برگزیده های پرشین تولز

بهبود بخشیدن تبلیغات آنلاین با رعایت چند نکته

behidoco

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 می 2017
نوشته‌ها
48
لایک‌ها
3
محل سکونت
اصفهان
قسمت اول :

بدون شک همه می دانند که بنر تبلیغات برای موفق شدن فعالیت تجاری از اهمیت بالایی برخوردار است. این روزها با توجه به گسترش اینترنت عکس ها و بنرهای تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. این روزها تبلیغات زیاد در صفحات سایت ها منجر به این می شود که کاربر به راحتی به صفحه ای که نیاز دارد دست پیدا نکند و این موضوع موجب ناراحتی آن شود. بعضی مواقع کاربران نه تنها با بستن تبلیغات به آنها توجه نمی کنند بلکه با نصب نرم افزارهای خاص آنها را بلاک کرده!

تمام این ها گفته شد تا شما متوجه اهمیت جذب افراد از طریق تبلیغات شوید. البته برای این کار چالش های زیادی وجود دارد که شما باید با تلاش زیادی از پس آنها بر بیایید! بنرها همچنان یکی از روش های موثر برای موفقیت تجارت هستند ولی برای دست یابی به این موفقیت شما باید از طراحی خوب و منحصر به فردی برخوردار باشید

با توجه به این موضوع ما اینجا نکاتی را ارائه می دهیم که در این موفقیت شما موثر خواهند بود :
اصول پایه :

اجازه بدین اول با اصول پایه ای شروع کنیم که برای هر بنری مورد نیاز است :

  • عبارات ارزشمند
در بنر شما باید جملاتی وجود داشته باشد که دارای ارزش بالایی باشند. چرا که این جملات باید رد نگاه اول کاربر را متقاعتد کرده تا به آن تبلیغ توجه کنند. باید توجه کنید که این جملات باید به گونه ای منحصر به فرد برای شما انتخاب شوند.

  • جذابیت کافی
بنر شما باید به اندازه کافی جذابیت داشته باشد تا فرد با نگاه به آن جذب آن شود. بنابراین داشتن مولفه ای بصری مناسب برای داشتن بنری موثر دارای اهمیت زیادی است. در نظر داشته بایشد که فضای شما برای طراحی بنر بسیار کم است. بنابراین باید به تصاویری که انتخاب می کنید توجه داشته باشید. در واقع داشتن تصاویر بیش از حد ممکن است کاربر را دلزده کرده و از توجه به تبلیغ شما خودداری کرده. بنابراین در انتخاب آنها عناصر زیبایی شناسی را مورد توجه خود قرار دهید.

  • نام تجاری
یکی از عناصری که باید در برند شما ذکر شود نام تجاری شرکت شماست. در واقع نام تجاری شما موجب افزایش اعتماد مشتری نسبت به تبلیغ شده و می تواند آن را متقاعد کند که به آن توجه نماید. در واقع بنری که شامل نام تجاری شما باشد باید معرف نوع تجارت شما و هدف شما از آن باشد.

  • عملکرد
نحوه تبلیغ شما دارای اهمیت است. توجه داشته باشید برخی از کاربران از کلید زدن برر روی یک بنر و رفتن به صفحه ای دیگر احساس راحتی نمیکنند. در واقع آنها نمی خواهند به صفحه دیگری منتقل شوند! برای ادامه این مطلب قسمت دوم مقاله را مطالعه فرمایید

ادامه دارد …
منبع:بهیدو
 
بالا