاقش که 100% میمیرن !
نمیدونم اسنیپ رو شک دارم...
قبلش فکر می کردم اسنیپ و دامبلدر با خوردن جوس بدن های خودشون رو عوض کرده بودن و به عبارتی دامبلدور اسنیپ رو میکشه واسه همینه که تو آخر کتاب 6 بدن دامبلدور رو پیدا نکردن... یعنی بعد مردن دامبلدور خودش رو میکشه پشته اون پرده و کسی دیگه نمیدونه اون پرده به کجا ها که راه باز نمی کنه !
icon10.gif

نمیدونم این یه حدسه !
icon10.gif

هاگرید باید بمیره و شاید هرمیون یا رون ...
یه کدوم از اون 2 تا باید بمیره که هری گاهتی پاهتی کنه بزنه لرد رو بکشه !
ولی شایدم نه...
جی . کی تو مصاحبش گفت که من نمیگم کی فقط بگم که 2 تا از کاراکتر های اصلی میمیرن !
نویل لانگ باتم که اصلی نبود !
icon10.gif

ولی اون هم باید تو یه عملیات تخیلی به طرز شرافتمندانه و قهرمانانه ای همون طور که مادر بزرگش می خواست بمیره ! لول ... ولی نه جدی باید بمیره نویل ... نمیره با دستای خودم خفش می کنم.. هر چی باشه نصف اون پیشگویی در رابطه با نویل بود !
از خانواده ویزلی هم یه چندتایی از اونا باید بمیرن... جرج و فرد که زرنگ تر از اون چیزی هستن که خودشون رو قاطی این جور مسایل خیلی خیلی جدی بکن اگرچه که از شر و شور همچین بدشونم نمیاد ولی فکر کنم حداقل یکیشون بمیره...! این طوری تراجدی قشنگ تری میشه... افسانه 2 برادر... که با هم دیگه می خواستن یه مغازه شوخی های ویزلی بزنن ... حالا کدوم میمیره دیگه دست رولینگه و قوه تخیلش...
اون پسر بزرگ ویزلی ها اسمشون چی بود با " پ " شروع میشد اگه اشتباه نکنم ؟ ( پارسی ؟ پرسی ؟ پپسی ؟ ) اونم شاید آخر کاری سرش به سنگ بخوره و به اصلاح آدم بشه... یعنی سورپرایز جالبی میشه اگه یهو تو کتاب آخر عوض بشه و برای کمک حاضر بشه !
ولی جدی... 2 تا کاراکتر اصلی هری و لرد هستن ...
نمیدونم من فکر نمی کنم هری بمیره ولی از طرفی هم اگه نمیره داستان یه جوری تموم نمیشه...
فن های هری توقع دارن داستان های بعدی هری یا کلان بزرگ شدن اون رو بشنون ... اون قدر به رولینگ گیر میدن که کتاب 8 رو هم به نویسه Harry potter 8 : Voldemord Reloaded
نمیدونم ... برای این که 100% کتاب رو تموم کنه هری و لرد باید بمیرن یعنی یه جوری باید یه بلایی سر هری بیاد که دیگه نتونن ادامش بدن... مثلا از گردن به پایین فلج بشه !
icon10.gif

لول نه این هم دیگه خیلی شبیه star wars میشه ...
ولی اخه اون زخمی که روی پیشونی هری هست قسمتی از روح ولدمورد رو توی خودش داره که یه جوری این 2 نفر رو به هم مربوط می کنه ! حتی اگه به خاطر اون زخم هم نباشه خون هری توی رگ های ولدمورد جریان داره و همون داستان عشق مادر هری به خود هری که تو کتاب اول باعث سوختن لرد شدش... ولی حالا که دیگه خون هری تو رگ های لرد هم هستش یه جوری حالا عشق مادر هری شامل حال لرد هم میشه ... که نمیذاره دیگه اون بسوزه !
icon10.gif
حالا نمیدونم سوختنش تو کتاب اول از درد بود یا از حسادت !
ولی هر چی باشه هری و لرد حالا خیلی چیز ها رو با هم مشترک دارن... کشته شدن یکی مردن اون یکی رو به همراه داره ! پس بهتره یه جوری با هم کنار بیان و Happily ever after داستان رو تمومش کنن !
ولی نمیدونم شاید هری همون آخرین چیز باشه ... اسمش چی بود جان بخش ؟ همون horcrux چی میشه به فاسی ؟
شاید هری همون آخرین horcrux بشه و یه جوری خودش رو می کشه تا ولدمورد رو شکست بده و طرز احساسی میمیره ... اوه جینی رو هم شاید با خودش ببره اون دنیا تنها نباشه !
icon10.gif

