برگزیده های پرشین تولز

بهبود بخشیدن تبلیغات آنلاین با رعایت چند نکته

behidoco

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 می 2017
نوشته‌ها
48
لایک‌ها
3
محل سکونت
اصفهان
قسمت دوم :

همانطور که در قسمت قبل گفته شدداشتن بنری با طراحی مناسب شامل اطلاعات کافی می تواند یکی از عوامل موفقیت تجارت شما باشد.

چند راهنمایی اضافی :
نکاتی که در قسمت قبل بیان شد نکات اولیه ای بودند که شما برای طراحی بنر خود باید به آنها توجه کنید. ولی در این قسما ما نکات اضافه تری را برای شما آورده ایم که بد نیست موقع طراحی آنها را مد نظر خود داشته باشید :

سادگی :
توجه داشته باشید که بعضی مواقع سادگی یک پیز می تواند موجب موثر تر بودن آن باشد. توجه داشته باشید که بنر شما نمی تواند ساز بزرگی داشته باشد بنابراین تنها از اطلاعاتی استفاده کنید که اطلاعات مناسبی را از فعالیت شما در اختیار افراد قرار می دههند.

ثبات :
به این نکته توجه داشته باشید که بنرهایی که شما برای شبکه های اجتماعی ، کانال ها و سایت های خود به کار می برید باید دارای یک نوع پیوستگی و ارتباط باشند. توجه داشته باشید اگر کاربر شما با کلید کردن بر روی تبلیغ به صفحه دیگری می روند ، اطلاعات صفحه بعدی هماهنگ با تبلیغ شما باشد. در صورتی که این نکته رعایت نشود کاربر گیج شده و ممکن است بنر شما علیه موفقیت شما عمل کند.

پیشنهادات :
در صورتی که بنر شما حاوی پیشنهادات خاصی برای افراد باشد می تواند در قانع کردن آنها برای مراجعه به سایت شما می تواند موثر باشد. به عنوان مثال جملاتی مثل حمل و نقل رایگان در صورت خرید این محصول!

آزمایش کردن :
راه های مختلفی برای طراحی یک بنر موفق برای تجارت شما وجود دارد. اما وقععا اینکه کدام یک می تواند برای شما موفق و موثرتر باشد کار ساده ای نیست. یکی از روش هایی که به شما کمک میکند این است که بنرهای مختلف را حاوی طلاعات گوناگونی امتحان کنید تا موثر ترین آنها را برای تجارت خود پیدا کنید!

بنرتبلیغاتی همیشه یکی از سخت ترین روش ها برای جذب افراد بوده است. توجه داشته باشید که رعایت نکات اولیه که در قسمت قبل بیان شد می تواند افراد را راضی نماید. نکته مهم دیگر محتوای بنر شماست که باید حاوی هدف شما و اطلاعات کافی از تجارت شما باشد. این اطلاعات باید به صورت مختصر و مفید به کاربر ارائه شوند!برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله دیگر ما را به عنوان ” چند نکته ابتدایی برای داشتن تجارت دیجیتال موفق” را در ادامه مطالعه فرمایید.
منبع:بهیدو
 
بالا