برگزیده های پرشین تولز

بهترین بازی های آنلاین ۲۰۱۸

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25


امروزه بازی های آنلاین یا به اصطلاح مولتی پلیر از محبوبیت چشم گیری برخوردار شده اند و به همین سبب استدیوهای ساخت بازی های آنلاین گوشی در رقابت شدیدی با هم دیگر هستند.

اوج هیجان و رقابت را میتوان در این بازی ها تجربه کرد. جایی که میتوان با هزاران و شاید میلیون ها نفر کاربر آنلاین از سرتاسر دنیا به رقابت پرداخت. بازی هایی که برای وقت ما برنامه ریزی میکنند و به اصطلاح صاحب وقت ما شده اند در زندگی مدرن و در دنیای خیالی بازی ما را ساعت ها سرگرم میکنند.

در ادامه ی پست میخواهیم به معرفی بهترین و محبوب ترین بازی های امسال ۲۰۱۸ که بصورت مولتی پلیر و آنلاین میشوند بپردازیم.





Critical Ops – عملیات وخیم

Critical Ops – عملیات وخیم بازی محبوب و فوق العاده در سبک بازیهای اکشن، تیراندازی و تفنگی از استودیوی بازی سازی Critical Force Ltd برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود.

این بازی ، یک بازی حادثه ای کاملا جدی در سبک تیراندازی و از زاویه دید اول شخص است که در آن باید هم سرعت عمل بالایی داشته باشید و هم از مهارت های تاکتیکی خود استفاده کنید و دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید.

جذابیت بازی Critical Ops در آن است که شما هم می توانید در یک عملیات خطرناک در نقش نیروهای ضد تروریست با تروریست ها بجنگید و هم در نقش تروریست ها بازی کنید و همه جا را داغون کنید.

در این بازی میتوانید با دوستان تان متحد شوید و همراه با یکدیگر علیه ترویست ها بجنگید و تمام تلاش تان را بکنید تا بیشترین امتیاز را بیاورید و به صدر جدول بیشترین امتیازات بازی برسید! اگر از علاقه مندان به بازیهای تفنگی هستید به هیچ وجه Critical Ops را از دست ندهید.


لینک دانلود
دانلود بازی Critical Ops



CLASH ROYALE – کلش رویال
کلش رویال چهارمین بازی تیم سوپر سل سازنده بازی های محبوب کلش آف کلنز ، هی دی و بوم بیچ است. این بازی پر طرفدار جزو بهترین بازی های آنلاین ۲۰۱۸ به شمار میرود.

شاید پس از افت چشمگیری که بازی کلش آو کلنز بعد از آپدیت بزرگ در مارکت گوگل پلی و البته تمام نقاط دنیا داشت، سوپر سل را مجبور کرد که از بازی جدید خود رونمایی کند تا بلکه دید نسبتا منفی که نسبت به بازی کلش و البته اهداف این غول بزرگ بازی سازی در بین کاربران ایجاد شده بود از ذهن گیمر های دنیا کمرنگ شود.

در این بازی شما باید با تخریب برج های پادشاهی حریف تاج پادشاهی را به کسب کنید و با بدست آوردن chests دستاوردهای جدید با باز کنید.همچنین می توانید در این بازی همانند کلش آو کلنز قبیله ای برای خود تشکیل دهید.

بازی کلش رویال یک بازی مالتی پلیر کارتی (به اصطلاح Card Collection) است که در آن می توانید به صورت رو در رو با حریفانتان به طور ریل تایم (همزمان و دوئل) مبارزه کنید. در این بازی هم هدف ارسال نیروها به سمت **** دشمن برای تخریب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آنهاست.

ویژگی های بازی Clash Royal اندروید :
  • بدست آوردن chests برای باز کردن پاداش های جدید
  • امکان تشکیل قبیله (Clan) و اشتراک گذاری کارت ها و دفنس با هم قبیله ای ها
  • به چالش کشیدن هم قبیله ای های (Clanmates) با قابلیت دوئل دو نفره
  • ساخت نیروی های خود برای نبرد با مخالفان و سایر پادشاهان
لینک دانلود
دانلود بازی کلاش رویال



Final Fantasy Brave Exvius
Final Fantasy Brave Exvius اخرین نسخه منتشر شده از مجموعه بزرگ و موفق سری بازی های فاینال فانتزی و جزو بهترین بازی های آنلاین ۲۰۱۸ می باشد که توسط کمپانی معروف Square Enix منتشر شده است. همانطور که میدانید این کمپانی بازی های بسیار معروفی در رزومه کاری خود ثبت کرده که با یک جست و جوی ساده در گوگل مشخص می شود.