لول... شایدم همین که لرد میاد ماشه رو بکشه جینی میپره جلو هری و خودش رو sacrifice می کنه ... اون موقع شاید هری دیگه واقعا گاهتی پاهتی بکنه !
icon10.gif

ولی درصد مافقت شرایط با مرگ هری خیلی زیاده.. یعنی 50 درصد که خودش فقط شانس موردن داره تو نبرد با لرد... 25 درصد دیگه هم به خاطر ارتباتش با لرد که شاید اگه اون بمیره هری رو هم با خودش ببره ... این طوری میشه 75% شانس مردن که نسبتا خیلی زیاده واسه یه کاراکتر نقش اول !
یه سورپرایز دیگه می تونه خود اسنیپ باشه که چطوری تو کتاب 6 دامبی رو ول می کنه مره سراغ لردی ... یعنی خودش واقعا یه سورپرایز بود ... به اطلاح کشته شدن دامبی و خیانت اسنیب و رو آوردنش به لردی ... ولی جی. کی باید زرنگ تر از این حرفا باشه سورپرایز اصلی رو تو کتاب 7 نگه داره ... یه جوری که مثلا کل این ها یه نقشه بود و اسنیب به خاطر قولی که به دامبی داده بود اونو می کشه... هر چی باشه اون پیرمرد یه پاش لبه گور بود... به خاطر اون قاقالیلی هم که تو کتاب 6 هری به طور بهش خروند فکر نمی کنم جون زیادی ازش باقی مونده باشه واسه همین از اسنیب قول گرفته بود اگه شرایط فراهم شد و تونستی صحنه سازی بکنی منو بکش ... یعنی این چیزیه که به نظر من رسید..
حتی اگرم این نباشه جی.کی این قسمت رو بدونه یه سورپرایز دیگه ول نمی کنه ... توی 6 تا کتاب قبلی اسنیپ یه جوری دهن هری رو هی به فنا میداد خیلی جالب میشه اگه تو کتاب 7 به خاطر شرایطی که بوجود اومده به خواد به هری کمک کنه که لرد رو بکشه... چون هرچی باشه هری تنها کسی ممکنه باشه که بتونه لرد رو بکشه... اسنیپ هم قطعا از زنده بودن لرد زیاد خوشحال نیست... حتی اگه الان لرد باهاش کاری نداشته باشه قطعا بعد ها به خاطر خیانتی که به لرد کرده بود یقش رو میگیره و میفرستتش اون دنیا... واسه همین شاید یه جوری یه کمکی به هری بکنه ... حتی اگه کمکی هم نکنه جلو پای هری سعی می کنه قرار نگیره
هر چی باشه اسنیپ یه زمانی با مادر هری حسابی این لاو بود ! شاید به خاطر عشق خودش به لیلی هم که شده یه جوری به هری کمک کنه !
تو یکی از همین کتاب های جانبی هری پاتر که خیلی وقت پیش خونده بودم... اسمش " جادوگری از پس چهره رولینگ " بود فکر کنم ! " حافظه اتمی !
icon10.gif
"
توی اون رولینگ اشاره کرده بود که هری توی کتاب آخر یه سری ورد باستانی یاد میگیره که با کمک اون ها میتونه اون هایی که مردن رو زنده کنه یا یه چیزی تو این مایه ها ... و هری با استفاده از اون لیلی و جیمز رو زنده می کنه که تو نبرد با لرد کمکش کنن..
البته اگه این طوری باشه داستان یه خورده زیادی هندی تموم میشه... یعنی یه Happily ever after به معنای واقعی میشه... قاعدتا هری نباید بتونه اون ها رو زنده کنه ! شاید اون مصاحبه یه فیک بوده ... ولی از اسم کتاب جدید Deadly Hollows با این که میدونم ربطی نداره این فکر به ذهنم رسید که شاید تو کتاب 7 بتونه پدر مادرش رو به طور موقت زنده بکنه یا حداقل از روح اون ها برای کمک و شکست لرد استفاده بکنه ...
ولی نباید همچین کشکی هم باشه چون یه همچین اتفاق مشابهی تو کتاب 5 اگه اشتباه نکنم افتاده بود که روح هایی که ته چوب لردی گیر کرده بودن در اومدن و شروع کردن به distract کردن لرد تا تو این واسه هری جسد اون پسره که gay بود رو ورداره و فرار کنه !
پس این دفه باید یه چیز جدید تری باشه وگرنه این طوری یه خورده تکراری میشه !
هرچی باشه باید کتاب رو بخونم تا ببینم چی به چیه ! ایا فقط در همین حد حدس جالب میشن !
ولی جالب تر از اون این میشه که همشون نمیرن یا این که همشون بمیرن !
icon10.gif

