برگزیده های پرشین تولز

بهترین داروخانه های آنلاین ایران

meysam8967

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 می 2016
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
11
سن
35
بهترین داروخانه آنلاین ایران


قبل از آغاز همه گیری ویروس کرونا استفاده از سرویس های آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی فروش کالا و خدمات تا حدودی بین مردم کشورمان جا افتاده بود اما با گسترش این ویروس خطرناک و شروع قرنطینه و تعطیلی بسیاری از مراکز خرید حضوری، استفاده از فروشگاه‌های آنلاین چندین برابر افزایش یافت. اکنون شاید بتوان گفت حجم بسیار زیادی از خریدهای مردم از سامانه های خرید اینترنتی انجام می گیرد. در این بین داروخانه‌های آنلاین با توجه به نیاز شدید مردم به اقلام بهداشتی و دارویی و مکمل با اقبال بسیار خوبی روبرو شدند.

داروخانه اینترنتی یا آنلاین چیست؟

داروخانه اینترنتی در دنیا داروخانه‌هایی هستند که مستقل از حضور فیزیکی به ارائه خدمات و محصولات حوزه دارو می‌پردازند. به دلیل حساسیت بالای این بخش و رگولاتوری موجود، این بخش با سایر خدمات و محصولات بسیار متفاوت است. در سایت داروخانه های اینترنتی، محصولات به صورت کامل و با جزیاتی مانند ترکیبات، نحوه مصرف، تاریخ انقضای محصول و ... درج شده است.

بهترین داروخانه‌های آنلاین ایران

در این قسمت به بررسی چند داروخانه اینترنتی خوب ایران می پردازیم.


داروخانه آنلاین شبانه روزی دکتر آزاده سالم

آدرس: drsalem.ir


داروخانه شبانه روزی دکتر آزاده سالم یکی از داروخانه‌های بزرگ و معتبر محله صادقیه و بلوار فردوس در غرب تهران است. این داروخانه یکی از داروخانه‌های منتخب دانشگاه علوم پزشکی است که تأمین طیف وسیعی از داروهای بیماران از جمله داروهای شیمی درمانی، انسولین و ... را برعهده دارند.

در وب سایت داروخانه اینترنتی دکتر آزاده سالم شما می‌توانید انواع کرم دست و صورت، شامپو، خمیردندان و مسواک، لوازم مادرو کودک، تجهیزات پزشکی و انواع مکمل لاغری و ویتامین را با مجوز سازمان غذا و دارو خریداری کنید. داروخانه دکتر آزاده سالم، یک داروخانه آنلاین شبانه روزی در تهران با ارسال فوری به سراسر ایران است.

داروخانه مثبت سبز

آدرس: mosbatesabz.com

داروخانه آنلاین مثبت سبز بهمن ماه 1394 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل فراهم آورد.

داروکده

آدرس: darukade.com

داروکده وب سایت رسمی داروخانه مرکزی جمالزاده است. داروکده تمامی محصولات قابل ارائه در داروخانه ( به غیر از دارو ) را پوشش میدهد . به صورت کلی محصولات ارائه شده در داروکده شامل محصولات آرایشی , بهداشتی , مکملهای لاغری , غذای کودک و نوزاد , ارتوپدی و تجهیزات پزشکی می شود .

داروخانه آنلاین

آدرس: darookhaneonline.com

داروخانه آنلاین به صورت کلی زیر مجموعه داروخانه شبانه روزی دکتر زهرا شهبازی میباشد. داروخانه آنلاین با مشاوره تخصصی در زمینه بدنسازی و مشاوره تخصص در زمینه پوست و مو و استفاده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت رایگان در خدمت شما عزیزان میباشد.

منبع : ویرگول
 
بالا