بازی هایی از قبیل Hitman GO، Tomb Raider II ، Deus Ex GO، Lara Croft: Guardian of Light، Deus Ex The Fall و بسیاری از بازی های دیگر. بازی با هدف مخاطب جهانی ساخته شده است که از کاراکاتر ها و استایل قدیمی نسخه های کلاسیک فاینال فانتزی استفاده کرده که سبکی جدید از نقش افرینی را ارائه می دهد.

داستان بازی Final Fantasy Brave Exvius در یک دنیای فانتزی می باشد، جایی که دو نیروی قدرتمند یعنی Vision و Lapis در تعادل هستند. Vision مظهر افکار و احساسات مردم است و Lapis دنیایی می باشد که تمام کریستال های جادویی در ان قرار دارد.

به لطف این دو نیروی ماوراء طبیعی مردم یک زندگی عالی داشته و در صلح و ارامش به سر می برند. با این حال بعضی اوقات صلح می تواند اشتباه تلقی شده و تاریکی روشنایی را ببلعد! دنیای Lapis سقوط کرده و به مرز نابودی نزدیک می شود که…

لینک دانلود
دانلود بازی Final Fantasy Brave Exvius



Sky Force Reloaded
Sky Force، محصول استودیوی اینفینیت دریمز (Infinite Dreams)، یکی از شناخته‌ شده‌ترین مجموعه‌ها برای سیستم‌ عامل‌های دستگاه‌های موبایل بوده است. این سری که از سال ۲۰۰۴ با ورود به دستگا‌ه‌های Symbian در میان بازیکنان محبوب‌ شد، اینفینیت دریمز را برآن داشت تا با حفظ هسته اصلی این بازی سرگرم‌کننده،‌ نسخه‌ای ویژه به نام Sky Force Reloaded را برای اندروید و آیفون عرضه کند.

با گذشت پنج سال و با ورود سیستم عامل iOS به مرور هر دو نسخه Sky Force، راه خود را به سایر پلتفرم‌های محبوب دنیای بازی‌های موبایل باز کردند. البته این پایان کار Sky Force‌ و اینفینیت دریمز نبود و با آغاز همه گیر شدن اندروید از سال ۲۰۱۰،‌ دارندگان این سیستم عامل نیز توانستند به تجربه Sky Force بنشینند. اکنون با گذشت ۱۰ سال از انتشار Sky Force Reloaded، اینفینیت دریمز نسخه‌ای فوق‌العاده و به اصطلاح ریمیک شده را از این بازی shoot ’em up منتشر کند.


لینک دانلود
دانلود بازی Sky Force Reloaded



Respawnables
Respawnables بازی در سبک اکشن و سوم شخص است که از جذابیت فوق العاده ای برخوردار است. این بازی توسط کمپانی بازی سازی DIGITAL LEGENDS ENTERTAINMENT برای گوشی ها و تبلت های اندروید در گوگل پلی منتشر شده است که در آن شما به یک تیرانداز حرفه ای تبدیل خواهید شد. در بازی اندروید رایگان Respawnables باید بتوانید با استفاده از اسلحه های مختلفی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت به جنگ دشمنان رفته و آنها را نابود کنید.

ویژگی های بازی Respawnables اندروید:
– بیش از ۶۰ آیتم مختلف با امکان سفارشی سازی
– بیش از ۳۰ اسلحه مرگبار و کشنده
– امکان ارتقاء دادن مهارت ها در طول بازی
– وجود دستاوردهای مختلف برای افزایش سرعت بازی
– مکان ها و نقشه های مختلف
– طراحی شده با شخصیت های کارتونی شگفت انگیز
– دارای گرافیک سه بعدی خیره کننده و عالی
– امکان به اشتراک گذاری امتیازات در فیس بوک و توییتر

لینک دانلود
دانلود بازی Respawnables


118فایل
 

palettewebdesign

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2019
نوشته‌ها
54
لایک‌ها
7
سن
29
خیلی ممنونم بابت محتوایی که نوشتید:):)
 
بالا