برگزیده های پرشین تولز

بهترین ارتوپد تهران

moti74

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 جولای 2019
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
28
بهترین ارتوپد تهران چه کسی است؟

بهترین ارتوپد غرب تهران
متخصص ارتوپد چیزی است شاید روزی برای همه ما، نیاز شود و اگر شما در جستجوی”بهترین ارتوپد تهران” و یا “بهترین ارتوپد شهر” خود هستید حتماً این مقاله را بدقت مطالعه کنید.
همه ما در جستجوی این هستیم که بهترین خدمات را دریافت کنیم و وقتی موضوع خدمات پزشکی و یا جراحی به میان می‌آید بدون شک وسواس و دقت ما در یافتن بهترین ها بیش از پیش می شود. مسائل و مشکلات ارتوپدی جزو گروهی از بیماری ها هستند که طیف وسیعی از افراد جامعه را درگیر میکنند.
کودکان ممکن است دچار بیماری های مادرزادی مثل پا چنبری و یا دررفتگی مادر زادی لگن و یا سایر بیماری ها شوند. افراد جوان به تواتر به آسیب های ورزشی مثل پارگی منیسک و یا رباط های صلیبی دچار میشوند و افراد میان سال و مسن تر به انواع آرتروز ها و گرفتاری های کاف شانه ای درگیر می‌شوند.
در نتیجه به کرات این سوال از سوی افراد مطرح میشود که متخصص ارتوپد غرب تهران و یا بهترین ارتوپد اطفال شهر کیست؟
و از آنجایی که باور عمومی این است که بهترین ارتوپد یا بهترین جراح زانو را باید در پایتخت یافت در نتیجه به حستجوی “بهترین ارتوپد تهران” و یا “بهترین جراح زانو تهران” پرداخته میشود. جالب تر اینکه افراد بر این اساس و با همین واژه در موتور های جستجو (search engines) مثل گوگل به پرس و جو می پردازند. یعنی در گوگل عبارت “بهترین ارتوپد تهران کیست؟” و یا “جراح زانوی خوب تهران” را سرج میکنند!

قبل از هر چیز
قبل از هر چیز باید بدانید که گوگل و یا سایر موتورهای جستجو قادر به تشخیص اینکه چه پزشکی خوب است و چه پزشکی خوب نیست نخواهند بود و در صورتیکه اطلاعات زیر را در اختیار نداشته باشید بدون شک در جواب سرچ خود گمراه و سردرگم خواهید شد. موتور چستجوی گوگل بسیار هوشمند است اما در مقابل این سرچ به شما صفحه هایی را پیشنهاد میدهد که قبلا تحت همین عنوان بیشترین مراجعه و به عبارتی بیشترین کلیک را داشته اند و این به هیچ عنوان مترادف این موضوع نیست که این صفحه ها متعلق به بهترین پزشکان میباشد.
بالعکس در مقابل بطور معمول در اولین گزینه های سرچ گوگل به صفحه هایی برخورد میکنید که متعلق به سایت های پر بازدیدی میباشند که خود با دریافت هزینه این پزشکان را ثبت نام کرده و بر اساس میزان مبلغی که در مقابل این ثبت نام دریافت میکنند نام این پزشکان را در اولویت سرچ خود قرار میدهند.

گول تبلیغات را نخورید!
در واقع آنچه که شما در پاسخ این سوال دریافت میکند که “بهترین ارتوپد تهران” یا “بهترین هر تخصص” دیگری کیست بطور ساده لیستی از افراد هست که بیشتر برای تبلیغات خود پرداخت کرده اند…!!! مشکل دیگری که با این صفحه ها مواجه میشوید این است که شما کلمه ارتوپد را با هر واژه دیگری هم سرچ کنید باز نام همین پزشکان پیشنهاد خواهد شد. به عنوان مثال شما دنبال “بهترین ارتوپد بیمارستان میلاد” هستید یا دنبال “جراح ارتوپد بیمارستان تامین اجتماعی” هستید ولی باز این سایت ها نام همان گروه از پزشکان را به شما معرفی میکنند که بیشترین هزینه تبلیغات را پرداخته اند و بطور معمول ممکن است که اصلا در آن بیمارستان فعالیت نکنند.
دلیل این سردرگمی این است که سایتهای تبلیغاتی پزشکان به کلمه های بعدی سرچ شما اصولا توجهی نمیکنند و تنها در مقابل کلمه “بهترین ارتوپد” نام پزشکانی که بیشترین پرداخت را کرده اند را ارائه میکنند. از آنجایی که این سایت ها، بدلیل تعداد زیاد پزشکان و مراجعین بیشترین کلیک را دارند موتور گوکل در سر لیست پیشنهادات خود لیست پزشکان ارائه شده توسط این سایت ها را به شما ارائه میدهد که الزاما همانطور که اشاره شد منطبق با هدف سرچ شما نمی باشد.

