برگزیده های پرشین تولز

بهترین بازی های آندرویدی + عکس + دانلود (شما هم بهترین بازی رو که انجام دادید بزارید)

Ho3eiN-Kh

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
312
لایک‌ها
16
Traffic Racer 1.7 نسخه پول بی نهایت
4129.jpg

http://dl.androidsara.com/games/car...raffic.Racer.v1.7.mod_www.androidsara.com.apk
 

B.l.a.c.k

Registered User
تاریخ عضویت
23 مارس 2014
نوشته‌ها
115
لایک‌ها
27
سن
34
سلام خدمت دوستان عزیز
توی ای تایپک قصد دارم بهترین و زیباترین بازی های آندروید رو که ارزش دانلود و بازی کردن رو دارند قرار بدم
از شما دوستان عزیز هم در خواست میشه بهترین بازیه آندرویدی که انجام دادید رو بذارید واسه بقیه

اول از خودم شروع میکنم ، بهترین بازی هایی که من انجام دادم اینا هستند:


1 -
بازی Pudding Monsters عنوان جدید شرکت Zeptolabs است که به خاطر بازی Cut the Rope بسیار معروف شده است. حالا این شرکت با یک بازی پازلی دیگر همانند Cut the Rope می‌خواهد باز هم شما را سرگرم کند، و البته در این کار هم موفق بوده است. Pudding Monsters داستان پودینگ‌هایی است که می‌خواهند با یکدیگر متحد شوند تا آدم‌ها آن‌ها را نخورند! بازی با ظاهری ساده و در عین حال با جلوه‌هایی زیبا شما را تا آخرین مرحله از بازی همراهی می‌کند! این بازی نیاز به اندروید ۱.۶ وبالاتر دارد.

Pudding-Monsters.jpg


دانلود


2-
Ski Safari جایی است که حیوانات ، بهمن و ژانر اکشن کنار یکدیگر گرد آمده اند تا تجربه یک گیم پلی جدید را برای شما به وجود آورد . قهرمان داستان ما از خواب عمیق خود برخواسته است اما خطر بهمن او و کوه های اطراف را تهدید می کند . سون ( قهرمان داستان ) تنها یک راه برای اینکه از پایانی یخی فرار کند دارد و آن چیزی جز کمک گرفتن از حیوانات نمی باشد . هر یک از حیوانات دارای قدرت و ویژگی های خاص خود می باشند که با بهره گیری از هر یک در جای خود می تواند سرعتی بیشتر را تجربه کنید و البته از مرگ نیز بگریزید !
بازی بسیار جذاب Lane Splitter که شما در این بازی در نقش موتورسواری هستید که باید در کمترین زمان از بین ماشین ها سبقت گرفته و به مقصد برسید. کنترل موتور در اتوبان بسیار آسان و لذت بخش بوده و همین نکته به جذابیت بازی افزوده است.
Lane-Splitter.jpg


لینک دانلود :

Lane Splitter_4.0.2 مارکت ایرانی اندروید





4-
Jetpack Joyride یک بازی زیبا و جذاب است که آغاز کردن آن چند ثانیه بیشتر طول نخواهد کشید اما ساعت ها شما را به خود سرگرم می سازد . جت پک خود را برداشته و ماجراجویی آسمانی تان را شروع کنید . در این بازی شما نقش Barry که یک قهرمان می باشد را بر عهده گرفته و به آزمایشگاه مخفی دانشمندان شرور رفته و آنها را از انجام کارهای شیطانی بازدارید .

