برگزیده های پرشین تولز

از این مطالب باز هم دوست دارید؟


  • Total voters
    4

امین راد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 مارس 2016
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
2
با سلام
اولین سایتی که معرفی می کنم می تونید فقط با کلیک های خودتون و با صرف روزی چند دقیقه ده سنت (بین 300 تا 400 تومن) درآمد داشته باشین و اما توضیحات:
با عضویت عادی(استاندارد) در این سایت می تونید تا سقف 100 نفر زیر مجموعه مستقیم داشته باشین و تا سقف 250 نفر زیرمجموعه اجاره کنید و 20 درصد از درآمد هر زیرمجموعه به حساب شما منظور می شود. یعنی به صورت عادی اگر شما 100 نفر زیرمجموعه داشته باشین ماهیانه حدودا میتونید دویست هزار تومن فقط از این سایت دربیارین.البته شما می توانید بعد از مدتی حسابتون رو با پرداخت مبلغی (که توصیه می شود فقط از پولی که در خود سایت به دست آورده اید استفاده کنید و در کل در تمام سایتهای کلیکی بهتر است از پولی که در آنها در می آورید خرج کنید) ارتقا بدین تا 100 درصد درآمد هر زیرمجموعه به حساب شما منظور شود.که در اینصورت درآمد ماهیانه شما افزایش چشم گیری پیدا خواهد کرد.
این سایت بازی هایی هم دارد مثلا شیر یا خط و می تونید مبلغی مثلا 5 سنت شرط ببندید و اگه برنده شدید 5 برابر آن مبلغ به حساب شما اضافه می شود.
حداقل مبلغ درخواستی برای برداشت از این سایت 4 دلار است. در ضمن این سایت به پرفکت مانی هم پرداخت می کنه که واسه ما ایرانیا کارو راحت می کنه.
از لینک زیر وارد سایت شوید و ثبت نام کنید:

دوستان توجه کنید که برای شما هیچ فرقی نداره که از لینک معرف وارد سایت بشین یا مستقیما وارد سایت بشین و ثبت نام کنید و در نهایت اگه مستقیما هم در سایت عضو شوید خود سایت شما رو به بقیه اعضا اجاره میده پس واسه حمایت بقیه هم که شده از لینک اونا وارد سایت بشین.
توجه: به تازگی مینیمم پرداخت برای کاربران عادی در این سایت 8 دلار شده!
 
Last edited:

mohizzz

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2013
نوشته‌ها
169
لایک‌ها
11
دادا معتبر هست سایت اولی؟؟برداشتی داشتین؟
 

امین راد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 مارس 2016
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
2
راستش خودم تازه با این سایت آشنا شدم تو یه سایت خارجی که آمار سایتهای اسکم رو میده این سایت نبود و این سایت فعلا تو ردیف سایتهای معتبر بود به نظر سایت خوبی میاد فعلا موجودی بنده تو این سایت کمتر از نیم دلاره و خواستم برداشت کنم نوشته بود حداقل مبلغ درخواستی واسه برداشت باید 0.5$ باشه ولی امتحان می کنم و بهتون خبر میدم
 

امین راد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 مارس 2016
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
2
سلام بنده بعد از اینکه به نیم دلار رسیدم و درخواست برداشت دادم دیدم متاسفانه به شکل عجیبی ابتدا مینیم برداشت شد 4 دلار و بعد از یکی دو روز دیگه شد 8 دلار زیاد از این سایت مطمئن نیستم
 
بالا