برگزیده های پرشین تولز

بلیط هواپیما استانبول

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38

یکی از ملزومات تور استانبول هوایی ، تهیه بلیط استانبول است . ایرلاین های متنوعی بلیط هواپیما استانبول را ارائه می دهند اما پرواز ایران ایر به استانبول بخاطر قیمت پایین و پروازهای متعدد در طول هفته ، طرفداران بیشتری دارد . درضمن با توجه به اینکه پروازهای استانبول هم بصورت چارتری و هم بصورت سیستمی ارائه می شود ، میتوانید بلیط لحظه آخری استانبول تهیه کنید .
airline_tickets_to_istanbul_2turkey-qpr.jpg

بلیط هواپیما استانبول

در هنگام رزرو بلیط استانبول با توجه به موارد مختلف می توان بلیط ارزان استانبول تهیه کرد . همانطور که می دانید ایرلاین انتخابی ، زمان رزرو بلیط و … در قیمت بلیط استانبول رفت و برگشت تاثیر گذارند . اگر برنامه مشخصی برای سفر به استانبول ندارید بهترین راه برای رزرو یک بلیط ارزان ، استفاده از بلیط لحظه آخری استانبول با ایرلاین های ارزان قیمت است در ایام هفته ممکن است بلیط رفت و برگشت استانبول چارتر هم پیدا شود . اگر می خواهید یک پرواز با کیفیت را تجربه کنید پرواز ماهان گزینه خوبی ست . قیمت بلیط استانبول ماهان کمی گرانتر است اما معمولا بدون تاخیر صورت می گیرد .

airline_tickets_to_istanbulturkey-qpr.jpg

قیمت بلیط استانبول رفت و برگشت

اطلاعات مهم بلیط استانبول :

  • مدت زمان پرواز تهران استانبول : 3 ساعت و 2 دقیقه می باشد .
  • فاصله هوایی تهران تا استانبول: 2043 کیلومتر می باشد .
  • در طول هفته ، 7 پرواز تهران استانبول ایران ایر در تمام روزها و در ساعات مختلف از فرودگاه امام ***** به فرودگاه آتاتورک استانبول انجام می شود .
  • در طول هفته ، 7 پرواز استانبول تهران ایران ایر در تمام روزها و در ساعات مختلف از فرودگاه آتاتورک استانبول به فرودگاه امام ***** انجام می شود .
  • مقصد پروازهای تهران استانبول می تواند فرودگاه آتاتورک و یا فرودگاه بین المللی سابیها می باشد .
نکات مهم در زمان خرید بلیط استانبول :

در زمان خرید بلیط استانبول توجه به الویت ها ، خرید بلیط را برای شما راحت تر می کند . مثلا اگر قصد رزرو بلیط ارزان استانبول را دارید می توانید از پروازهای چارتری و لحطه آخری ایرلاین ایران ایر و آفر بلیط استانبول بهره مند شوید . بطور کلی در زمان رزرو بلیط استانبول باید به مسیرهای پرواز به استانبول ، برنامه پروازهای استانبول و روزهای پرواز به استانبول ، بلیط های چارتر استانبول ، بلیط های سیستمی استانبول ، مدت زمان پرواز به استانبول ، پروازهای مستقیم استانبول ، ساعات پرواز به استانبول ، ارزانترین بلیط هوایی استانبول ، مقدار بار مجاز بلیط هواپیما استانبول ، چگونگی کنسلی بلیط استانبول و ایرالاین های مختلف ارائه دهنده بلیط استانبول دقت کنید . توجه داشته باشید در حال حاضر امکان تهیه بلیط تهران استانبول ، بلیط اصفهان استانبول ، بلیط شیراز استانبول ، بلیط مشهد استانبول و بلیط تبریز استانبول وجود دارد که در رفاه گردشگران نقش بسزایی دارد .

ایرلاین های فعال در مسیر تهران استانبول :

ایرلاین های مختلفی روزانه از تهران به استانبول پرواز دارند . پرواز تهران استانبول از طریق ایرلاین های خارجی و داخلی از جمله شرکت هواپیمایی ترکیش ، شرکت هواپیمایی پگاسوس ، شرکت هواپیمایی آسمان ، شرکت هواپیمایی اطلس جت ، ایرلاین ماهان ، شرکت هواپیمایی ایران ایر صورت می گیرد . البته با وجود ایرلاین های مختلفی که در مسیر تهران استانبول پرواز دارند ، ایرلاین ایران ایر با توجه به قیمت مناسب و ساعات پروازی متعدد ، بهترین گزینه می باشد . فراموش نکنید بلیط استانبول با پرواز ایران ایر را می توان بصورت چارتری و یا لحظه آخری نیز تهیه کرد . بلیط های چارتر استانبول معمولا قیمت مناسب تری دارند .

airline_tickets_to_istanbul_1turkey-qpr.jpg

آفر بلیط استانبول

airline_tickets_to_istanbul_4turkey-qpr.jpg

بلیط لحظه آخری استانبول

ترانسفر از فرودگاه های استانبول به مرکز شهر :

اگر بلیط تهران استانبول را تهیه کرده اید داشتن اطلاعاتی در زمینه خروج از فرودگاه و رفتن به مرکز شهر به شمل کمک خواهد کرد :

1 – چطور از فرودگاه آتاتورک استانبول به میدان تقسیم برویم ؟ برای اینکه از فرودگاهآتاتورک در قسمت اروپایی به میدان تکسیم بروید می توانید از وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی ، اتوبوسهای ویژه HAVATAS ، شاتلهای HAVAS و مترو استفاده کنید . در پایین ترین طبقه سالن ورودی فرودگاه آتاتورک ، ایستگاه مترو قرار دارد و شما میتوانید از طریق خط قرمز رنگ M1 به میدان تکسیم بروید . خط شماره 96T اتوبوس نیز به میدان تقسیم میرود .

2 – چطور از فرودگاه سابیها به میدان تکسیم برویم ؟ این فرودگاه بین‌المللی استانبول در بخش آسیایی استانبول قرار دارد و شرکت حمل و نقل هاواش وابسته به شرکت ترکیش ایرلاینز از میدان تقسیم ، کوز یاتاغی (در بخش آسیایی) و شهر ازمیت به صورت مرتب در ساعات مختلف مسافران را به فرودگاه می‌رساند . در خطوط اتوبوسرانی فوق هر نیم ساعت یک اتوبوس به مقصد فرودگاه و بالعکس حرکت می‌کند . مدت زمان رسیدن از میدان تقسیم به این فرودگاه بین‌المللی استانبول با اتوبوس‌های شرکت هاواش تقریباً ۱ و نیم ساعت است .
 
بالا