ولی اگه هری بمیره یه جوری فن های هری رو بد جوری دپرس می کنه ... نه فقط فن های هری اگه هرمیون - رون - جینی این ها هم بمیرن داستان یه جوری به شکل بدی تموم میشه...
نه فقط اون به خاطر این که خیلی از خواننده های هری پاتر بچه های کوچیک هستن کشته شدن کاراکتر های اصلی که خیلی ها روال زندگی خودشون رو روی اون ها بیس کرده بودن و به نوعی روی اون ها حساب میکردن و اون ها رو رل مدل خودشون میدونستن به هم میریزه و خاطره بدی توی ذهنشون میذاره...
حداقل اینه که اون ها رو اون قدر از زندگی سیر می کنه که وقتی بزرگ شدن به جادوی سیاه رو بیارن و برن و انتقام خودشون رو از رولینگ بگیرن !
icon10.gif

واسه همین مسایل هم که شده رولینگ سعی می کنه کتاب رو به شکل بهتری تموم کنه که یا کسی نمیره و ا حداقل یه چند تایی از کاراکتر های نیمه اصلی که کاراکتر های اصلی رو جهت میدادن بمیرن ... رولینگ زرنگ تر از این حرفاست که تو کتاب آخر یه خاطره بد از خودش به جا بذاره و با یه اسم بد تو ذهن خیلی از خواننده هاش خودش رو باز نشسته کنه ! ( یعنی امید وارم که باز نشسته کنه... مگر این که این 7 سال بستش نباشه ! - رکورد ثروت ملکه انگلیس رو که زد فکر کنم حالا بخواد با بیل گیتس کل بندازه ... اگرچه که دیگه بیل گیتس ثروتمند ترین مرد دنیا نیست ! )
طور دیگه ای که رولینگ می تونه داستان رو به شکل خوبی تموم کنه می تونه این باشه که کاراکتر های اصلی داستان ( هری - هرمیون - رون - جینی ) هر 4 تا زنده بمونن و به خاطر رشادت و دلاوری هایی که داشتن مدیران هاگوارتز بشن یا یه چیزی تو این مایه ها !
هری که 100% ... یعنی 110% با جینی ازدواج می کنه ... چون از توی کتاب 6 معلوم بود که هرمون های جنسیش بد جوری شروع به فعالیت می کردن هر دفه چشم هری به جینی میوفتاد یا هر وقت به اون فکر می کرد یا سعی می کرد فکر نکنه !
یعنی هییییییییییییچ کس دیگه ای جز جینی نمی تونه باشه ! توی کتاب اول اگه دقت کرده باشین و یا واسه اون هایی که کتاب رو نخوندن و فیلم رو دیدن ... جینی خودش از همون بچگی از هری خوشش میومد با این که چیزی رو ابراز نمیکرد و اولین دفه که هری رو توی ایستگاه قطار دید پشت مادرش قایم شد و یه نگاهی یواشکی به هری انداخت و هری هم که اون موقع خودش هنوز یه فنچ بود در جواب یه لبخندی بهش زد !
از همون موقع یه جوری فهمیدم که رولینگ بخت این 2 نفر رو تو آسمونا بسته !
icon10.gif

که خیییییییییییییییییییییلی جالب میشه اگه همچین حدسی درست از آب در بیاد ! جدا از اون...
هری و لیلی میشه گفت کپی رایت جیمز و لیلی می تونن باشن !
هری که خودش کپ باباش جیمزه ولی این طور که گفتن لبخند مادرش رو داره !
icon10.gif