متخصص ارتوپد خوب چه ویژگی هایی دارد؟
در نتیجه منطفی ترین روش برای یافتن بهترین جراح ارتوپد مورد نظر این است که بعد از پرسش و جستچو نسبت به گروهی از پزشکانی که دوستان و و یا آشنایان را مورد ویزیت قرار داده اند آنهایی را انتخاب کنیم که دارای این ویژگی ها باشند:

برای بیمار خود وقت بگذارند و به حرف های آنها گوش فرا دهند
بسیاری از ما پزشکان بدلیل مشغله و کار زیاد به حرف های بیماران خود گوش نمیدهیم در حالیکه قدم اول در تشخیص صحیح بیماریها کسب شرح حال دقیق بیماری و حالات و علائم همراه آن است. ظاهر خیلی از بیماریها هم از نظر بالینی و هم از نظر بررسی های رادیولوژیک و آزمایشگاهی میتواند شبیه باشند و توضیحات بیمار است که کلید های با اهمیتی در اختیار جراح قرار میدهد که هم تشخیص و هم قدم های درمانی را پایه گذاری کند.

معاینه دقیق
بعد از کسب شرح حال، معاینه دقیق بیمار از اصول بسیار مهم در رسیدن به تشخیص درست و انتخاب روش درمانی مناسب میباشد. معاینه بالینی ارتوپدی بطور معمول از حالتی شروع میشود که بیمار ایستاده است و در مراحل بعدی ممکن است از شما خواسته شود که روی لبه تخت یا صندلی بنشینید و در آخر معاینه در حالتی به اتمام میرسد که مانورهای ارتوپدیک را در حالت خوابیده بر روی تخت به انجام برسد.

توضیح کامل در مورد تشخیص و روشهای درمانی
در کشورهای پیشرفته از معمول ترین ویژگی هایی که یک پزشک جراح خوب را متمایز میکند این است که پزشک تشخیص بیماری را همراه با دلائل تشخیصی خود با بیمار در میان میگذارد و علاوه بر این از شدت و پیش آگهی عارضه و بیماری اطلاعات اساسی را در اختیار بیمار قرار دهد. بهترین جراح های دنیا آنهایی هستند که تشخیص خود را بر روی برگه گاغد به بیمار خود ارائه داده و راهنمایی های لازم را در خصوص اینکه چگونه در مورد بیماری در فضای اینترنت به جستچو بپردازد را بعمل آورد.
چرا که هرچقدر که افراد اطلاعات خود را در مورد بیماری خود افزایش دهند نتیچه درمان بشدت مورد تاثیر قرار میگیرد. اگر چه این واقعیت در مورد همه تخصص های پزشکی صدق میکند اما در مورد جراحی ارتوپدی این مسئله بطور ویژه صدق میکند چرا که این آموزش ها میتواند در روش زندگی, ورزش ها و فعالیت ها روزمره و غیره تاثیر بگذارد و از نتیجه درمان را به مراتب بهبود بخشد.

توضیح در خصوص جراحی و عوارض آن
یک ارتوپد خوب چنانچه گزینه جراحی را برای بیمار خود انتخاب کند بایستی در مورد شیوه جراحی و عوارض و میزان درگیری بیمار بعد از عمل و سایر اطلاعاتی که به هر شکلی ممکن است برای فرد مهم باشد آکاهی های لازم را دراختیار بیمار قرار دهد. علاوه بر این نسبت به گزینه های جایگزین چراحی و یا غیر جراحی نیز باید توضیحات کامل داده شود. به عبارت دیگر برای برخی از بیماری ها بیش از یک روش جراحی وجود دارد که از نظر هزینه ها، مدت اقامت در بیمارسنان، نتیجه عملکردی و سایر موارد با یکدیگر متفاوت هستند.
به عنوان مثال برای پارگی رباط های زانو ممکن است بیش از یک گزینه جراحی وچود داشته باشد (گرافت هامسترینگ، گرافت تندون پاتلا و یا آلوگرافت از جسد…) که از نظر هزینه و نتیجه و بازتوانی بعد از عمل با هم متفاوت هستند. تمام این روشها ممکن است از نظر علمی کاملا صحیح باشند اما برای انتخاب نهایی نظر فرد بیمار بسیار مهم است.

بهترین متخصص ارتوپد کسی است که تا آن جا که امکان دارد از عمل جراحی خوداری کند!
بهترین ارتوپد ها آنهایی هستند که بلافاصله تصمیم به جراحی نمیگیرند! بطور معمول از بین گزینه های درمانی آنچه که بیش از همه با ریسک همراه است گزینه ای است که تهاجمی تر بوده و به جراحی ختم میشود. هرچند که اقدام به جراحی در بسیاری از موارد اجتناب ناپذیر است اما جراحان خبره علاقمند هستند که تیغ جراحی را به عنوان آخرین اقدام انتخاب کنند و در حد امکان از سایر گزینه های درمانی مثل دارو، تزریق های موضعی، فیزیوتراپی و سایر موارد غیر تهاجمی استفاده کنند.