Jetpack-Joyride.jpg

دانلود



5-

بدون شک سری Need for Speed یکی از بهترین تجربه‌های ماشین‌سواری در کامپیوتر و کنسول است و سالهاست سری‌های متنوعی از NFS برای کنسول‌های گوناگون عرضه می‌شود. از بین نسخه‌های موبایل این بازی عنوان Most Wanted تا این لحظه جدیدترین آن‌ها به‌شمار می‌رود.در این بازی تلاش شده است تا اوج هیجان در رانندگی را تجربه کنید. گرافیک بازی و افکت‌های آن نیز باعث شده است تا این عنوان یکی از باگرافیک‌ترین بازی‌های ریسینگ برای موبایل باشد. در این بازی به‌روز‌ترین اتومبیل‌های جهان را می‌توانید برانید. همینطور در این بازی همانطور که از اسمش بر می‌آید تعقیب و گریزهای فراوانی در انتظار شما است و در حین بازی شما به یکی از اهداف اصلی پلیس برای دستگیری تبدیل خواهید شد! در این بازی همچنین قابلیت‌هایی برای ارتقا و شخصی‌سازی خودرو در نظر گرفته شده است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

1_need_for_speed_most_wanted.jpg


فایل دیتای بازی باید در محل زیر قرار داده شود:
sdcard/Android/data/


لین دانلود فایل apk :
http://dl.downloadha.com/ali/2012/10/NFS Most Wanted 1.0.28 Android - APK (www.Downloadha.com).zip

لینک دانلود دیتا برای همه ی پردازنده ها:
http://dl.downloadha.com/ali/2012/10/NFS Most Wanted 1.0.28 Android - Data (www.Downloadha.com).zip

در بیشتر سایت ها گفته شده این بازی بهتر از آسفالت 7 هستش



منتظر بازی های بیشتر باشید...
شما هم بهترین بازی هایی را که انجام داده اید بگذارید
با تشکر

GALEXY S DUOS 2 به نطرت اینو میکشه دانلود کنم؟
 

argonbuy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
22
بازی اندروید زامبی ها Zombies: Run or Kill 2.4.4
در بازی اکشن

Zombies.png


دانلود بازی اندروید زامبی ها فرار یا کشتن درست از شروع این بازی، شما باید دو هدف بسیار ساده که در آن شما نیاز به کتک زدن زامبی ها برای جلو رفتن و زنده ماندن تا زمانی که به سلامت به مقصد برسید. در طول بازی، زامبی محیط بسته هراسی است که شروع به رشد می کنند و ترس در این دیدار، در حال افزایش است و توسط انبوهی انسان زندهاحاطه شده است.
دانلود بازی
 

argonbuy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
22
بازی اندروید ماهیگیری Super Fishing 1.1
در پازل



بازی ماهیگیری Super Fishing 1.1 برای اندروید یکی دیگر از بازی های ماهیگیری می باشد که به تازگی ارائه شده است . او ماهیگیری در قایق خود، اگر او حرکت می کند بیش از حد نزدیک به ابر حلق آویز بر او، او به احتمال زیاد توسط رعد و برق زده می شود، نیز، هستند junks وجود
دانلود نرم افزار
 

argonbuy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
22
بازی اندروید Raging Thunder 2 1.0.15
بازی مسابقه ای



Raging Thunder 2 1.0.15 تندر خشمگین ۲ شما را به معبدهای فراموش شده، سواحل استوایی، کوه‌های برفی و نقاط بی‌نظیر دیگر جهان می‌برد بازی ماشین تندر خشمگین یکی از بهترین بازی های سبک ماشین سواری در اندروید می باشد. جاده های انتخابی در این بازی زیبا و متنوع هستند و شما در این بازی جاده هایی از قبیل: سواحل گرمسیری، برفی، کوهستان ها و طیف وسیعی از مناظر خیره کننده دیگر در سراسر جهان میبینید.
دانلود بازی
 

argonbuy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
22
بازی اندروید Formula Cartoon All-Stars 2.0
در بازی مسابقه ای

logo.png


به مسابقات اتوموبیل‌رانی ستارگان خوش آمدید! شما به بزرگترین شبکه کاراکترهای کارتونی که اقدام برگزاری تورنومنت های سرعتی نموده اند دعوت شده اید. در بازی اندروید Formula Cartoon All-Stars همه شخصیت های کارتونی مورد علاقه شما در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر در مسابقاتی هیجانی و پر زد و خورد به رقابت می‌پردازند.
دانلود بازی
 

argonbuy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
22
بازی اندروید Wind-up Knight 2 1.0
در بازی اکشن