جینی هم از نظر چند تا چیز یه سری شباهت هایی به لیلی داره !
جدا از این که اسم جفتشون هم صدا هستن !
لیلی موی قرمز رنگ داشت ( جالا نه قرمز واقعی ! خرمایی ! ) و جینی موهای نارنجی رنگی داره که بعید نیست تا بزرگ بشه تیره بشه...
و جدا از اون جفتشون هم عاشق هری بودن و هستن... فقط عشق لیلی عشق مادری بود عشق جینی عشق دختری
icon10.gif

برای همین این 2 نفر نماد کامل جیمز و لیلی می تونن باشن و زوج خیلی خوبی رو تشکیل میدن !
از طرفی با اومدن هرمیون تو داستان شک کردم که شاید طرف مقابل هری هرمیون باشه...
معمولا تو داستان های anime یا مانگا یا کلا یه سری از داستان ها این جوری دختر پسر هایی که از بچگی با هم دیگه مشکل داشتن و توی یک جور سوتفاهم یا دعوا با هم آشنا میشم همیشه آخر دعوا یه جوری به هم میرسن ! یکی از نمونه های این مدل داستان ها همون آنه شرلی با موهای قرمز هستش که اگه کتابش رو خونده باشید یا حتی فیلم قدیمیش که خیییییلی وقت پیش ها از تو ایران هم پخش میشد ( با سانسور شدید ! ) دیده باشید یه همچین چیز مشابهی رو میبینید.. همون پسری که توی مدرسه هی مسخرش میکرد و اذیتش میکرد عاشق آنه میشه و تو فصل آخر کتاب با هم ازدواج می کنن و به شکل خییییلی قشنگی داستان رو تموم می کنه...
این وسط هم آشنایی رون با هرمیون تو کوپه قطار با راحتی هری با هرمیون نبود یعنی یه خورده رون سخت تر در اول کار ارتباط برقرار کرد و تو یه قسمتی هم هرمیون رو مسخره می کنه که باعث ناراحتی اون میشه... جدا از اون توی یکی از مراسم های رقص وقتی متوجه میشه که هرمیون با یه پسری از مدرسه دیگه رفته اعصابش قر و قاطی میشه و یه جوری قاطی می کنه که نتیجه ای رو در بر نداره !
icon10.gif

با این که این 2 تا کاراکتر هم زیاد علاقه خودشون رو به هم ابراز نمی کنند ولی از توی مکالمه هایی که تو طول داستان پیش میره میشه یه جوری علاقشون رو و این که به سلامت هم کرمیدن و اهمیت میدن رو فهمید...
در کل با رسیدن جینی به هری... جالب میشه اگه این 2 تا دوست قدیمی هم یه جوری به هم برسن و 4 تایی مدیران اصلی هاگواتز بشن یا این که گوشه نشینی رو اختیار کنن و یه زندگی آروم و بی سر و صدا برای خودشون درست کنن...
icon10.gif


حالا نمیدونم...!
این ها همش تخیلات مغز خراب من بود و چیز هایی که به ذهنم رسید بود تو این مدت ...
روال داستان قطعا نمی تونه از این چند تا کیسی که من گفتم جدا باشه اگرچه شاید چندا چیز دیگه هم باشه که به چشم من نیومده ولی قطعا یه کدوم از اون موارد بالا باید باشه.. حالا کدوم خودم هم هنوز اینو نمیدونم !

در کل ! این فقط حدسیات خودم بود اینو به حساب Spoils یا چیز دیگه ای ندارید لطفا !
icon10.gif



پا ورقی !
------------------------------------------------------------------------------


Harry Potter and the Deathly Hallows
Written by J.K. Rowling

Read by Jim Dale

17 CD's in .mp3 format @ 96 kBit/s

کد:
http://rapidshare.com/files/44399121/Harry_Potter_Audio_Book.txt
http://rapidshare.com/files/44402267/Harry_Potter_and_the_Deathly_Hallows_Txt_Bood.rar


:Books Included
01. Harry Potter and the Sorcerer's Stone.pdf
02. Harry Potter and the Chamber of Secrets.pdf
03. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban.pdf
04. Harry Potter and the Goblet of Fire.pdf
05. Harry Potter and the Order of the Pheonix.
06. Harry Potter and the Half-Blood Prince.pdf