توضیح در خصوص روش های جایگزین جراحی
اگر یک جراح برای بیمار خود یک روش جراحی را توصیه میکند لازم است که بطور کامل در مورد اینکه اگر جراحی صورت نگیرد چه انتخاب و گزینه های جایگزینی وچود دارد توضیح داده و پیامد هر یک از این روش ها را با بیمار در میان بگذارد. به عنوان مثال اگر فردی به علت کمر درد به یک جراح ارتوپد مراجعه کرده و تشخیص دیسک بین مهره ای مطرح است باید این اطلاعات به فرد داده شود که در صورت عمل کردن احتمال بهبود به چه میزان است و در صورت عدم درمان جراحی میزان درد و ناتوانی به چه میزان بیمار را تهدید میکند.

نتایج درمان بخصوص اعمال جراحی قبلی چشمگیر باشد
یکی از مهمترین ویژگی های یک ارتوپد خوب این است که نتایج درمان های جراحی و غیر جراحی قبلی نیز خوب باشد. اینگونه اطلاعات را میتوان از بیماران قبلی که به این پزشک مراجعه کرده اند (از آشنایان و یا از افرادی که در روز اتاق انتظار پزشک نشسته اند) سوال کرد.

در دسترس بودن متخصص ارتوپد بعد از ارائه درمان بخصوص درمان های جراحی
برای دست یافتن به بهترین نتایج بخصوص بعد از درمانهای جراحی, باید ارتباط بین بیمار و پزشک بخوبی حفظ شود تا به محض بروز عوارض جراحی بموقع تشخیص داده شود و قبل از مسائل جدی به درمان آن پرداخته شود. برخی از این عوارض ممکن است به نتیجه درمان ارتوپدیک مربوط باشد مثل عفونت یا جسبندگی ولی برخی از عوارض جراحی های ارتوپدی ممکن است فراتر از عضو مورد عمل بوده و زندگی بیمار را تهدید کند. به عنوان مثال بروز هر گونه تنگی نفس و یا درد عضلات پشت پا بعد از اعمال جراحی میتواند مقدمه شروع آمبولی ریوی بوده که به خودی خود میتواند براحتی زندگی افراد را به خطر بیندازد و کشنده باشد.
در نتیجه باید فردی را به عنوان بهترین ارتوپد شهر شناخت که از تمام شیوه های ارتباطی مثل تلفن و شبکه های اجتماعی مثل واتس اَپ و تلگرام استفاده کرده و ارتباط خود را با بیماران بالاخص بعد از جراحی ها حفظ کرده تا از نتیجه درمان و عوارض احتمالی مطلع شود.
 

modernyanni

مدیر کل بازارچه_ فروشنده معتبر
مدیر انجمن
مدیر کل بازارچه
تاریخ عضویت
30 ژوئن 2009
نوشته‌ها
6,879
لایک‌ها
1,815
محل سکونت
جایی همین نزدیکی
خوب اینا تجربی هست و با مراجعه و ویزیت ونتیجه درمان مشخص میشه ؟

خوب نتیجه ؟؟

حالا چه کسی هستن ایشون ؟؟؟

واقعا کسی از دوستان میتونه پزشک حاذقی رو معرفی کنن ؟؟؟

ممنون
 

moti74

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 جولای 2019
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
28
میتونید برید تو سایت یا پیج ایشون و فیلم های بیماران و جراحی هاشون رو ببینید
قطعا اگه پزشک حاذقی نبودن، فیلم عمل هاشون رو منتشر نمیکردن و مردم از ایشون راضی نبودن
شما خودتون کسیو میشناسید؟ یا کسیو توصیه میکنید؟
 

moti74

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 جولای 2019
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
28
خوب اینا تجربی هست و با مراجعه و ویزیت ونتیجه درمان مشخص میشه ؟

خوب نتیجه ؟؟

حالا چه کسی هستن ایشون ؟؟؟

واقعا کسی از دوستان میتونه پزشک حاذقی رو معرفی کنن ؟؟؟

ممنون

میتونید برید تو سایت یا پیج ایشون و فیلم های بیماران و جراحی هاشون رو ببینید
قطعا اگه پزشک حاذقی نبودن، فیلم عمل هاشون رو منتشر نمیکردن و مردم از ایشون راضی نبودن
شما خودتون کسیو میشناسید؟ یا کسیو توصیه میکنید؟
 
بالا