برگزیده های پرشین تولز

seobartar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2015
نوشته‌ها
39
لایک‌ها
4
سن
46
محل سکونت
تهران
انجام پایان نامه و پژوهش، اولین گام مهم در عرصه ی علم و دانش و نخستین تلاش جدی برای یک نوشتار پژوهشی است. در عمل، پایان نامه نشریه ای علمی و یادبودی دائمی از توانمندی دانشجوی مقطع تحصیلات تکمیلی، به عنوان یک پژوهشگر و راوی دانش است. هدف اولی پایان نامه، به عنوان یک فعالیت علمی و پژوهشی، متقاعد کردن ممتحن است به این که شما در پژوهش خویش، تلاش کافی و ارزشمند نموده اید.

موضوع پایان نامه

یکی از مسائل اصلی و مهم در انجام پایان نامه ارشد و انجام پایان نامه دکتری انتخاب عنوان مناسب برای پایان نامه می باشد. انجام پایان نامه به بهترین نحو در گرو انتخابموضوع مناسب برای پایان نامه می باشد.


نگارش پایان نامه

نگارش و دفاع پایان نامه یکی از شرایط فراغت از تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری است. اما از آنجا که معمولا پایان نامه نخستین کار تحقیقی مفصل و جدی دانشجویان است،اغلب آنان در انجام این کار با دشواری مواجه می شوند.


ساختار پایان نامه

برای انجام پایان نامه باید از ساختار پایه ای پایان نامه پیروی کرد. یکی از اهداف اصلی نگارش پایان نامه دراصل آشنا نمودن دانشجو با نحوه نگارش و تنظیم یک مبحث علمی است.رعایت این شیوه نامه از جانب دانشجویان برای حفظ هماهنگی بین پایان نامه ها الزامی است


دفاع از پایان نامه

در بسیاری از دانشگاه ها بعد از انجام پایان نامه و ارائه مکتوب آن ،لازم است دانشجو با حضور در جلسه دفاع گزارشی شفاهی نیز از عملکرد خود ارائه دهد و پاسخ گوی پرسش های داوران نیز باشد.از این رو،تنها ارائه متن پایان نامه شرط کافی برای احراز مدرک نیست
 
بالا