کد:
http://rapidshare.com/files/44399122/Harry_Potter_6_Books.rar
 

یاشار

Registered User
تاریخ عضویت
23 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,356
لایک‌ها
3
سن
36
محل سکونت
Atlantica
جداً که تخیلات جالبی داری :)

ولی به نظر من دامبلدور نمی تونه زنده باشه. غیب شدن عجیب ققنوسش فاکس بعد از مرگ دامبلدور رو چه جوری میشه توجیه کرد؟ چون ققنوسها همیشه به صاحبشون وفادارن! پس قققنوس دامبلدور فقط یه راه داشته اونم اینه که بره اون دنیا پیش دامبلدور... ولی چیزی که مسلمه اینه که دامبلودور به اتون راحتی که به نظر می رسید دُم به تله نداده و می خواسته با مرگش هدف خاصی رو دنبال کنه... مثلاً شاید خودش به اسنیپ گفته بوده که بکشتش تا از اسنیپ به عنوان یک جور جاسوس در بین دار و دسته ولدمورت استفاده کنه!

اگه هری و جینی و همینطور هم هرمیون و رون زنده بمونن که شکی نیست بختشون دو بدو با هم گره میخوره! تو 6 تا کتاب قبلی به حد کافی اشارات مختلفی مبنی بر علاقیق ازلیشون دیده شد! مثل سرخ شدنهای پیاپی جینی جلوی هری یا بعضاً غیرتی شدن رون در مورد هرمیون...

از طرفی با توجه به جادوی عشقی که از مادر هری تو بدن پسرش یادگار مونده به نظر نمی رسه هری به راحتی ازبین بره! یا حداقل اگر هم بخواد بمیره با اون نیروی افسانه ایش یه گله از دار و دسته ولدمورت رو با خودش میبره اون دنیا!

به نظر می رسه کسایی که تو این از بین شخصیتهای فرعی قسمت قربانی میشن پیتر پتی گرو و نویل لانگ باتم هستن که تو قسمتهای به پیوند جادویی خاصشون با هری اشاره شده. این پیوند نمی تونه در پایان ماجرا بی تاثیر باشه! پس من فکر می کنم این دو نفر یه جورایی قربانی میشن. مخصوصاً که هر دو کاراکتر هم به نوعی دست و پا چلفتی و درجه چندم به حساب میان!

یه چیز دیگه هم که احتمالش زیاده زنده بودن سریوس بلک هست. احتمالش خیلی زیاده که زنده و سرحال از پشت اون پرده مخوف سازمان اسرار بیرون بیاد! و یه دیگه پای داستان استفاده از ویژگی گرگینه بودن لوپینه که چون یک نیمه انسان محسوب میشه می تونه با آزاد کردن نیمه انسانیش اونو به شخص در حال مرگی ببخشه و اونو به زندگی برگردونه! حالا این شخص می تونه خود هری باشه در حالی که نیمه جون روی زمین افتاده و نفسهای آخرش رو میکشه...
 

bloody

کاربر فعال علم و دانش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
19 آپریل 2007
نوشته‌ها
1,256
لایک‌ها
17
محل سکونت
IRAN
بابا شما دیگه کی هستین دمتون گرم چه مخی میسوزونید بابت این کتاب...
 

Gt_Max

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2003
نوشته‌ها
1,663
لایک‌ها
80
محل سکونت
In Your Pantz
ممنون...
لووول بقیه بچه ها چی فکر می کنند ؟
فکر می کردم فن هری این دورو ورا بیشتر از این باشه !
 

Gt_Max

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2003
نوشته‌ها
1,663
لایک‌ها
80
محل سکونت
In Your Pantz
کسی هری پاتر بخون نیست اینجا ؟!
لول حدس که می تونید بزنید ! :D
حدسایتتون رو بنویسید
 

aurora

Registered User
تاریخ عضویت
19 نوامبر 2003
نوشته‌ها
199
لایک‌ها
6
محل سکونت
In man's world
من کتاب رو خوندم ! بازم میشه حدش بزنم ؟؟
حالا اگر میخواهی چیزی بدونی اون خط زیر رو هایلات کن :)

اون 2 تا جمله ی اولت دقیقا برعکسش اتفاق می افته ... یعنی اسنیپ تنها کسیه که میمیره///
بگم بازم؟
 
بالا