گرافیک بالا و گیم پلی روان همه در یک بازی ۳ بعدی و ماجرایی بی نظیر! آیا از نسخه اول بازی Wind-up Knight لذت برده اید؟ اگر چنین است پس نسخه دوم این بازی را که ادامه نسخه اول می باشد را از دست ندهید. نسخه جدید بازی با گیم پلی جدید، جهانی بزرگتر، مکانیک دیوانه کننده و مراحل بیشتر بازگشته است! پریدن و شمشیر زنی تاکنون در هیچ بازی اندروید به این خوبی نبوده است.
دانلود بازی
 

argonbuy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
22
بازی اندروید بسکتبال Real Basketball 1.8
نوشته شده توسط admin در 2014/03/15 . نوشته شده در بازی ورزشی



Real Basketball 1.8 برنامه‌ای برای طرفداران بسکتبال یک بازی اندروید اعتیاد آور و جذاب می باشد هیجان و جذابیت یک مسابقه واقعی را با این بازی تجربه کنید شخصیت‎های واقعی و تجربه‎ای تکرار نشدنی که برای طرفداران بسکتبال طراحی شده است که در آن قادر خواهید بود در 6 حالت متفاوت بازی نمایید. قابلیت آنلاین بازی به شما این امکان را می دهد که با تمامی بازیکنان سراسر دنیا به رقابت بپردازید. همین حالا به جمع طرفداران این بازی بسکتبال با گرافیک سه‌بعدی و واقعی بپیوندید.
دانلود بازی
 

argonbuy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
22
بازی اندروید Candy Crush Saga 1.25.3
در بازی های تفننی



Candy Crush Saga 1.25.3 در بازی اندروید کندی کراش ساگا با تیفی وآقای تافی همراه شوید. معمایی خوش‌مزه و اعتیاد‌ آور با صد‌ها مرحله. یک رقابت جذاب و خوش مزه در دنیای شکلات ها و آبنبات ها، این بازی را به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل کرده است. بیش از۴۰۰ مرحله مختلف برای شما در بازی قرار دارد و شما باید با جفت کردن اشکال پازل ها را حل و امتیاز خود را افزایش دهید. رقابتی شیرین را با دوستانتان آغاز کنید و مراحل قفل شده بازی را باز کنید. بازی ساده و سرگرم کننده کندی کراش با محیطی رنگارنگ و دوست داشتنی، برای داشتن لحظاتی شاد در اختیار شما قرار گرفته است.
دانلود نرم افزار
 

argonbuy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
22
بازی اندروید پروفسور بابو Professor Baboo 1.0.2
در ماجرایی



بازی اندروید پروفسور بابو سال ۱۹۳۰، پروفسور بابو معروف در دانشگاه باستان شناسی درس می دهد. او همیشه دوست دارد دانش آموزان کنجکاو و باهوش خود را شگفت زده کند! یکی از دانشجویان او دوروتی است که بسیار کنجکاو و باهوش می باشد.
دانلود بازی
 

B.l.a.c.k

Registered User
تاریخ عضویت
23 مارس 2014
نوشته‌ها
115
لایک‌ها
27
سن
34
و اینکه گوشیم galexy d duos 2 هستش اگه میشه با اطلاعاتش نکا کنین ببینین بازی های دیتا دار تا چند مگ رو میتونه به راحتی بکشه
 

mehdiima

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 آپریل 2014
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
7
سلام!
یه بازی هست استراتژیک باید هواپیماهارو رو سر دشمنا که همشون تانک هستن هدایت کنی و نابود کنی قبل اینکه مسیر رو طی کنن!
اگه کسی اسمشو میدونه بگه یا بذاره برای دانلود!
خیلی وقته دنبالشم!
 
بالا