برگزیده های پرشین تولز

بلاخره يك هنرمند درست پيدا شد!

SherlockHolmes

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 می 2004
نوشته‌ها
3,068
لایک‌ها
825
اينا رو حسين زمان گفته
ميگم چرا تو تلوزيون ديگه نيست نگو............
بعد از شجريان دومين نفري كه جرات كرده اينطوري حرف بزنه
-------------------------------
خدايا سخت است تحمل كردن و دم نزدن آنگاه كه براي فرياد زدن و ضجه زدن هزاران دليل و انگيزه وجود دارد . ماه هاست گوشه اي دور از اين سرزمين اجدادي ام را براي صرفا نفس كشيدن و نه زندگي كردن گزيده ام و حنجره ام را در اوج عطش خواندن و ترانه سردادن به سكوت فراخوانده ام.
در اين دوران سكوت بسيار به گذشته انديشيدم و تاريخ را مكررا ورق زدم و هر چه بيشتر مرور كردم بيشتر رنجور شدم و هر چه بيشتر خواندم بيشتر عذاب كشيدم .
به دانشگاه ها نگاه ميكنم و ياد مي آورم دوران تحصيل خود را . كجاست جنبش و پويايي و حركت ؟ چه بر سر دانشجو و دانشگاه آمده است ؟ كجايند ياران دبستاني ؟ صداي حق طلبانه دانشجو را چه كساني در گلو خفه كرده اند ؟ اين ترس و وحشت حاكم بر اهالي علم و دانش و جهل ستيزي نتيجه چيست ؟
نويسنده در زندان، به جرم نوشتن . روزنامه نگار در زندان، به جرم گفتن . خبرنگار در زندان، به جرم گزارش كردن و فراتر ، با ضربتي به ثتل مي رسد، اگر بيشتر گفته باشد و نوشته باشد .
دانشجو مرعوب كميته انضباطي و اخراج يك پا در كلاس و يك پا در دادگاه .استاد قريب به دو سال بيگناه در زندان آري هم او كه پايش را و عمرش را براي من ، تو و ايران داده است .هم او كه نه پا يش كه عزيزش و برادرش را نيز داده است .
عجيب است كه علماي ما براي ريشه كن كردن هنر موسيقي فتوا مي دهند . كلاس آموزش موسيقي را مخل آرامش و مخالف اخلاق و دين مي دانند و در شهري مثل كاشان يك شبه تيشه بر ريشه اين هنر مي زنند ولي براي اين همه ظلم و بيداد كسي فتوا نمي دهد . براي مبارزه با اعتياد جوانان كسي فتوا نمي دهد . همان جوان را كه براي رهايي و دوري از فضاي مسموم حاكم به فراگيري يك هنر لطيف و روحيه ساز پناه آورده با كمال بي رحمي از كلاس هنري محروم و دربدر و آواره در جامعه رهايش مي كنند .
و ما باز هم به راحتي از كنار اين خبر مي گذريم ، دستان يك جوان زنداني يك روز قبل از اتمام دوران محكوميت به دليل شكنجه قطع شد . خدايا اين درد را با كه بگوييم ؟ با شمايم شما كه در پشت قداست خود ساخته مخفي شده ايد آيا به اين كلام معصوم اعتقاد نداريد كه : بترسيد از فرياد مظلوم كه اگر بر آيد تا عرش خدا بالا مي رود .
من به عنوان يك هنرمند در غربت نشسته و خسته و زخمي از رنج ياران با صداي بلند فرياد مي زنم كه اي قدرت به دستان ، حكومت با كفر باقي مي ماند ولي با ظلم باقي نمي ماند . ظلمي كه بر امثال هاشم آغاجري ، اكبر گنجي و عباس عبدي و ... رفت بي پاسخ نمي ماند
 

fotocopy

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
9 جولای 2003
نوشته‌ها
2,888
لایک‌ها
42
محل سکونت
ایول
آلبوم نازی جون شو گوش دادین؟
 

iranvig

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2003
نوشته‌ها
433
لایک‌ها
6
سن
55
عجب خري اين زمان ، بدبخت اگه فتوا بدن مواد مخدر حرامه پش خودشون چيكار كنن (بايد يواش بكشن) يه غلطي كردن مشروب رو حروم كردن حالا توش موند.
 

ghaboli

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 آپریل 2004
نوشته‌ها
51
لایک‌ها
0
اتفاقا فضاي خيلي خوبي ايجاد شده
همه جوونها ميتونن برن پايگاههاي تابستاني و هنر تواشيح رو ياد بگيرن
 
بالا